آ
-
آموزش
واکاوی مبانی و اهداف برنامه درسی آموزش مهارتهای تفکر خلاق و انتقادی در دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 58-71]
-
آموزش اثربخش
طراحی و اعتباریابی مدل تحقق صدای دانش آموز بر اساس ادراک مدیران (با رویکرد آمیخته) [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 5-22]
-
آموزش پاسخگو
تدوین و پیاده سازی رویکرد آموزش پاسخگو در مدلسازی کسب مرجعیت علمی در آموزش پزشکی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 152-163]
-
آموزش پزشکی
تدوین و پیاده سازی رویکرد آموزش پاسخگو در مدلسازی کسب مرجعیت علمی در آموزش پزشکی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 152-163]
-
آموزش صلح
اثربخشی آموزش صلح بر شایستگی تحصیلی و جهتگیری مثبت دانشآموزان نسبت به مدرسه [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 83-97]
-
آموزش عالی
طراحی و اعتباریابی الگوی کارآفرینی اجتماعی نظام آموزش عالی ایران [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 33-50]
-
آموزش علوم
تأثیر آموزش با رویکرد تلفیقی علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات در بافتار انرژی خورشیدی بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 137-151]
-
آموزش مجازی
بررسی آموزش در کلاس های چند پایه در همه گیری بیماری کرونا: مطالعه موردی در استان مرکزی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 120-132]
-
آموزش و تدریس
چالشهای نوپدید آموزش و تدریس در ایام کرونا از دیدگاه معلمان و مدیران مدارس ابتدایی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 187-202]
ا
-
اثربخشی سازمانی
تأثیر رهبری اخلاقی در اثربخشی سازمانی مدارس با نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی و خلاقیّت معلّمان [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 163-178]
-
احساس تنهایی
تدوین مدل علّی معناداری زندگی و احساس تنهایی بر اساس پریشانی روانی با نقش میانجی گری جو عاطفی خانواده در افراد دارای تجربه رویارویی با همه گیری کرونا ویروس [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 74-84]
-
احساس تنهایی
نقش میانجی احساس تنهایی در رابطه بین ترس از کرونا و حمایت اجتماعی ادراکشده با بهزیستی روانشناختی دانشآموزان پسر دوره متوسطه اول در دوره پاندمی کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 51-62]
-
اخلاق تحصیلی
اثربخشی آموزش هوش اخلاقی بر بهزیستی روانشناختی و اخلاق تحصیلی دانش آموزان دختر در دوره همه گیری کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 203-216]
-
ادراک از محیط کلاس
نقش ادراک از محیط کلاس، خوشبینی تحصیلی و هیجانهای تحصیلی در پیشبینی پیوند با مدرسۀ دانشآموزان دختر [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 46-57]
-
اساتید
بررسی نقش سواد رسانه ای در پیش بینی نگرش نسبت به یادگیری الکترونیکی دانشجویان و اساتید در ایام کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 85-97]
-
استقلال دانشگاه
ارائه مدل استقلال دانشگاهی با رویکردهای دلیل گرا و علت گرا جهت کارایی دانشگاه [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 127-146]
-
استم
تأثیر آموزش با رویکرد تلفیقی علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات در بافتار انرژی خورشیدی بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 137-151]
-
اضطراب Covid-19
بررسی تأثیر «بازخوردهای اصلاحی معلم» بر میزان اضطراب Covid-19 دانش آموزان دختر مبتلا به افسردگی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 63-73]
-
اضطراب اجتماعی
اثربخشی رویکرد روان-آموزشی تفکر انتقادی بر سازگاری و اضطراب اجتماعی دانشآموزان دختر [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 98-109]
-
اضطراب پژوهشی
پیش بینی اضطراب پژوهشی بر اساس کمک طلبی پژوهشی و خودکارآمدی پژوهشی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 29-40]
-
اضطراب ریاضی
نقش واسطه ای سرسختی تحصیلی در رابطه بین باورهای تحصیلی ریاضی با اضطراب ریاضی در دانش آموزان [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 104-114]
-
اضطراب کرونا
بررسی رابطه اضطراب کرونا با راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، سرسختی روانی و تاب آوری [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 16-28]
-
اضطراب کرونا
تدوین مدل اضطراب کرونا در دانش آموزان براساس ابعاد روانشناسی مثبت گرا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 110-119]
-
اضطراب کرونا
رابطه اضطراب کرونا و بهزیستی تحصیلی با میانجیگری امید تحصیلی در دانشآموزان [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 165-177]
-
اضطراب کووید 19
روابط ساختاری ترس از بیماری کووید 19 با اضطراب کووید 19 و روشهای مقابله: با نقش واسطهای خشم [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 217-229]
-
اعتبارسنجی
طراحی و اعتبارسنجی برنامههای درسی زیباشناسانه مغزمحور [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 114-125]
-
اعتیاد به شبکههای اجتماعی
ارائه مدل برای پیشبینی اعتیاد به شبکههای اجتماعی بر اساس گرایش به شخصیت خودشیفته و نیاز به ارتباط با میانجیگری نیاز به تأییدطلبی در دانشآموزان [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 68-79]
