آدینه قهرمانی، ع.، هاشمپور، ل.، عطاپور، ه. (1390). مطالعه وضعیت زیرساختهای مدیریت دانش در دانشگاه تبریز از دیدگاه اعضا هیئتعلمی. نشریه کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاهی، 45 (57)، 63-85.
پرهام، ش. (1389)، تبیین چالشهای پیادهسازی مدیریت دانش و معرفی یک مدل مناسب جهت پیادهسازی در دانشگاه شهید چمران اهواز، پایاننامه کارشناسی ارشد، گروه مدیریت. دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی دانشگاه پیام نور مرکز تهران.
حسینی شاوون، ا.، یوزباشی، ع.، نسلسراجی، ر. (1394). وضعیت مدیریت دانش و عوامل مؤثر بر استقرار آن در دانشگاه علوم پزشکی تهران. فصلنامه علمی پژوهشی راهبرد فرهنگ، 8 (30)، 137-159.
داناییفرد، ح.، امامی، س.م. (1386)، استراتژیهای پژوهش کیفی: تأملی بر نظریهپردازی دادهبنیاد، فصلنامه اندیشه مدیریت، 1 (2)، 69-97.
رمضانی، ق.، سلیمی، ج. (1394)، شناسایی مؤلفههای مدیریت دانش و وضعیت پیادهسازی آنها؛ مطالعه موردی: دانشگاه کردستان، فصلنامه مطالعات دانششناسی، 2 (5)، 1-24.
رهنورد، ف.، محمدی، ا. (1388)، شناسایی عوامل کلیدی موفقیت سیستم مدیریت دانش در دانشکدهها و مراکز آموزش عالی تهران، نشریه مدیریت فنآوری اطلاعات، 2(3)، 37-52.
زمانی، ب. (1386)، بررسی زیرساختهای مدیریت دانش در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اصفهان از دیدگاه اعضاء هیئتعلمی و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن، اولین کنفرانس ملی مدیریت دانش، تهران، موسسه اطلاعرسانی نفت، گاز و پتروشیمی.
صالحی، ع.، احمدی، ع. ا. (1391). مدیریت دانش. تهران: انتشارات دانشگاه پیام نور.
فتحاللهی، ب.؛ افشارزنجانی، ا. و نوذری، د. (1388)، امکانسنجی پیادهسازی مدیریت دانش در دانشگاه اصفهان، مجموعه مقالات مدیریت دانش و علوم اطلاعات: پیوندها و برهمکنشها، به کوشش حسنزاده و دیگران، تهران، انتشارات کتابدار.
فرهادیمحلی، ع.، صادق نحوی، م. ح.، فرهادی محلی، ع. (۱۳۹۵)، تأثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی در صنعت گاز مطالعه موردی: شرکت ملی گاز استان مازندران، دومین کنفرانس بینالمللی مدیریت و فنآوری اطلاعات و ارتباطات، تهران، شرکت خدمات برتر
همتی، م. (1389)، ارزیابی میزان بهکارگیری مؤلفههای مدیریت دانش در دانشکدههای پردیس فنی تهران، چهارمین کنفرانس ملی مدیریت دانش، تهران، موسسه اطلاعرسانی نفت، گاز و پتروشیمی.
Abdullah, R., Selamat, M. H., Jaafar, A., Abdullah, S., & Sura, S. (2008). An empirical study of knowledge management system implementation in public higher learning institution. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 8 (1), 281-290.
Ahmad, H. S., & An, M. (2008). Knowledge management implementation in construction projects: a KM model for Knowledge Creation, Collection and Updating (KCCU). International Journal of Project Organisation and Management, 1(2), 133-166.
Buckman, R. H. (1998). Knowledge sharing at Buckman labs. Journal of business strategy, 19(1), 11-15.
Cain, T. J., Branin, J. J., & Sherman, W. M. (2008). Knowledge management and the academy. Educause Quarterly, 4, 26-33.
Chu, K. W., Wang, M., & Yuen, A. H. (2011). Implementing knowledge management in school environment: Teachers' perception. Knowledge Management & E-Learning: An International Journal, 3(2), 139-152.
Kuswara, A. U. (2001). An experience in knowledge management system implementation at Indonesian leading IT school. Retrieved September, 10, 2005.
Obaide, A. (2004). A model for a successful implementation of knowledge management in engineering organizations(Doctoral dissertation, University of Salford, UK).
Probst, G. J. (1998). Practical knowledge management: A model that works. PRISM-CAMBRIDGE MASSACHUSETTS-, 17-30.
Sunassee, N. N., & Sewry, D. A. (2002, September). A theoretical framework for knowledge management implementation. In Proceedings of the 2002 annual research conference of the South African institute of computer scientists and information technologists on Enablement through technology (pp. 235-245). South African Institute for Computer Scientists and Information Technologists.
The website of the University of Berkeley. Https://www.berkeley.edu.Vashisth, R., Kumar, R., & Chandra, A. (2010). Barriers and facilitators to knowledge management: Evidence from selected Indian universities. IUP Journal of Knowledge Management, 8(4), 7.