آ
-
آموزش پایه پنجم ابتدایی
تأثیر برنامهی آموزشی فلسفه برای کودکان بر میزان مهارت استدلال دانشآموزان پسر [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 23-33]
-
آموزش تربیتبدنی
بررسی عوامل انگیزشی و بازدارنده مؤثر بر آموزش تربیتبدنی در مدارس [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 79-93]
-
آموزش حل مسئله
اثربخشی آموزش حل مسئله بر کیفیت زندگی و حل مسئله اجتماعی دختران تیزهوش با موفقیت کمتر از حد انتظار [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 93-108]
-
آموزش راهبردهای خودتنظیمی
اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان ناسازگار [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 71-87]
-
آموزش فلسفه برای کودکان
تأثیر برنامهی آموزشی فلسفه برای کودکان بر میزان مهارت استدلال دانشآموزان پسر [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 23-33]
-
آموزش فنی و حرفهای
ارائه مدلی جهت بهبود کیفیت آموزش های فنی و حرفه ای: با توجه به الزامات اقتصاد مبتنی بر دانش [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 41-54]
-
آموزشگاه فنی و حرفهای آزاد
شناسایی عوامل موثر برکاهش کارآموزان آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 105-119]
-
آموزشهای مجازی
نقش آموزشهای مجازی و حاکمیت فنآوری اطلاعات در شایستهسالاری مدیران دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 155-169]
-
آموزشوپرورش
شناسایی مؤلفه های عدالت آموزشی در آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 55-75]
-
آموزشوپرورش
سنجش میزان محرومیت مناطق آموزشوپرورش استان اردبیل و ارائه راهبردهایی بهمنظور نیل به توسعه پایدار آموزشی [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 97-114]
ا
-
اجرا
طراحی الگوی اجرای برنامه درسی تربیتمعلم مبتنی بر اسناد تحولی آموزشوپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 145-161]
-
احساس خودکارآمدی پژوهشی
بررسی روابط بین فرهنگ تحقیقاتی دانشگاه و خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: نقش واسطه گری توانمندی نگارش علمی [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 7-21]
-
ادامه تحصیل
عوامل و پیامدهای جامعه شناختی تقاضای اجتماعی برای تحصیل در دوره دکتری در دهه اخیر در ایران [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 7-25]
-
ادراک محیط کلاس
آزمون روابط علی اضطراب تحصیلی بر اساس ادراک محیط کلاس با میانجی سبکهای مقابلهای در دانشآموزان [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 53-69]
-
ارتباطات
چالشها و نارساییهای پذیرش و کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن . [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 67-78]
-
ارتباط مؤثر
اثربخشی آموزش هوش معنوی بر مقابله با استرس و ارتباط مؤثر دانشآموزان [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 109-125]
-
ارزشهای انقلاب اسلامی
نقش نگرش مذهبی و سبک زندگی اسلامی در پیش بینی میزان پایبندی به ارزش های انقلاب اسلامی ایران در دانش آموزان [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 59-73]
-
اسناد تحولی
طراحی الگوی اجرای برنامه درسی تربیتمعلم مبتنی بر اسناد تحولی آموزشوپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 145-161]
-
اضطراب امتحان
پیشبینی اضطراب امتحان بر اساس ابعاد دشواری در تنظیم هیجان در دانشآموزان [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 111-122]
-
اضطراب تحصیلی
آزمون روابط علی اضطراب تحصیلی بر اساس ادراک محیط کلاس با میانجی سبکهای مقابلهای در دانشآموزان [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 53-69]
-
اعتبارسنجی
طراحی برنامه درسی با رویکرد جهانیشدن و حفظ هویت فرهنگی و اعتبارسنجی آن از دیدگاه متخصصان [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 77-95]
-
اقتصاد مبتنی بر دانش
ارائه مدلی جهت بهبود کیفیت آموزش های فنی و حرفه ای: با توجه به الزامات اقتصاد مبتنی بر دانش [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 41-54]
-
الگو
طراحی برنامه درسی با رویکرد جهانیشدن و حفظ هویت فرهنگی و اعتبارسنجی آن از دیدگاه متخصصان [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 77-95]
-
انتقال یادگیری
تدوین الگوی شکلگیری انتقال یادگیری به محیط کار در برنامههای توسعه منابع انسانی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 37-51]