-
اعضای هیئت علمی تازه استخدام شده
شناسایی شایستگی های توسعه حرفه ای اعضای هیئت علمی تازه استخدام شده دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 58-72]
-
اعضای هیات علمی
تبیین مدل زمینهای راهبردها و پیامدهای مزیت رقابتی مبتنی بر توانمندسازی اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاهها [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 51-67]
-
افت تحصیلی
فراتحلیل تأثیر عوامل فردی، آموزشگاهی و خانوادگی در عملکرد تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 18-32]
-
افسردگی
بررسی تأثیر «بازخوردهای اصلاحی معلم» بر میزان اضطراب Covid-19 دانش آموزان دختر مبتلا به افسردگی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 63-73]
-
افکار اضطرابی
رابطه بین باورهای غیرمنطقی و مدیریت احساسات با قضاوت اخلاقی و کنترل کلاس با توجه به نقش میانجی افکار اضطرابی دبیران [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 110-126]
-
الگو
ارائه الگوی نظری تربیت اجتماعی کودکان بر اساس آیات قرآن کریم [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 42-57]
-
امید تحصیلی
رابطه اضطراب کرونا و بهزیستی تحصیلی با میانجیگری امید تحصیلی در دانشآموزان [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 165-177]
-
انگیزش تحصیلی
نقش میانجی انگیزش تحصیلی در رابطه بین باورهای هوشی و خودارزشمندی در میان دانشآموزان دختر [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 126-136]
-
انگیزش معلمان
فراتحلیل عوامل سازمانی اثرگذار بر کارایی و انگیزش معلمان [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 72-82]
-
اهداف پیشرفت و باورهای ضمنی هوش
پیشبینی بیصداقتی تحصیلی بر اساس مجذوبیت تحصیلی، اهداف پیشرفت و باورهای ضمنی هوش در دوران شیوع کرونا ویروس [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 33-45]
-
ایران
مطالعه تطبیقی کتاب های علوم ابتدایی ایران و روسیه با رویکرد توجه به مهارتهای فرایندی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 100-110]
-
ایمنی
بررسی تأثیر عوامل کالبدی بر توسعه ورزش دانشآموزی با نقش میانجی سرمایه انسانی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 91-102]
ب
-
بازخوردهای اصلاحی معلم
بررسی تأثیر «بازخوردهای اصلاحی معلم» بر میزان اضطراب Covid-19 دانش آموزان دختر مبتلا به افسردگی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 63-73]
-
بازیدرمانی مبتنی بر روابط والد-فرزند
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر ارتباط والد-کودک بر تنظیم هیجان و نشاط ذهنی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری در شرایط همهگیری کووید [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 5-16]
-
بالندگی حرفهای
شناسایی شایستگی های توسعه حرفه ای اعضای هیئت علمی تازه استخدام شده دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 58-72]
-
باورهای تحصیلی ریاضی
نقش واسطه ای سرسختی تحصیلی در رابطه بین باورهای تحصیلی ریاضی با اضطراب ریاضی در دانش آموزان [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 104-114]
-
باورهای غیرمنطقی
رابطه بین باورهای غیرمنطقی و مدیریت احساسات با قضاوت اخلاقی و کنترل کلاس با توجه به نقش میانجی افکار اضطرابی دبیران [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 110-126]
-
باورهای هوشی
نقش میانجی انگیزش تحصیلی در رابطه بین باورهای هوشی و خودارزشمندی در میان دانشآموزان دختر [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 126-136]
-
برنامه درسی
طراحی و اعتبارسنجی برنامههای درسی زیباشناسانه مغزمحور [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 114-125]
-
برنامه درسی استرالیا
مطالعه تطبیقی برنامههای درسی مرتبط با سواد خواندن و نوشتن در استرالیا و نیوزیلند؛ آموزههایی برای نظام آموزشی ایران [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 150-162]
-
برنامه درسی ایران
مطالعه تطبیقی برنامههای درسی مرتبط با سواد خواندن و نوشتن در استرالیا و نیوزیلند؛ آموزههایی برای نظام آموزشی ایران [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 150-162]
-
برنامه درسی معنوی
شناسایی مؤلفههای برنامه درسی معنوی با استفاده از روش مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 127-138]
-
برنامه درسی نیوزیلند
مطالعه تطبیقی برنامههای درسی مرتبط با سواد خواندن و نوشتن در استرالیا و نیوزیلند؛ آموزههایی برای نظام آموزشی ایران [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 150-162]
-
بهزیستی تحصیلی
رابطه اضطراب کرونا و بهزیستی تحصیلی با میانجیگری امید تحصیلی در دانشآموزان [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 165-177]
-
بهزیستی روانشناختی
اثربخشی آموزش هوش اخلاقی بر بهزیستی روانشناختی و اخلاق تحصیلی دانش آموزان دختر در دوره همه گیری کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 203-216]
-
بهزیستی روانشناختی
نقش میانجی احساس تنهایی در رابطه بین ترس از کرونا و حمایت اجتماعی ادراکشده با بهزیستی روانشناختی دانشآموزان پسر دوره متوسطه اول در دوره پاندمی کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 51-62]
-
بیصداقتی تحصیلی
