آزمون، ج. و جوادی، م. (1391). راهنمای معلم تربیتبدنی دوره ابتدایی ویژه معلمان دوم ابتدایی، چاپ اول: وزارت آموزشوپرورش.
آقازاده، م. و سنه، ا. (1390). تاریخچه برنامه درسی تربیتبدنی. مجله رشد آموزش تربیتبدنی، 39، 20-23.
احمدی، پ. (1390). طراحی و سازماندهی محتوای برنامه درسی: رویکرد بینرشتهای در برنامه درسی تلفیقی. چاپ اول. تهران: آییژ.
احمدی، پ. (1387). تحلیلی بر کثرت و تنوع مفهوم تلفیق در حوزه برنامه درسی. دانشگاه الزهراء.
امینزاده، ا. و حسنآبادی، ح. (1391). مهارتهای بنیادی در کودکان دارای ناتوانی ریاضی و ناتوانی توأم ریاضی و خواندن. روانشناسی تحولی: روانشناسان ایرانی. 8(31)، 235-245
حاتمی، ح. (1393). مقایسة اثربخشی روشهای تدریس سنتی و تلفیقی تربیتبدنی بر یادگیری درس علوم تجربی و توسعة مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پسر مقطع دوم راهنمایی. رساله دکتری. دانشگاه علوم تحقیقات تهران.
رستمینسب، ع. ع.، خانهباز، ع. و فضیلتپور، م. (1394). بررسی تأثیر آموزش کتاب تفکر و سبک زندگی بر یادگیری تفکر و سبک زندگی و مهارتهای دانشآموزان شهرستان قلعه گنج در سال تحصیلی 94-93. فصلنامه پژوهش در نظامهای آموزشی، 9(29)، 81-105.
عالیزاده، ب.، محمدزاده، ح. و حسینی، ف. س. (1392). مقایسهی شاخصهای پیکر سنجی، میزان فعالیت بدنی و مهارتهای بنیادی دانشآموزان پسر 10-7 ساله با وضعیت اقتصادی- اجتماعی مختلف. فصلنامه رفتار حرکتی، 13، 155-166.
کاظمپور، ا. (1395). تأثیر آموزش تلفیقی هنر در ریاضی بر میزان یادگیری و خلاقیت دانشآموزان. فصلنامه علمی پژوهشی ابتکار در خلاقیت در علوم انسانی، 6(1)، 73-90.
کلانتر قریشی، م. (1390). تأثیر آموزش تلفیقی یادگیری مشارکتی و یادگیری در حد تسلط در خودکارآمدی، عزتنفس و پیشرفت تحصیلی. فصلنامه پژوهش در نظامهای آموزشی، 5(12)، 89-107.
فهیمینژاد، ع. (1392). مقایسه اثر دو روش تدریس سنتی و تلفیقی بر میزان یادگیری ریاضی و فارسی و تربیتبدنی در دانشآموزان پسر اول ابتدایی. رساله دکتری. دانشگاه علوم تحقیقات تهران. دانشکدهی علوم انسانی.
مظفری، س. ا. ا. (1380). آموزش دروس در تلفیق با تربیتبدنی. مجله دانشور، 338.
ملکی، ح. (1384). رویکرد تلفیقی به برنامه درسی (کتاب سال انجمن برنامهریزی درسی ایران): انجمن اولیا و مربیان.
مهر محمدی، م. (1387). برنامه درسی نظرگاهها، رویکردها و چشماندازها (ویراست دوم). تهران: سمت. مرکز تحقیقات و توسعه علوم انسانی، مشهد، شرکت به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی).
نزاکتگو، ب. و فتحی، ج. (1398). اثربخشی آموزش زبان با کمک مودل بر عملکرد درک مطلب زبانآموزان ایرانی. فصلنامه پژوهش در نظامهای آموزشی، 13(44)، 119-137.
هادوی، ف. (1388). اندازهگیری و ارزشیابی در تربیتبدنی (مفاهیم- کاربرد- آزمونها)، چاپ پنجم. تهران: دانشگاه تربیتمعلم.
هومن، ع. (1384). شناخت روش علمی در علوم رفتاری. تهران: پارسا.
یاقوتی، ح.، جوادیپور، م. و خسروی، ع. ا. (1392). رویکرد تلفیقی در برنامهی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان. دو فصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی، 1(2)، 149-164.