-
انطباق پذیری مسیر شغلی
پیشبینی قصد کارآفرینی دانشجویان براساس سرمایهی روانشناختی و انطباقپذیری مسیر شغلی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 89-103]
-
انگلیسی بهعنوان زبان دوم
اثربخشی آموزش زبان با کمک مودل برعملکرد درک مطلب زبان آموزان ایرانی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 121-139]
-
انگیزش تحصیلی
نقش واسطهای انگیزش تحصیلی در رابطه بین سرمایههای روانشناختی و فرسودگی تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 49-66]
-
اهداف پیشرفت
مقایسه درگیری تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و اهداف پیشرفت در دانشآموزان تیزهوش دختر و پسر [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 35-48]
-
اهمالکاری تحصیلی
اثر بخشی آموزش تفکر مثبت نگر بر تنظیم شناختی هیجان و اهمال کاری در دانش اموزان دختر دوره دوره دوم متوسطه [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 23-40]
ب
-
بار شناختی
کلاس معکوس: کارایی آموزشی و تأثیر آن بر عملکرد درسی و بار شناختی ادراک شده دانشجویان(مورد مطالعه: درس فناوری اطلاعات در روانشناسی، دانشگاه پیام نور) [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 45-58]
-
بازخورد همتای آنلاین
تأثیر محیط یادگیری مشارکتی آنلاین مبتنی بر بازخورد همتا و آموزش استدلال ورزی بر کیفیت نگارش و بازخورد استدلالی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 27-44]
-
برداشتهای یادگیری
رابطه برداشتها از یادگیری و رویکردهای مطالعه و یادگیری در دانشجویان: یک تحلیل مدلسازی معادله ساختاری [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 123-143]
-
برنامه درسی
طراحی الگوی اجرای برنامه درسی تربیتمعلم مبتنی بر اسناد تحولی آموزشوپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 145-161]
-
برنامه درسی
طراحی برنامه درسی با رویکرد جهانیشدن و حفظ هویت فرهنگی و اعتبارسنجی آن از دیدگاه متخصصان [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 77-95]
-
بسترسازی عادلانه توزیع منابع
شناسایی مؤلفه های عدالت آموزشی در آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 55-75]
-
بهرهمندی عادلانه از منابع
شناسایی مؤلفه های عدالت آموزشی در آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 55-75]
پ
-
پاسخگویی اثربخش
مدل پاسخگویی اثربخش دانشگاه های دولتی: مطالعه آمیخته [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 7-22]
-
پدیدارشناسی توصیفی
موفقیت یا عدم موفقیت تحصیلی: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 75-91]
-
پیامدهای جامعهشناختی
عوامل و پیامدهای جامعه شناختی تقاضای اجتماعی برای تحصیل در دوره دکتری در دهه اخیر در ایران [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 7-25]
-
پیشدبستان
شناسایی و اعتباربخشی مؤلفههای برنامه مطلوب آموزش ریاضی پیش از دبستان و تحلیل محتوای کتب مربوط [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 23-36]
ت
-
تجارب زیسته
موفقیت یا عدم موفقیت تحصیلی: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 75-91]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
شناسایی عوامل موثر برکاهش کارآموزان آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 105-119]
-
تحلیل محتوای عرفی
بررسی عوامل اثر گذار بر فرسودگی تحصیلی از دیدگاه دانشجویان و اعضای هیأت علمی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 141-154]
-
تحلیل مضمون
شناسایی عوامل موثر برکاهش کارآموزان آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 105-119]
-
تربیتمعلم
طراحی الگوی اجرای برنامه درسی تربیتمعلم مبتنی بر اسناد تحولی آموزشوپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 145-161]
-
تفکر مثبت نگر
اثر بخشی آموزش تفکر مثبت نگر بر تنظیم شناختی هیجان و اهمال کاری در دانش اموزان دختر دوره دوره دوم متوسطه [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 23-40]
-
تقاضای اجتماعی
عوامل و پیامدهای جامعه شناختی تقاضای اجتماعی برای تحصیل در دوره دکتری در دهه اخیر در ایران [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 7-25]
-
تنظیم شناختی هیجان
اثر بخشی آموزش تفکر مثبت نگر بر تنظیم شناختی هیجان و اهمال کاری در دانش اموزان دختر دوره دوره دوم متوسطه [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 23-40]
