اساسنامه دانشگاه فرهنگیان. (1390). وزارت آموزش و پرورش.
احمدی، غ. و رجایی پور، س. (1382). بررسی راههای بهبود کیفیت مدیریت دبیرستانهای شهر اصفهان از دیدگاه کارکنان آموزش و پرورش، فصلنامهمدیریتدرآموزشوپرورش، 33 و 34، 143- 146.
ایرانزاده، س. (1392). جهانیشدنوتحولاتاستراتژیکدرمدیریتوسازمان، تبریز: مؤلف.
حسین زاده، ا. (1386). بررسیدیدگاههایمتخصصانوکارکناننسبتبهمؤلفههایمدیریتکیفیت بهمنظورارائهچارچوبادراکیبرایدبیرستانهایمتوسطهآموزشوپرورششهرستان اهر در سال تحصیلی 86- 85، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز.
خنیفر، ح. و حیدرنیا، ز (1385). رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتریان در بخش خدمات، فرهنگ مدیریت، 4(14)، 87-116.
دلگشایی، ب. و همکاران (1388). ارزیابی نیازهای اساسی اجرای مدیریت کیفیت فراگیر در مجتمع آموزشی -درمانی حضرت رسول اکرم ص). دانشگاه علوم پزشکی ایران، فصلنامهپایش، 3(3)، 212.
دلاور، ع. (1380). روش تحقیق در روان شناسی و علوم تربیتی. تهران: نشر ویرایش.
رضویه، ا. (1392). روشهای پژوهش در علوم رفتاری و تربیتی، شیراز: دانشگاه شیراز.
فراستخواه، م. و منیعی، ر (1393). عوامل مؤثر بر مشارکت اعضای هیأت علمی در سیاستگذاری آموزش علی و برنامه ریزی دانشگاهی، فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی، 20(4)، 29-53.
فرنیا، م. و محمد پور ارمنیان، آ. (1389). بررسی وضعیت مدیریت کیفیت فراگیر در دانشگاه علوم پزشکی تبریز و ارائه راهکارهای مناسب بهبود، فصلنامه علوم تربیتی، 1(4)، 82-107.
فروتنی، ز، و بحرینی، ع (1392). سنجش مدیریت کیفیت فراگیر در دانشگاه پیام نور (مورد مطالعه: دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی). نامه آموزش عالی، 6(23)، 143-170.
مظفری، م، . وسجادی نیا، ز (1395). مروری بر مفاهیم مدیریت کیفیت فراگیر، دومین کنفرانس بین المللی پارادایمهای نوین مدیریت – نوآوری و کارآفرینی، تهران.
نیک نیاز، ع. و همکاران. (1380). الزامات مدیریت جامع کیفیت، تهران: خلاصهمقالاتاولینهمایشکشوری مدیریتجامعکیفیت، تهران.
نادری، ن.، و سلیمی، ج. (1386). بررسی کاربرد برخی شاخصهای TQM در دانشگاه اصفهان از دیدگاه اعضای هیئت علمی و دانشجویان. نشریه دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه اصفهان.1(18)، 27-44.
یار محمدی، ا.(1385). بررسیآرایمدیرانوکارشناسانستادیمناطق آموزشوپرورشتهراندربارهروشهایاجراییمدیریتکیفیتجامع، پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، دانشکدة روانششاسی و علوم تربیتی.
Campatelli G, Citti P, Meneghin A.)2012), Development of a simplified approach based on the EFQM model and Six Sigma for the implementation of TQM principles in a university administration. Total Quality Management & Business Excellence.;22(7):691-704.
Raj Kumar, Dixit Garg, T.K., Garg, (2014). Total quality management in Indian industries: relevance, analysis and directions, The TQM Journal, 21, 6: 607–622.
Ooi, K. B; Cheah. W. CH; Lin, B and The, P. L; (2010). TQM Practices and Knowledge Sharing: An Empirical Study of Malaysia’ s Manufacturing Organizations, Springer Science with Business Media, Published Online, 22 January, pp: 59-78.
Chen; SH. H; (2011). Improvement Strategies foot the Tools and Techniques of Quality Improvement: Utilization of a Performance Evaluation Matrix in the Taiwanese High –Tech Industry, Human Factors and Ergonomics in Manufacturing & Service Industries, Wiley Periodicals, INC. pp: 1-11.
Sarathy, P. S; (2012). TQM Practice in Real-State Industry Using AHP; Springer Science with Business Media, Published Online, 8 February; pp: 1-15.
Ekkuluri, Padmavati (2012). A Research Study on Estimation of TQM Factors Ratings through Analytical Hierarchy Process. Procedia Economics and Finance. 3 (55-61).
Koilakuntla, Maddulety; Patyal, Vishal. S; Moddil, Sachin & Ekkuluri, Padmavati (2012). A Research Study on Estimation of TQM Factors Ratings through Analytical Hierarchy Process. Procedia Economics and Finance. 3 (55-61).
Nejati, M., Bayat Nejad, F., (2007). Quality enhancement in medical Ducation, Lex ET Scientia International Journal, 1,4.
Tribus, m., (2013).TQM in Education, the theory and how to put in to work,ERIK