References
Aghazadeh, M., & Sana, A. (2011). History of physical education curriculum. Journal of Growth education physical education, 39, 20-23. [In Persian]
Ahmadi, P. (2011). Design and organize course program content: An interdisiciplinary approach to integrated curriculum, first edition. Tehran: Ayiyz. [In Persian]
Ahmdi, P. (2008). An analysis of the plurality and diversity of the concept of integration in the curriculum. Alzahra university. [In Persian]
Alizadeh, B., Mohammadzadeh, H., & Hossini, F. S. (2013). Comparison of body measurements, physical activity and basic skills of male students aged 7-10 years with different socioeconomic status. journal of motor behavior, 13, 155-166. [In Persian]
Aminzadeh, A., & Hasanabadi, H. (2012). Basic in children with mathematics disability and co-morbid mathematics and reading disability. Developmental psychological, Iranian psychologists, 8(31), 235-245. [In Persian]
Azmoon, J., & Javadi, M. (2012). Physical education teacher’s guide primary special for secondary primary teachers, first edition: Ministry of education. [In Persian]
Berlin, D. F., & Lee, H. (2005). Integrating science and mathematics education: Historical analysis. School Science and Mathematics, 105(1), 15-24.
Bryan, J. A., & Fennell, B. D. (2009). Wave modelling: a lesson illustrating the integration of mathematics, science and technology through multiple representations. Physics education, 44(4), 403.
Erwin, H. E., Abel, M. G., Beighle, A., & Beets, M. W. (2011). Promoting children’s health through physically active math classes: a pilot study. Health Promotion Practice, 12(2), 244-251.
Fahiminejad, A. (2013). Comparison of the effect of two traditional and final teaching methods on the amount of mathematical and physical education and physical education in elementary school students. Ph.D. Thesis.Azad Islamic university, science & research branch, Tehran, Faculty of Humanities. [In Persian]
Hadavi, F. (2009). Measurement and evaluation in physical education (concepts-applications-tests), fifth edition. Tehran: Tarbiat Moalem University. [In Persian]
Hatami, H. (2014). Comparison of the effectiveness of traditional and combined teaching methods of physical education on the learning of the empirical scince and development of social skills of skills of secondary school students. Ph.D. thesis, Islamic Azad university of sciences and research branch, Tehran. [In Persian]
Housner, L. D. (2009). Integratied physical Education ’A Gige for The Elementery classroom Teacher. (2ED) west university, 89-92.
Hraste, M., De Giorgio, A., Jelaska, P. M., Padulo, J., & Granić, I. (2018). When mathematics meets physical activity in the school-aged child: The effect of an integrated motor and cognitive approach to learning geometry. PLoS One, 13(8), e0196024.
Kalantar Goraishi, M. (2011). The Impact of Combined Learning on Participatory Learning and Learning in the Level of Self-Efficacy, Self-Esteem, and Academic Achievement. journal of research in educational systems, 5(12), 89-107. [In Persian]
Katlin, R. (1992). Integration from The Student Perspective: Costructing Meaning. Center of The Learning and Teaching of Elementary Subjects.
Kazempour, A. (2016). The Impact of Combined Arithmetic in Math on Students' Learning and Creativity. Quarterly Journal of Creative Arts in the Humanities, 6(1), 73-90. [In Persian]
Maleki, H. (2005). Integrated Approach to the Curriculum (Book of the Year of the Curriculum Association of Iran): Association of Parents and Managers. [In Persian]
Mehrmohammadi, M. (2008). Curriculum of views, approaches and perspectives (Second Edition). Tehran: Samt. Human Sciences Research and Development Center, Mashhad, Publishing Company (Astan Quds Razavi Publishing). [In Persian]
Mozaffari, S. A. A. (2001). Learning lessons in combination with physical education. Journal of Daneshvar, 338, 8(33), 65-70. [In Persian]
Nezakatgoo, B., & Fathi, J. (2019).Effectiveness of language teaching with Moodle's help on performance of comprehension in Iranian Learners. Journal of research in educational systems, 13(44), 119-137. [In Persian]
Placek, J. H., & Sullivan, O. M. (1997). The Many Face of Integrated Physical Education. JOPERD., 68(1), 98-105.
Rauschenbach, J. (1996). Tying It All Together Integrating Physical Education & Other Subject Areas. JOPERD, 67(2), 2-8.
Rostami Nasab, A. A., Khanehbaz, A., & Fazilatpour, M. (2015). The study of the effect of teaching the book of thought and life style on learning the thinking and lifestyle and students skills in Qaleh Ganj city in the academic year of 1393-94. Journal of research in educational system, 9(29), 81-105. [In Persian]
Smith, T. K. (1997). Authentic assessment: Using a portfolio card in physical education. Journal of Physical Education, Recreation & Dance, 68(4), 46-52.
Thompson, S. D., & Robertson, J. L. (2015). The Effects of integrating mathematics into the physical education setting. Master of Arts in Education action Reaserch, 101.