-
تنظیم هیجان
پیشبینی اضطراب امتحان بر اساس ابعاد دشواری در تنظیم هیجان در دانشآموزان [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 111-122]
-
توانمندسازی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر برتوانمندسازی مدیران هنرستانهای فنیوحرفهای استان کرمان [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 7-22]
-
توانمندی نگارش علمی
بررسی روابط بین فرهنگ تحقیقاتی دانشگاه و خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: نقش واسطه گری توانمندی نگارش علمی [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 7-21]
-
توسعه پایدار
سنجش میزان محرومیت مناطق آموزشوپرورش استان اردبیل و ارائه راهبردهایی بهمنظور نیل به توسعه پایدار آموزشی [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 97-114]
-
توسعه حرفه ای
نقش استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی در توسعه حرفه ای دبیران زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 127-140]
-
تیزهوش
مقایسه درگیری تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و اهداف پیشرفت در دانشآموزان تیزهوش دختر و پسر [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 35-48]
-
تیزهوش با موفقیت کمتر از حد انتظار
اثربخشی آموزش حل مسئله بر کیفیت زندگی و حل مسئله اجتماعی دختران تیزهوش با موفقیت کمتر از حد انتظار [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 93-108]
ج
-
جهانیشدن
طراحی برنامه درسی با رویکرد جهانیشدن و حفظ هویت فرهنگی و اعتبارسنجی آن از دیدگاه متخصصان [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 77-95]
چ
-
چالش پذیرش
چالشها و نارساییهای پذیرش و کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن . [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 67-78]
ح
-
حاکمیت فنآوری اطلاعات
نقش آموزشهای مجازی و حاکمیت فنآوری اطلاعات در شایستهسالاری مدیران دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 155-169]
-
حل مسئله اجتماعی
اثربخشی آموزش حل مسئله بر کیفیت زندگی و حل مسئله اجتماعی دختران تیزهوش با موفقیت کمتر از حد انتظار [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 93-108]
خ
-
خودتنظیمی شناختی
مقایسه اثربخشی آموزش خود تنظیمی شناختی و آموزش فناوری اطلاعات برهوش سازمانی کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 141-155]
-
خودکارآمدی تحصیلی
اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان ناسازگار [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 71-87]
-
خودکارآمدی تحصیلی
مقایسه درگیری تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و اهداف پیشرفت در دانشآموزان تیزهوش دختر و پسر [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 35-48]
-
خودمهارگری
پیش بینی خودمهارگری بر اساس هیجانخواهی و خودمیان بینی؛ نقش میانجی گرانه ی سبکهای مقابله ای دانشآموزان [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 153-170]
-
خودمیان بینی
پیش بینی خودمهارگری بر اساس هیجانخواهی و خودمیان بینی؛ نقش میانجی گرانه ی سبکهای مقابله ای دانشآموزان [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 153-170]
د
-
دانشآموز
پیشبینی اضطراب امتحان بر اساس ابعاد دشواری در تنظیم هیجان در دانشآموزان [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 111-122]
-
دانشآموزان ناسازگار
اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان ناسازگار [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 71-87]
-
دانشگاه
شناسایی و اولویتگذاری عوامل مؤثر بر مرجعیت علمی دانشگاه [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 133-152]
-
دانشگاه کارآفرین
طراحی و ارائه چارچوب مفهومی و مدل دانشگاه کارآفرین بر اساس نظریه داده بنیادِ سیستماتیک [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 115-132]
-
دانشگاههای دولتی
مدل پاسخگویی اثربخش دانشگاه های دولتی: مطالعه آمیخته [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 7-22]
-
دبیران زبان انگلیسی
نقش استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی در توسعه حرفه ای دبیران زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 127-140]
-
درک مطلب
اثربخشی آموزش زبان با کمک مودل برعملکرد درک مطلب زبان آموزان ایرانی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 121-139]
