جعفریان، ه، سمیعیانی، م. و آذری، ا. (1395). ارزیابی اثربخشی دورههای آموزش ضمن خدمت کارکنان فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در سال ۱۳۹۴ بر اساس مدل ارزشیابی کرک پاتریک، فصلنامه مطالعات مدیریت بر آموزش انتظامی، 9(3)، 1-15.
حجتی، ح، مهر علیزاده، ی.، فرهادی، ح.، آلوستانی، س، اقاملایی، م.، اقبال، ا. و نوغابی، غ. (1392). ارزیابی اثربخش دورههای آموزش ضمن خدمت پرستاران بر اساس مدل پاتریک. فصلنامه مدیریت پرستاری، 2(2): 35-42.
دهقان، ح. (1395). مقایسه مدلیابی مبتنی بر کوواریانس باروشPLS. فصلنامه فرایند نو، 57، 107-98.
شریعتمداری، م.، حاتمی، ج. و اسکندری، ا. ر. (1393). بررسی چگونگی تأثیر آموزشهای ضمن خدمت کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور بر بهبود عملکرد آنها. فصلنامه مطالعات اندازهگیری و ارزشیابی آموزشی، 4(5): 175-199.
شجاع ک، کرمیم، آهنچیان م و نادی م. (1396). ارزشیابی اثربخشی برنامههای آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه فردوسی مشهد، آموزش و توسعه منابع انسانی. 4: 105-126.
صباغیان، ز. و اکبری، س. (1389). آموزش جامع سازمانی (با رویکرد آموزش بزرگسالان)، تهران، انتشارات سمت.
عباسیان، ع. (1385). اثربخشی دورههای آموزشی (مدل کریک پاتریک)، تدبیر، 170 2، 19-28.
فتحی واجارگاه، ک. (1392). برنامهریزیآموزشضمنخدمتکارکنان. تهران: سمت، چاپ هفتم.
فراستخواه، م. (1388). نظریه «مم ها»: کوششی برای توضیح رفتار و اخلاق ایرانیان، آیین؛ 24(26 – 27): 86-90.
قورچیان، ن.، آراسته، ح. و جعفری، پ. (1383). دائرهالمعارف آموزش عالی (جلد اول). تهران، وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری.
متانیم و حسنزاده ر. (1387). بررسی اثربخشی دورههای آموزش ضمن خدمت بر عملکرد کارکنان (در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری)، پژوهشنامه تربیتی، 3(16)، 159.
مجتبی زاده م، عباس پور، ع، ملکی ح، فراست خواهم و رحیمیان ح. (1395). طراحی و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش کیفیت دانشگاههای کشور، راهبردهای آموزش در علوم پزشکی؛ 9(1).
مژده، ف. (1393). ارزشیابی آموزش اثربخش. دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز، مدیریت پرستاری.
منوریان، ع .و تهامی، ف. (1391). شناسایی و اولویتبندی عوامل بحرانی موفقیت در استقرار نظام مدیریت دانش، فصلنامه مطالعات منابع انسانی، 1(1)، 21.
Alkin, C. M. (2011). Evaluation essentials from A to Z. New York: The Guilford Press.
Altun, A. & Gok. B (2010). Determining in service training programs characteristics given to teachers by conjoint analysis. Procedia Social and Behavioral Sciences,2: 1710-1714.
Birdi, K., Clegg, C., Patterson, M., Robinson, A., Stride, C. B., Wall, T. D., & Wood, S. J. (2008). Theimpact of human resource and operational management practices on company productivity: a longitudinal study. Personnel Psychology, 61(3): 467-501.
Bride, A. (1994). Health Promotion in hospital. The attitudes، beliefs and practice of hospital nurses. Journal of Advanced Nursing; 20(1): 29-100.
Burke, W. (1990). Leadership as Empowering Others. In S. Srivastava (Ed.), Executive Power. San Francisco: Jossey-Bass.
Carlson, D, Borman, G. (2014). A multistate district-level cluster randomized trial of the impact of data-driven reform on reading and mathematics achievement. Educational Evaluation and Policy Analysis, 33(3), 378-398.
Deros, B. M., Saibani, N., Yunos, B., Rahman, N. A. Mohd., & Ghani, J. A. (2012). Evaluation of training effectiveness on advanced quality management practices. social and behavioral sciences, 56: 67-73.
Engetou, E. (2017). The impact of training and development on organizational performance. Case study: national financial credit bank kumba. (Doctoral Dissertation). Centria University of Applied Sciences.
Everest College. (2015). Everest College students in Ottawa share anger at sudden closure.
Hameed A Z & Waheed A. (2011), Employee Development and Its Effect on Employee Performance‟, International Journal of Business and Social Sciences. 2(13).
Khandker, Sh, Koolwal, G, Samad, H & Bank, W. (2010). Handbook On Impact Evaluation: Quantitative Methods and Practices.
Krejcie, R.V. & Morgan. D.W. (1970). "Determining Sample Size for Research Activities", Educational and Psychological Measurement, 30, P.607-610.
Kyule, M. (2016). Assessment of legislation on Cultural heritage resources in Kenya. In A. M. Deisser, & M. Njuguna, Conservation of Natural and Cultural Heritage in Kenya, 30-44.
Nassazi, A. (2013). Effects of training on employee performance.: Evidence from Uganda.
Nor, H, Norzanah,R & Norzaidi, M. (2011). The relationship between human resource management and knowledge-based economy in Malaysian multimedia super corridor (MSC) status companies. Australian Journal of Basic and Applied Sciences. 5. 240-257.
Parsasirat, Z, Montazeri, M, Yusooff, F, Subhi, N & Nen, S. (2013). The Most Effective Kinds of Parents on Children’s Academic Achievement. Asian Social Science; 9(13): 229.
Soltani, E & Liao, Y Y. (2010). Training interventions: Fulfilling managerial ends or proliferating invaluable means for employees? Some evidence from Iran. European Business Review. 22. 128-152. 10.1108/09555341011023498.
Stewart, G. L., & Brown, K. G. (2009). Human Resource Management; Linking Strategy to Practice. New York: John Wiley.
WASC-ACSCU. (2013). handbook of accreditation. Retrieved from http://www.wascsenior.org.
Weil, A., & Woodall, J. (2005). HRD in France: the corporate perspective. Journal of European Industrial Training, 29(7): 529 – 540.