پیشبینی بیصداقتی تحصیلی بر اساس مجذوبیت تحصیلی، اهداف پیشرفت و باورهای ضمنی هوش در دوران شیوع کرونا ویروس [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 33-45]
پ
-
پذیرش آموزش مجازی
رابطه نگرش معلمان نسبت به تغییر و فرسودگی شغلی در دوران کووید-19 با نقش واسطهای پذیرش آموزش مجازی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 143-152]
-
پرستاران
مقایسة کیفیت زندگی، سلامت روان، ناگویی هیجانی و تحمل پریشانی در پرستارانِ بخش مراقبت از بیماران کووید- 19 با پرستاران سایر بخش ها [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 153-164]
-
پریشانی روانی
تدوین مدل علّی معناداری زندگی و احساس تنهایی بر اساس پریشانی روانی با نقش میانجی گری جو عاطفی خانواده در افراد دارای تجربه رویارویی با همه گیری کرونا ویروس [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 74-84]
-
پیشرفت تحصیلی
تأثیر آموزش با رویکرد تلفیقی علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات در بافتار انرژی خورشیدی بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 137-151]
-
پیوند با مدرسه
نقش ادراک از محیط کلاس، خوشبینی تحصیلی و هیجانهای تحصیلی در پیشبینی پیوند با مدرسۀ دانشآموزان دختر [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 46-57]
ت
-
تابآوری
بررسی رابطه اضطراب کرونا با راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، سرسختی روانی و تاب آوری [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 16-28]
-
تابآوری
بررسی نقش تنظیم هیجان و تابآوری در سازگاری تحصیلی و کیفیت زندگی دانشآموزان در دوران همهگیری کووید- 19 [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 133-142]
-
تجربه زیسته
تجربه زیسته دانشجویان از جامعهپذیری دانشگاهی در دوران شیوع ویروس کووید 19 [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 178-186]
-
تحمل پریشانی
مقایسة کیفیت زندگی، سلامت روان، ناگویی هیجانی و تحمل پریشانی در پرستارانِ بخش مراقبت از بیماران کووید- 19 با پرستاران سایر بخش ها [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 153-164]
-
تربیت
واکاوی مبانی و اهداف برنامه درسی آموزش مهارتهای تفکر خلاق و انتقادی در دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 58-71]
-
تربیت اجتماعی
ارائه الگوی نظری تربیت اجتماعی کودکان بر اساس آیات قرآن کریم [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 42-57]
-
تربیتبدنی
تبیین علّی درگیری شغلی معلمان تربیتبدنی بر اساس جهتگیری هدف و هیجانات تدریس [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 139-149]
-
ترس از کرونا
نقش میانجی احساس تنهایی در رابطه بین ترس از کرونا و حمایت اجتماعی ادراکشده با بهزیستی روانشناختی دانشآموزان پسر دوره متوسطه اول در دوره پاندمی کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 51-62]
-
ترس از کووید 19
روابط ساختاری ترس از بیماری کووید 19 با اضطراب کووید 19 و روشهای مقابله: با نقش واسطهای خشم [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 217-229]
-
تسهیلات
بررسی تأثیر عوامل کالبدی بر توسعه ورزش دانشآموزی با نقش میانجی سرمایه انسانی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 91-102]
-
تصمیمگیری
شناسایی و اعتباریابی مؤلفههای تصمیمگیری مدیران آموزشی سازمان آموزشوپرورش [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 23-41]
-
تفکر انتقادی
اثربخشی رویکرد روان-آموزشی تفکر انتقادی بر سازگاری و اضطراب اجتماعی دانشآموزان دختر [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 98-109]
-
تنظیم شناختی هیجان
بررسی رابطه اضطراب کرونا با راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، سرسختی روانی و تاب آوری [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 16-28]
-
تنظیم هیجان
بررسی نقش تنظیم هیجان و تابآوری در سازگاری تحصیلی و کیفیت زندگی دانشآموزان در دوران همهگیری کووید- 19 [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 133-142]
-
تنظیم هیجان
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر ارتباط والد-کودک بر تنظیم هیجان و نشاط ذهنی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری در شرایط همهگیری کووید [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 5-16]
-
تواناییهای شناختی
بررسی رابطه تواناییهای شناختی و ذهنآگاهی با خردمندی معلمان: نقش واسطهای هیجانات مثبت [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 88-99]
-
توانمندسازی
تبیین مدل زمینهای راهبردها و پیامدهای مزیت رقابتی مبتنی بر توانمندسازی اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاهها [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 51-67]
-
توانمندسازی روانشناختی
تأثیر رهبری اخلاقی در اثربخشی سازمانی مدارس با نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی و خلاقیّت معلّمان [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 163-178]
ج
-
جامعهپذیری دانشگاهی
تجربه زیسته دانشجویان از جامعهپذیری دانشگاهی در دوران شیوع ویروس کووید 19 [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 178-186]
-
جهتگیری مثبت