-
درگیری تحصیلی
مقایسه درگیری تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی و اهداف پیشرفت در دانشآموزان تیزهوش دختر و پسر [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 35-48]
-
دورهی دکتری
عوامل و پیامدهای جامعه شناختی تقاضای اجتماعی برای تحصیل در دوره دکتری در دهه اخیر در ایران [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 7-25]
ذ
-
ذینفعان آموزش عالی
مدل پاسخگویی اثربخش دانشگاه های دولتی: مطالعه آمیخته [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 7-22]
ر
-
رفتارهای یادگیری
شناسایی و اعتباربخشی مؤلفههای برنامه مطلوب آموزش ریاضی پیش از دبستان و تحلیل محتوای کتب مربوط [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 23-36]
-
روش دلفی
شناسایی و اولویتگذاری عوامل مؤثر بر مرجعیت علمی دانشگاه [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 133-152]
-
روش معکوس
کلاس معکوس: کارایی آموزشی و تأثیر آن بر عملکرد درسی و بار شناختی ادراک شده دانشجویان(مورد مطالعه: درس فناوری اطلاعات در روانشناسی، دانشگاه پیام نور) [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 45-58]
-
رویکرد راهبردی
رابطه برداشتها از یادگیری و رویکردهای مطالعه و یادگیری در دانشجویان: یک تحلیل مدلسازی معادله ساختاری [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 123-143]
-
رویکرد عمیق
رابطه برداشتها از یادگیری و رویکردهای مطالعه و یادگیری در دانشجویان: یک تحلیل مدلسازی معادله ساختاری [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 123-143]
-
رویکرد نظریه داده بنیاد
تبیین و ارائه مدل بهبود همدلی سازمانی در سازمان سنجش آموزش کشور با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 171-197]
-
رویکردهای یادگیری
رابطه برداشتها از یادگیری و رویکردهای مطالعه و یادگیری در دانشجویان: یک تحلیل مدلسازی معادله ساختاری [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 123-143]
-
ریاضی
شناسایی و اعتباربخشی مؤلفههای برنامه مطلوب آموزش ریاضی پیش از دبستان و تحلیل محتوای کتب مربوط [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 23-36]
ز
-
زبان آموزان ایرانی
اثربخشی آموزش زبان با کمک مودل برعملکرد درک مطلب زبان آموزان ایرانی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 121-139]
س
-
سازگاری تحصیلی
اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان ناسازگار [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 71-87]
-
سازمان سنجش آموزش کشور
تبیین و ارائه مدل بهبود همدلی سازمانی در سازمان سنجش آموزش کشور با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 171-197]
-
سبک زندگی اسلامی
نقش نگرش مذهبی و سبک زندگی اسلامی در پیش بینی میزان پایبندی به ارزش های انقلاب اسلامی ایران در دانش آموزان [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 59-73]
-
سبکهای مقابله
آزمون روابط علی اضطراب تحصیلی بر اساس ادراک محیط کلاس با میانجی سبکهای مقابلهای در دانشآموزان [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 53-69]
-
سبکهای مقابلهای
پیش بینی خودمهارگری بر اساس هیجانخواهی و خودمیان بینی؛ نقش میانجی گرانه ی سبکهای مقابله ای دانشآموزان [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 153-170]
-
سرمایه روانشناختی
نقش واسطهای انگیزش تحصیلی در رابطه بین سرمایههای روانشناختی و فرسودگی تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 49-66]
-
سرمایه ی روانشناختی
پیشبینی قصد کارآفرینی دانشجویان براساس سرمایهی روانشناختی و انطباقپذیری مسیر شغلی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 89-103]
ش
-
شایستگی ریاضی
شناسایی و اعتباربخشی مؤلفههای برنامه مطلوب آموزش ریاضی پیش از دبستان و تحلیل محتوای کتب مربوط [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 23-36]
-
شایسته پروری
شناسایی مؤلفه های عدالت آموزشی در آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 55-75]
-
شایستهسالاری
نقش آموزشهای مجازی و حاکمیت فنآوری اطلاعات در شایستهسالاری مدیران دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 155-169]
-
شبکه های اجتماعی مجازی
نقش استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی در توسعه حرفه ای دبیران زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 127-140]
-
شرایط زمینهای
