بهشتی، زهرا ( 1383 ). شیوههای نوین در آموزش مجاز . ی تهران: دومین همایش آموزش الکترونیکی.
جعفری تروجنی، سمیه ( 1390 ). نقش تجربه قبلی، خودکارآمدی و اضطراب رایانه در استفاده پایان نامه ) .(TAM ) از آن توسط معلمان برمبنا ی مدل پذیرش فناوری اطلاعات کارشناسی ارشد). دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی. دانشگاه تهران.
جهرمی، رضا قربان ( 1388 ). ارائه مدلی برای اضطراب رایانه، بر اساس باورهای .121-101 ، معرفتشناختی و اهداف پیشرفت. مجله روانشناسی و علوم تربیت . ی 2
رشیدی، زهرا ( 1386 ). بررسی قابلیت کاربرد مدل پذیرش فناوری توسط دبیران مدارس هوشمند تهران. (پایاننامه کارشناسی ارشد). دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی. دانشگاه تهران.
سرمد، زهره ( 1378 ). متغیرهای تعد یلکننده و واسطه ای: تمایزات مفهو می و راهبردی. .81-63 ،( 4 و 3 ) پژوهشهای روانشناختی، 5
شیخ شعاعی، فاطمه ( 1385 ). بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات توسط کتابداران کتابخانههای دانشکده فنی دانشگاههای دولتی شهر تهران: قابلیت کاربرد مدل پذیرش فناوری. (پایاننامه کارشناسی ارشد). دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی. دانشگاه تهران.
تهران: منادی تربیت. (IT) عبادی، رحیم ( 1384 ). فناوری اطلاعات و آموزشوپرورش.
هومن، حیدرعلی ( 1380 ). تحلیل دادههای چندمتغیری در پژوهش رفتاری. تهران: نشر پارسا.
Al-Ghahtani, S. S (2001). The applicability of TAM outside North America: an empirical test in the United Kingdom. Information Resources Management Journal, 14(3), 37-46.
Beckers, J. J. & Schmidt, H. D (2003). Computer experience and computer anxiety. Computers in Human Behavior. 19, 785-797.
Boh, W. F. & Wong, S. S (2013). Organizational climate and perceived manager effectiveness: Influencing perceived usefulness of knowledge Sharing mechanisms. Journal of the Association for Information Systems. 14(3), 122-152.
Davis, F. D (1989). Perceived usefulness, perceived ease of use, and user acceptance of information technology. MIS Quarteriy.13, 319-340.
Davis, F. D. Bagozzi, R. P., & Warshaw, P. R (1989). User acceptance of computer technology: A comparison of two theoretical models. Management science and technology, 35(8), 982-1003.
Dillon, A. & Morris, M. G (1996). User acceptance of information technology: theories and models. In M. E. Williams (Ed.), Annual Review of Information Science and Technology (ARIST). 31, 3-32.
Medford: American Society of Information Science (ASIS). Garland, K. J. & Noyes, J. M (2004). Computer experience: a poor predictor of computer attitudes. Computers in Human Behavior. 20, 823-840.
Igbaria, M. & Chakrabarti, A (1990). Computer anxiety and attitudes towards microcomputer use. Behaviour & Information Technology. 9(3), 229-241.
Igbaria, M. & Iivari, J (1995). The effects of selt-efficacy on computer usage. Omega. 23(6), 587-605.
Lee, S. & Kim, B. G (2009). Factors affecting the usage of intranet: A confirmatory study. Computers in Human Behavior. 25, 191-201.
Legris, P., Ingham, J., & Collerette, P (2003). Why do people use information technology? A critical review of the technology acceptance model. Information & Management, 40(3), 191-204.
Letchumanan, M. & Muniandy, B (2013). Migrating to e-book: a study on perceived usefulness and ease of use. Library Hi Tech News. 7, 10-15.
Liang, T. P., Chen, H. Y., Du, T., Turban, E. & Li, y (2012). Effect of personalization on the perceived usefulness of online customer services: A dual-core theory. Journal of Electronic Commerce Research. 13(4), 275-288..
Ong, M. Y., Muniandy, B., Ong, S. L., Tang, K. N. & Phua, K. K (2012). Comparing the acceptance of key performance indicators management systems on perceived usefulness and perceived ease of use in a higher education institution in Malaysia. Modern Education and Computer Science. 10, 0-16.
Potosky, D., & Bobko, P (1998). The computer understanding and experience scale: A self-report measure of computer experience. Computers in Human Behavior, 14(2), 337–348.
Thomas, R., Carroll, A., Chomin, E., Williamson, T., Beran, T., Derflingher, L. P. & Drummond, N (2012). Perceived usefulness of learning strategies by children with Tourette syndrome plus, their parents and their teachers. Health Education Journal. 72(3), 263–275.
Thong, J. Y. L., Hong, W. & Tam, K. Y (2002). Understanding user acceptance of digital libraries: What are the roles of interface characteristics, organizational context, and individual differences?. Human-Computer Studies. 57, 215-242.
Yusoff, Y. M., Muhammad, Z., Zahari, M. S. M., Pasah, E. S. & Robert, E(2009). Individual differences, perceived ease of use, and perceived usefulness in the e-library usage. Computer and Information Science.2(1), 76-.