اثربخشی آموزش صلح بر شایستگی تحصیلی و جهتگیری مثبت دانشآموزان نسبت به مدرسه [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 83-97]
-
جهتگیری هدف تدریس
تبیین علّی درگیری شغلی معلمان تربیتبدنی بر اساس جهتگیری هدف و هیجانات تدریس [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 139-149]
-
جوسازمانی
فراتحلیل عوامل سازمانی اثرگذار بر کارایی و انگیزش معلمان [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 72-82]
-
جو عاطفی خانواده
تدوین مدل علّی معناداری زندگی و احساس تنهایی بر اساس پریشانی روانی با نقش میانجی گری جو عاطفی خانواده در افراد دارای تجربه رویارویی با همه گیری کرونا ویروس [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 74-84]
چ
-
چالشهای نوپدید
چالشهای نوپدید آموزش و تدریس در ایام کرونا از دیدگاه معلمان و مدیران مدارس ابتدایی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 187-202]
ح
-
حمایت اجتماعی
نقش حمایت اجتماعی و رضایت از زندگی در پیش بینی فرسودگی تحصیلی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 7-16]
-
حمایت اجتماعی ادراک شده
نقش میانجی احساس تنهایی در رابطه بین ترس از کرونا و حمایت اجتماعی ادراکشده با بهزیستی روانشناختی دانشآموزان پسر دوره متوسطه اول در دوره پاندمی کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 51-62]
خ
-
خانواده
شناسایی شاخص های آموزشی در دوران کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 41-50]
-
خرد
بررسی رابطه تواناییهای شناختی و ذهنآگاهی با خردمندی معلمان: نقش واسطهای هیجانات مثبت [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 88-99]
-
خشم
روابط ساختاری ترس از بیماری کووید 19 با اضطراب کووید 19 و روشهای مقابله: با نقش واسطهای خشم [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 217-229]
-
خلاقیّت
تأثیر رهبری اخلاقی در اثربخشی سازمانی مدارس با نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی و خلاقیّت معلّمان [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 163-178]
-
خودارزشمندی
نقش میانجی انگیزش تحصیلی در رابطه بین باورهای هوشی و خودارزشمندی در میان دانشآموزان دختر [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 126-136]
-
خودانتقادی
واکاوی مبانی و اهداف برنامه درسی آموزش مهارتهای تفکر خلاق و انتقادی در دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 58-71]
-
خودتنظیمی هیجانی
پیش بینی رضایت تحصیلی از طریق ویژگیهای مثبت شخصیتی با میانجیگیری خودتنظیمی هیجانی در دانش آموزان دختر [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 73-87]
-
خودکارآمدی پژوهشی
پیش بینی اضطراب پژوهشی بر اساس کمک طلبی پژوهشی و خودکارآمدی پژوهشی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 29-40]
-
خوشبینی تحصیلی
نقش ادراک از محیط کلاس، خوشبینی تحصیلی و هیجانهای تحصیلی در پیشبینی پیوند با مدرسۀ دانشآموزان دختر [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 46-57]
د
-
دانشآموز
بررسی تأثیر عوامل کالبدی بر توسعه ورزش دانشآموزی با نقش میانجی سرمایه انسانی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 91-102]
-
دانشآموزان
شناسایی شاخص های آموزشی در دوران کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 41-50]
-
دانش آموزان
تدوین مدل اضطراب کرونا در دانش آموزان براساس ابعاد روانشناسی مثبت گرا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 110-119]
-
دانشآموزان متوسطه
رابطه اضطراب کرونا و بهزیستی تحصیلی با میانجیگری امید تحصیلی در دانشآموزان [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 165-177]
-
دانشجویان
بررسی نقش سواد رسانه ای در پیش بینی نگرش نسبت به یادگیری الکترونیکی دانشجویان و اساتید در ایام کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 85-97]
-
دانشجویان دکتری
تجربه زیسته دانشجویان از جامعهپذیری دانشگاهی در دوران شیوع ویروس کووید 19 [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 178-186]
-
دانشگاه
شناسایی و ارائه شبکه مضامین مربیگری سازمانی برای مدیران دانشگاهها [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 80-90]
-
دانشگاه های علوم پزشکی"
مرور نظامیافته رهبری اثربخش در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 5-18]
-
درگیری شغلی
تبیین علّی درگیری شغلی معلمان تربیتبدنی بر اساس جهتگیری هدف و هیجانات تدریس [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 139-149]
-
دلیل گرا
ارائه مدل استقلال دانشگاهی با رویکردهای دلیل گرا و علت گرا جهت کارایی دانشگاه [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 127-146]
-
دورهی ابتدایی
بررسی آموزش در کلاس های چند پایه در همه گیری بیماری کرونا: مطالعه موردی در استان مرکزی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 120-132]
-
دولت"
شناسایی نقش دانشگاه در ایجاد اکوسیستم نوآوری [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 157-168]
ذ
-
ذهنآگاهی
بررسی رابطه تواناییهای شناختی و ذهنآگاهی با خردمندی معلمان: نقش واسطهای هیجانات مثبت [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 88-99]
-
ذهن آگاهی
رابطه ذهن آگاهی با رضایت از زندگی در معلمان: بررسی نقش میانجی گرانه سبک های مقابله در رویارویی با اپیدمی کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 98-109]