تدوین الگوی شکلگیری انتقال یادگیری به محیط کار در برنامههای توسعه منابع انسانی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 37-51]
-
شرایط علی
تدوین الگوی شکلگیری انتقال یادگیری به محیط کار در برنامههای توسعه منابع انسانی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 37-51]
ع
-
عدالت آموزشی
شناسایی مؤلفه های عدالت آموزشی در آموزش و پرورش ایران [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 55-75]
-
عملکرد درسی
کلاس معکوس: کارایی آموزشی و تأثیر آن بر عملکرد درسی و بار شناختی ادراک شده دانشجویان(مورد مطالعه: درس فناوری اطلاعات در روانشناسی، دانشگاه پیام نور) [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 45-58]
-
عوامل انگیزشی
بررسی عوامل انگیزشی و بازدارنده مؤثر بر آموزش تربیتبدنی در مدارس [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 79-93]
-
عوامل بازدارنده
بررسی عوامل انگیزشی و بازدارنده مؤثر بر آموزش تربیتبدنی در مدارس [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 79-93]
-
عوامل جامعهشناختی
عوامل و پیامدهای جامعه شناختی تقاضای اجتماعی برای تحصیل در دوره دکتری در دهه اخیر در ایران [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 7-25]
-
عوامل کاهش کارآموزان
شناسایی عوامل موثر برکاهش کارآموزان آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 105-119]
ف
-
فرایند تحلیل سلسله مراتبی
شناسایی و اولویتگذاری عوامل مؤثر بر مرجعیت علمی دانشگاه [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 133-152]
-
فرسودگی تحصیلی
بررسی عوامل اثر گذار بر فرسودگی تحصیلی از دیدگاه دانشجویان و اعضای هیأت علمی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 141-154]
-
فرسودگی تحصیلی
نقش واسطهای انگیزش تحصیلی در رابطه بین سرمایههای روانشناختی و فرسودگی تحصیلی [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 49-66]
-
فرهنگ پژوهش
بررسی روابط بین فرهنگ تحقیقاتی دانشگاه و خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: نقش واسطه گری توانمندی نگارش علمی [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 7-21]
-
فناوری
تأثیر واقعیت مجازی بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه دهم در درس شیمی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 157-171]
-
فناوری اطلاعات
مقایسه اثربخشی آموزش خود تنظیمی شناختی و آموزش فناوری اطلاعات برهوش سازمانی کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 141-155]
-
فنیوحرفهای
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر برتوانمندسازی مدیران هنرستانهای فنیوحرفهای استان کرمان [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 7-22]
ق
-
قصد کارآفرینی
پیشبینی قصد کارآفرینی دانشجویان براساس سرمایهی روانشناختی و انطباقپذیری مسیر شغلی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 89-103]
ک
-
کارایی آموزشی
کلاس معکوس: کارایی آموزشی و تأثیر آن بر عملکرد درسی و بار شناختی ادراک شده دانشجویان(مورد مطالعه: درس فناوری اطلاعات در روانشناسی، دانشگاه پیام نور) [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 45-58]
-
کاربست فناوری اطلاعات
چالشها و نارساییهای پذیرش و کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن . [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 67-78]
-
کیفیتبخشی آموزش
ارائه مدلی جهت بهبود کیفیت آموزش های فنی و حرفه ای: با توجه به الزامات اقتصاد مبتنی بر دانش [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 41-54]
-
کیفیت زندگی
اثربخشی آموزش حل مسئله بر کیفیت زندگی و حل مسئله اجتماعی دختران تیزهوش با موفقیت کمتر از حد انتظار [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 93-108]
م
-
محرومیت آموزشی
سنجش میزان محرومیت مناطق آموزشوپرورش استان اردبیل و ارائه راهبردهایی بهمنظور نیل به توسعه پایدار آموزشی [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 97-114]
-
محیطهای یادگیری مشارکتی آنلاین
تأثیر محیط یادگیری مشارکتی آنلاین مبتنی بر بازخورد همتا و آموزش استدلال ورزی بر کیفیت نگارش و بازخورد استدلالی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 27-44]
-
مدل بهبود
تبیین و ارائه مدل بهبود همدلی سازمانی در سازمان سنجش آموزش کشور با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 171-197]
-