ر
-
رضایت از زندگی
نقش حمایت اجتماعی و رضایت از زندگی در پیش بینی فرسودگی تحصیلی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 7-16]
-
رضایت تحصیلی
پیش بینی رضایت تحصیلی از طریق ویژگیهای مثبت شخصیتی با میانجیگیری خودتنظیمی هیجانی در دانش آموزان دختر [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 73-87]
-
رضایت زندگی
رابطه ذهن آگاهی با رضایت از زندگی در معلمان: بررسی نقش میانجی گرانه سبک های مقابله در رویارویی با اپیدمی کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 98-109]
-
رهبری اثربخش دانشگاهی"
مرور نظامیافته رهبری اثربخش در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 5-18]
-
رهبری اخلاقی
تأثیر رهبری اخلاقی در اثربخشی سازمانی مدارس با نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی و خلاقیّت معلّمان [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 163-178]
-
روانشناسی مثبت گرا
تدوین مدل اضطراب کرونا در دانش آموزان براساس ابعاد روانشناسی مثبت گرا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 110-119]
-
روسیه
مطالعه تطبیقی کتاب های علوم ابتدایی ایران و روسیه با رویکرد توجه به مهارتهای فرایندی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 100-110]
-
روش تحقیق ترکیبی
طراحی و اعتباریابی الگوی کارآفرینی اجتماعی نظام آموزش عالی ایران [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 33-50]
-
روشهای مقابله
روابط ساختاری ترس از بیماری کووید 19 با اضطراب کووید 19 و روشهای مقابله: با نقش واسطهای خشم [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 217-229]
-
رویکرد آمیخته
ارائه مدل استقلال دانشگاهی با رویکردهای دلیل گرا و علت گرا جهت کارایی دانشگاه [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 127-146]
-
رویکرد کیفی
طراحی مدل شایستگی جهت انتخاب مدیران ارشد در وزارت آموزش و پرورش: رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 111-126]
ز
-
زیبایی شناسی
طراحی و اعتبارسنجی برنامههای درسی زیباشناسانه مغزمحور [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 114-125]
س
-
سازگاری اجتماعی
اثربخشی رویکرد روان-آموزشی تفکر انتقادی بر سازگاری و اضطراب اجتماعی دانشآموزان دختر [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 98-109]
-
سازگاری تحصیلی
بررسی نقش تنظیم هیجان و تابآوری در سازگاری تحصیلی و کیفیت زندگی دانشآموزان در دوران همهگیری کووید- 19 [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 133-142]
-
سازمان آموزشوپرورش
شناسایی و اعتباریابی مؤلفههای تصمیمگیری مدیران آموزشی سازمان آموزشوپرورش [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 23-41]
-
سبک مدیریت
فراتحلیل عوامل سازمانی اثرگذار بر کارایی و انگیزش معلمان [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 72-82]
-
سبک های مقابله
رابطه ذهن آگاهی با رضایت از زندگی در معلمان: بررسی نقش میانجی گرانه سبک های مقابله در رویارویی با اپیدمی کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 98-109]
-
سرسختی تحصیلی
نقش واسطه ای سرسختی تحصیلی در رابطه بین باورهای تحصیلی ریاضی با اضطراب ریاضی در دانش آموزان [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 104-114]
-
سرسختی روانی
بررسی رابطه اضطراب کرونا با راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، سرسختی روانی و تاب آوری [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 16-28]
-
سطوح مدیریتی شعب
طراحی نظام آموزشی سطوح مدیریتی شعب بانک پارسیان (روسا، معاونین و کاربران ارشد) مبتنی بر شایستگی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 17-32]
-
سلامت روان
مقایسة کیفیت زندگی، سلامت روان، ناگویی هیجانی و تحمل پریشانی در پرستارانِ بخش مراقبت از بیماران کووید- 19 با پرستاران سایر بخش ها [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 153-164]
-
سلامت سازمانی
فراتحلیل عوامل سازمانی اثرگذار بر کارایی و انگیزش معلمان [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 72-82]
-
سواد خواندن و نوشتن
مطالعه تطبیقی برنامههای درسی مرتبط با سواد خواندن و نوشتن در استرالیا و نیوزیلند؛ آموزههایی برای نظام آموزشی ایران [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 150-162]
-
سواد رسانهای
بررسی نقش سواد رسانه ای در پیش بینی نگرش نسبت به یادگیری الکترونیکی دانشجویان و اساتید در ایام کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 85-97]
ش
-
شاخصهای آموزشی
شناسایی شاخص های آموزشی در دوران کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 41-50]
-
شایستگی
طراحی نظام آموزشی سطوح مدیریتی شعب بانک پارسیان (روسا، معاونین و کاربران ارشد) مبتنی بر شایستگی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 17-32]
-
شایستگی
بررسی تأثیر عوامل کالبدی بر توسعه ورزش دانشآموزی با نقش میانجی سرمایه انسانی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 91-102]
-
شایستگی تحصیلی
اثربخشی آموزش صلح بر شایستگی تحصیلی و جهتگیری مثبت دانشآموزان نسبت به مدرسه [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 83-97]
-
شایستگیها
شناسایی شایستگی های توسعه حرفه ای اعضای هیئت علمی تازه استخدام شده دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 58-72]
-
شبکه مضامین
شناسایی و ارائه شبکه مضامین مربیگری سازمانی برای مدیران دانشگاهها [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 80-90]
-
شیوع کرونا
شناسایی شاخص های آموزشی در دوران کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 41-50]
ص
-
صدای دانشآموز
طراحی و اعتباریابی مدل تحقق صدای دانش آموز بر اساس ادراک مدیران (با رویکرد آمیخته) [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 5-22]
-
صنعت
شناسایی نقش دانشگاه در ایجاد اکوسیستم نوآوری [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 157-168]
ط
-
طراحی
طراحی و اعتبارسنجی برنامههای درسی زیباشناسانه مغزمحور [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 114-125]
-
طراحی نظام آموزشی
طراحی نظام آموزشی سطوح مدیریتی شعب بانک پارسیان (روسا، معاونین و کاربران ارشد) مبتنی بر شایستگی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 17-32]
ع
-
علت گرا
ارائه مدل استقلال دانشگاهی با رویکردهای دلیل گرا و علت گرا جهت کارایی دانشگاه [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 127-146]
-
عملکرد تحصیلی
فراتحلیل تأثیر عوامل فردی، آموزشگاهی و خانوادگی در عملکرد تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 18-32]
-
عوامل آموزشگاهی
فراتحلیل تأثیر عوامل فردی، آموزشگاهی و خانوادگی در عملکرد تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 18-32]
-
عوامل خانوادگی
فراتحلیل تأثیر عوامل فردی، آموزشگاهی و خانوادگی در عملکرد تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 18-32]
-
عوامل سازمانی
فراتحلیل عوامل سازمانی اثرگذار بر کارایی و انگیزش معلمان [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 72-82]
-
عوامل فردی
فراتحلیل تأثیر عوامل فردی، آموزشگاهی و خانوادگی در عملکرد تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 18-32]
ف
-
فرسودگی تحصیلی
نقش حمایت اجتماعی و رضایت از زندگی در پیش بینی فرسودگی تحصیلی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 7-16]
-
فرسودگی شغلی
رابطه نگرش معلمان نسبت به تغییر و فرسودگی شغلی در دوران کووید-19 با نقش واسطهای پذیرش آموزش مجازی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 143-152]
ق
-
قرآن
ارائه الگوی نظری تربیت اجتماعی کودکان بر اساس آیات قرآن کریم [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 42-57]
-
قضاوت اخلاقی
رابطه بین باورهای غیرمنطقی و مدیریت احساسات با قضاوت اخلاقی و کنترل کلاس با توجه به نقش میانجی افکار اضطرابی دبیران [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 110-126]
ک
-
کارآفرینی اجتماعی
طراحی و اعتباریابی الگوی کارآفرینی اجتماعی نظام آموزش عالی ایران [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 33-50]
-
کارایی
فراتحلیل عوامل سازمانی اثرگذار بر کارایی و انگیزش معلمان [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 72-82]
-
کارایی
ارائه مدل استقلال دانشگاهی با رویکردهای دلیل گرا و علت گرا جهت کارایی دانشگاه [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 127-146]
-
کتاب جهان اطراف ما
مطالعه تطبیقی کتاب های علوم ابتدایی ایران و روسیه با رویکرد توجه به مهارتهای فرایندی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 100-110]
-
کتاب علوم
مطالعه تطبیقی کتاب های علوم ابتدایی ایران و روسیه با رویکرد توجه به مهارتهای فرایندی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 100-110]
-
کرونا
تجربه زیسته دانشجویان از جامعهپذیری دانشگاهی در دوران شیوع ویروس کووید 19 [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 178-186]
-
کرونا
چالشهای نوپدید آموزش و تدریس در ایام کرونا از دیدگاه معلمان و مدیران مدارس ابتدایی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 187-202]
-
کرونا
اثربخشی آموزش هوش اخلاقی بر بهزیستی روانشناختی و اخلاق تحصیلی دانش آموزان دختر در دوره همه گیری کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 203-216]
-
کرونا ویروس
تدوین مدل علّی معناداری زندگی و احساس تنهایی بر اساس پریشانی روانی با نقش میانجی گری جو عاطفی خانواده در افراد دارای تجربه رویارویی با همه گیری کرونا ویروس [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 74-84]
-
کرونا ویروس
پیش بینی اضطراب پژوهشی بر اساس کمک طلبی پژوهشی و خودکارآمدی پژوهشی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 29-40]
-
کلاسهای چندپایه
بررسی آموزش در کلاس های چند پایه در همه گیری بیماری کرونا: مطالعه موردی در استان مرکزی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 120-132]
-
کمک طلبی پژوهشی
پیش بینی اضطراب پژوهشی بر اساس کمک طلبی پژوهشی و خودکارآمدی پژوهشی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 29-40]
-
کنترل کلاس
رابطه بین باورهای غیرمنطقی و مدیریت احساسات با قضاوت اخلاقی و کنترل کلاس با توجه به نقش میانجی افکار اضطرابی دبیران [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 110-126]
-
کودکان
ارائه الگوی نظری تربیت اجتماعی کودکان بر اساس آیات قرآن کریم [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 42-57]