مدیران
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر برتوانمندسازی مدیران هنرستانهای فنیوحرفهای استان کرمان [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 7-22]
-
مرجعیت علمی
شناسایی و اولویتگذاری عوامل مؤثر بر مرجعیت علمی دانشگاه [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 133-152]
-
مشروطی تحصیلی
موفقیت یا عدم موفقیت تحصیلی: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 75-91]
-
مطالعه آمیخته
مدل پاسخگویی اثربخش دانشگاه های دولتی: مطالعه آمیخته [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 7-22]
-
مقابله با استرس
اثربخشی آموزش هوش معنوی بر مقابله با استرس و ارتباط مؤثر دانشآموزان [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 109-125]
-
مقاله کوتاه استدلالی
تأثیر محیط یادگیری مشارکتی آنلاین مبتنی بر بازخورد همتا و آموزش استدلال ورزی بر کیفیت نگارش و بازخورد استدلالی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 27-44]
-
مهارت استدلال
تأثیر برنامهی آموزشی فلسفه برای کودکان بر میزان مهارت استدلال دانشآموزان پسر [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 23-33]
-
مودل
اثربخشی آموزش زبان با کمک مودل برعملکرد درک مطلب زبان آموزان ایرانی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 121-139]
-
موّفقیّت تحصیلی
موفقیت یا عدم موفقیت تحصیلی: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 75-91]
ن
-
نارسایی پذیرش
چالشها و نارساییهای پذیرش و کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن . [دوره 13، شماره 46، 1398، صفحه 67-78]
-
نظام آموزش عالی
بررسی عوامل اثر گذار بر فرسودگی تحصیلی از دیدگاه دانشجویان و اعضای هیأت علمی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 141-154]
-
نظریه داده بنیاد
تدوین الگوی شکلگیری انتقال یادگیری به محیط کار در برنامههای توسعه منابع انسانی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 37-51]
-
نظریه داده بنیاد
ارائه مدلی جهت بهبود کیفیت آموزش های فنی و حرفه ای: با توجه به الزامات اقتصاد مبتنی بر دانش [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 41-54]
-
نظریۀ داده بنیاد
طراحی و ارائه چارچوب مفهومی و مدل دانشگاه کارآفرین بر اساس نظریه داده بنیادِ سیستماتیک [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 115-132]
-
نگارش استدلال
تأثیر محیط یادگیری مشارکتی آنلاین مبتنی بر بازخورد همتا و آموزش استدلال ورزی بر کیفیت نگارش و بازخورد استدلالی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 27-44]
-
نگرش مذهبی
نقش نگرش مذهبی و سبک زندگی اسلامی در پیش بینی میزان پایبندی به ارزش های انقلاب اسلامی ایران در دانش آموزان [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 59-73]
و
-
واقعیت مجازی
تأثیر واقعیت مجازی بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه دهم در درس شیمی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 157-171]
-
ویژگیهای دانشگاه کارآفرین
طراحی و ارائه چارچوب مفهومی و مدل دانشگاه کارآفرین بر اساس نظریه داده بنیادِ سیستماتیک [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 115-132]
ه
-
همدلی سازمانی
تبیین و ارائه مدل بهبود همدلی سازمانی در سازمان سنجش آموزش کشور با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 171-197]
-
هوش سازمانی
مقایسه اثربخشی آموزش خود تنظیمی شناختی و آموزش فناوری اطلاعات برهوش سازمانی کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 141-155]
-
هوش معنوی
اثربخشی آموزش هوش معنوی بر مقابله با استرس و ارتباط مؤثر دانشآموزان [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 109-125]
-
هویت فرهنگی
طراحی برنامه درسی با رویکرد جهانیشدن و حفظ هویت فرهنگی و اعتبارسنجی آن از دیدگاه متخصصان [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 77-95]
-
هیجان خواهی
پیش بینی خودمهارگری بر اساس هیجانخواهی و خودمیان بینی؛ نقش میانجی گرانه ی سبکهای مقابله ای دانشآموزان [دوره 13، شماره 47، 1398، صفحه 153-170]
ی
-
یادگیری
تأثیر واقعیت مجازی بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایه دهم در درس شیمی [دوره 13، شماره 45، 1398، صفحه 157-171]
-
یادگیری الکترونیکی
اثربخشی آموزش زبان با کمک مودل برعملکرد درک مطلب زبان آموزان ایرانی [دوره 13، شماره 44، 1398، صفحه 121-139]