-
کووید-19
بررسی نقش تنظیم هیجان و تابآوری در سازگاری تحصیلی و کیفیت زندگی دانشآموزان در دوران همهگیری کووید- 19 [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 133-142]
-
کووید-19
رابطه نگرش معلمان نسبت به تغییر و فرسودگی شغلی در دوران کووید-19 با نقش واسطهای پذیرش آموزش مجازی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 143-152]
-
کیفیت زندگی
بررسی نقش تنظیم هیجان و تابآوری در سازگاری تحصیلی و کیفیت زندگی دانشآموزان در دوران همهگیری کووید- 19 [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 133-142]
-
کیفیت زندگی
مقایسة کیفیت زندگی، سلامت روان، ناگویی هیجانی و تحمل پریشانی در پرستارانِ بخش مراقبت از بیماران کووید- 19 با پرستاران سایر بخش ها [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 153-164]
گ
-
گرایش به شخصیت خودشیفته
ارائه مدل برای پیشبینی اعتیاد به شبکههای اجتماعی بر اساس گرایش به شخصیت خودشیفته و نیاز به ارتباط با میانجیگری نیاز به تأییدطلبی در دانشآموزان [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 68-79]
م
-
مؤلفههای برنامه درسی معنوی
شناسایی مؤلفههای برنامه درسی معنوی با استفاده از روش مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 127-138]
-
مؤلفههای تصمیمگیری
شناسایی و اعتباریابی مؤلفههای تصمیمگیری مدیران آموزشی سازمان آموزشوپرورش [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 23-41]
-
مجذوبیت تحصیلی
پیشبینی بیصداقتی تحصیلی بر اساس مجذوبیت تحصیلی، اهداف پیشرفت و باورهای ضمنی هوش در دوران شیوع کرونا ویروس [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 33-45]
-
مدارس ابتدایی
چالشهای نوپدید آموزش و تدریس در ایام کرونا از دیدگاه معلمان و مدیران مدارس ابتدایی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 187-202]
-
مدرسه
شناسایی شاخص های آموزشی در دوران کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 41-50]
-
مدرسه ابتدایی
طراحی و اعتباریابی مدل تحقق صدای دانش آموز بر اساس ادراک مدیران (با رویکرد آمیخته) [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 5-22]
-
مدل سازی ساختاری تفسیری
شناسایی مؤلفههای برنامه درسی معنوی با استفاده از روش مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 127-138]
-
مدل شایستگی
طراحی نظام آموزشی سطوح مدیریتی شعب بانک پارسیان (روسا، معاونین و کاربران ارشد) مبتنی بر شایستگی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 17-32]
-
مدل شایستگی
طراحی مدل شایستگی جهت انتخاب مدیران ارشد در وزارت آموزش و پرورش: رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 111-126]
-
مدلهای توانمندی
تبیین مدل زمینهای راهبردها و پیامدهای مزیت رقابتی مبتنی بر توانمندسازی اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاهها [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 51-67]
-
مدیر
طراحی و اعتباریابی مدل تحقق صدای دانش آموز بر اساس ادراک مدیران (با رویکرد آمیخته) [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 5-22]
-
مدیران آموزشی
شناسایی و اعتباریابی مؤلفههای تصمیمگیری مدیران آموزشی سازمان آموزشوپرورش [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 23-41]
-
مدیران ارشد آموزشوپرورش
طراحی مدل شایستگی جهت انتخاب مدیران ارشد در وزارت آموزش و پرورش: رویکرد کیفی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 111-126]
-
مدیریت احساسات
رابطه بین باورهای غیرمنطقی و مدیریت احساسات با قضاوت اخلاقی و کنترل کلاس با توجه به نقش میانجی افکار اضطرابی دبیران [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 110-126]
-
مربیگری سازمانی
شناسایی و ارائه شبکه مضامین مربیگری سازمانی برای مدیران دانشگاهها [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 80-90]
-
مربیگری مدیران
شناسایی و ارائه شبکه مضامین مربیگری سازمانی برای مدیران دانشگاهها [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 80-90]
-
مرجعیت علمی
تدوین و پیاده سازی رویکرد آموزش پاسخگو در مدلسازی کسب مرجعیت علمی در آموزش پزشکی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 152-163]
-
مرور نظام مند"
مرور نظامیافته رهبری اثربخش در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 5-18]
-
مشارکت
واکاوی مبانی و اهداف برنامه درسی آموزش مهارتهای تفکر خلاق و انتقادی در دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 58-71]
-
مطالعه تطبیقی
مطالعه تطبیقی برنامههای درسی مرتبط با سواد خواندن و نوشتن در استرالیا و نیوزیلند؛ آموزههایی برای نظام آموزشی ایران [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 150-162]
-
معلم
رابطه نگرش معلمان نسبت به تغییر و فرسودگی شغلی در دوران کووید-19 با نقش واسطهای پذیرش آموزش مجازی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 143-152]
-
معلمان
بررسی رابطه تواناییهای شناختی و ذهنآگاهی با خردمندی معلمان: نقش واسطهای هیجانات مثبت [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 88-99]
-
معلمان
رابطه ذهن آگاهی با رضایت از زندگی در معلمان: بررسی نقش میانجی گرانه سبک های مقابله در رویارویی با اپیدمی کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 98-109]
-
معلّمان
تأثیر رهبری اخلاقی در اثربخشی سازمانی مدارس با نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی و خلاقیّت معلّمان [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 163-178]
-
معناداری زندگی
تدوین مدل علّی معناداری زندگی و احساس تنهایی بر اساس پریشانی روانی با نقش میانجی گری جو عاطفی خانواده در افراد دارای تجربه رویارویی با همه گیری کرونا ویروس [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 74-84]
-
معنویت
شناسایی مؤلفههای برنامه درسی معنوی با استفاده از روش مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 127-138]
-
مهارتهای فرایندی
مطالعه تطبیقی کتاب های علوم ابتدایی ایران و روسیه با رویکرد توجه به مهارتهای فرایندی [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 100-110]
ن
-
ناتوانیهای یادگیری
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر ارتباط والد-کودک بر تنظیم هیجان و نشاط ذهنی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری در شرایط همهگیری کووید [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 5-16]
-
ناگویی هیجانی
مقایسة کیفیت زندگی، سلامت روان، ناگویی هیجانی و تحمل پریشانی در پرستارانِ بخش مراقبت از بیماران کووید- 19 با پرستاران سایر بخش ها [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 153-164]
-
نشاط ذهنی
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر ارتباط والد-کودک بر تنظیم هیجان و نشاط ذهنی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری در شرایط همهگیری کووید [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 5-16]
-
نظریه داده بنیاد
تبیین مدل زمینهای راهبردها و پیامدهای مزیت رقابتی مبتنی بر توانمندسازی اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاهها [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 51-67]
-
نظریه زمینهای
طراحی و اعتباریابی الگوی کارآفرینی اجتماعی نظام آموزش عالی ایران [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 33-50]
-
نگرش
تأثیر آموزش با رویکرد تلفیقی علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات در بافتار انرژی خورشیدی بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 137-151]
-
نگرش نسبت به تغییر
رابطه نگرش معلمان نسبت به تغییر و فرسودگی شغلی در دوران کووید-19 با نقش واسطهای پذیرش آموزش مجازی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 143-152]
-
نگرش نسبت به یادگیری الکترونیکی
بررسی نقش سواد رسانه ای در پیش بینی نگرش نسبت به یادگیری الکترونیکی دانشجویان و اساتید در ایام کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 85-97]
-
نیاز به ارتباط
ارائه مدل برای پیشبینی اعتیاد به شبکههای اجتماعی بر اساس گرایش به شخصیت خودشیفته و نیاز به ارتباط با میانجیگری نیاز به تأییدطلبی در دانشآموزان [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 68-79]
-
نیاز به تأیید طلبی
ارائه مدل برای پیشبینی اعتیاد به شبکههای اجتماعی بر اساس گرایش به شخصیت خودشیفته و نیاز به ارتباط با میانجیگری نیاز به تأییدطلبی در دانشآموزان [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 68-79]
و
-
ورزش
بررسی تأثیر عوامل کالبدی بر توسعه ورزش دانشآموزی با نقش میانجی سرمایه انسانی [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 91-102]
-
ویژگی های مثبت شخصیتی
پیش بینی رضایت تحصیلی از طریق ویژگیهای مثبت شخصیتی با میانجیگیری خودتنظیمی هیجانی در دانش آموزان دختر [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 73-87]
ه
-
همکاری
واکاوی مبانی و اهداف برنامه درسی آموزش مهارتهای تفکر خلاق و انتقادی در دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 58-71]
-
همهگیری کرونا
بررسی آموزش در کلاس های چند پایه در همه گیری بیماری کرونا: مطالعه موردی در استان مرکزی [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 120-132]
-
همهگیری کووید
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر ارتباط والد-کودک بر تنظیم هیجان و نشاط ذهنی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری در شرایط همهگیری کووید [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 5-16]
-
هوش اخلاقی
اثربخشی آموزش هوش اخلاقی بر بهزیستی روانشناختی و اخلاق تحصیلی دانش آموزان دختر در دوره همه گیری کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 203-216]
-
هیجانات معلم
تبیین علّی درگیری شغلی معلمان تربیتبدنی بر اساس جهتگیری هدف و هیجانات تدریس [دوره 15، شماره 53، 1400، صفحه 139-149]
-
هیجان مثبت
بررسی رابطه تواناییهای شناختی و ذهنآگاهی با خردمندی معلمان: نقش واسطهای هیجانات مثبت [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 88-99]
-
هیجانهای تحصیلی
نقش ادراک از محیط کلاس، خوشبینی تحصیلی و هیجانهای تحصیلی در پیشبینی پیوند با مدرسۀ دانشآموزان دختر [دوره 15، شماره 52، 1400، صفحه 46-57]
ی
-
یادگیری الکترونیکی
شناسایی شاخص های آموزشی در دوران کرونا [دوره 15، شماره 55، 1400، صفحه 41-50]
-
یادگیری مغز محور
طراحی و اعتبارسنجی برنامههای درسی زیباشناسانه مغزمحور [دوره 15، شماره 54، 1400، صفحه 114-125]