Vazou, S., Saint-Maurice, P. F., Skrade, M., & Welk, G. (2018). Effect of integrated physical activities with mathematics on objectively assessed physical activity. Children, 5(10), 140.
Yaghoti, H., Javadipour, M., & Khosravi, A.A. (2014). Integrated approach in primary school physical education curriculum: a possible explanation of the export’s view. Journal of theory & practice in curriculum, 1(2), 149-164. [In Persian]
آزمون، ج. و جوادی، م. (1391). راهنمای معلم تربیتبدنی دوره ابتدایی ویژه معلمان دوم ابتدایی، چاپ اول: وزارت آموزشوپرورش.
آقازاده، م. و سنه، ا. (1390). تاریخچه برنامه درسی تربیتبدنی. مجله رشد آموزش تربیتبدنی، 39، 20-23.
احمدی، پ. (1390). طراحی و سازماندهی محتوای برنامه درسی: رویکرد بینرشتهای در برنامه درسی تلفیقی. چاپ اول. تهران: آییژ.
احمدی، پ. (1387). تحلیلی بر کثرت و تنوع مفهوم تلفیق در حوزه برنامه درسی. دانشگاه الزهراء.
امینزاده، ا. و حسنآبادی، ح. (1391). مهارتهای بنیادی در کودکان دارای ناتوانی ریاضی و ناتوانی توأم ریاضی و خواندن. روانشناسی تحولی: روانشناسان ایرانی. 8(31)، 235-245
حاتمی، ح. (1393). مقایسة اثربخشی روشهای تدریس سنتی و تلفیقی تربیتبدنی بر یادگیری درس علوم تجربی و توسعة مهارتهای اجتماعی دانشآموزان پسر مقطع دوم راهنمایی. رساله دکتری. دانشگاه علوم تحقیقات تهران.
رستمینسب، ع. ع.، خانهباز، ع. و فضیلتپور، م. (1394). بررسی تأثیر آموزش کتاب تفکر و سبک زندگی بر یادگیری تفکر و سبک زندگی و مهارتهای دانشآموزان شهرستان قلعه گنج در سال تحصیلی 94-93. فصلنامه پژوهش در نظامهای آموزشی، 9(29)، 81-105.
عالیزاده، ب.، محمدزاده، ح. و حسینی، ف. س. (1392). مقایسهی شاخصهای پیکر سنجی، میزان فعالیت بدنی و مهارتهای بنیادی دانشآموزان پسر 10-7 ساله با وضعیت اقتصادی- اجتماعی مختلف. فصلنامه رفتار حرکتی، 13، 155-166.
کاظمپور، ا. (1395). تأثیر آموزش تلفیقی هنر در ریاضی بر میزان یادگیری و خلاقیت دانشآموزان. فصلنامه علمی پژوهشی ابتکار در خلاقیت در علوم انسانی، 6(1)، 73-90.
کلانتر قریشی، م. (1390). تأثیر آموزش تلفیقی یادگیری مشارکتی و یادگیری در حد تسلط در خودکارآمدی، عزتنفس و پیشرفت تحصیلی. فصلنامه پژوهش در نظامهای آموزشی، 5(12)، 89-107.
فهیمینژاد، ع. (1392). مقایسه اثر دو روش تدریس سنتی و تلفیقی بر میزان یادگیری ریاضی و فارسی و تربیتبدنی در دانشآموزان پسر اول ابتدایی. رساله دکتری. دانشگاه علوم تحقیقات تهران. دانشکدهی علوم انسانی.
مظفری، س. ا. ا. (1380). آموزش دروس در تلفیق با تربیتبدنی. مجله دانشور، 338.
ملکی، ح. (1384). رویکرد تلفیقی به برنامه درسی (کتاب سال انجمن برنامهریزی درسی ایران): انجمن اولیا و مربیان.
مهر محمدی، م. (1387). برنامه درسی نظرگاهها، رویکردها و چشماندازها (ویراست دوم). تهران: سمت. مرکز تحقیقات و توسعه علوم انسانی، مشهد، شرکت به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی).
نزاکتگو، ب. و فتحی، ج. (1398). اثربخشی آموزش زبان با کمک مودل بر عملکرد درک مطلب زبانآموزان ایرانی. فصلنامه پژوهش در نظامهای آموزشی، 13(44)، 119-137.
هادوی، ف. (1388). اندازهگیری و ارزشیابی در تربیتبدنی (مفاهیم- کاربرد- آزمونها)، چاپ پنجم. تهران: دانشگاه تربیتمعلم.
هومن، ع. (1384). شناخت روش علمی در علوم رفتاری. تهران: پارسا.
یاقوتی، ح.، جوادیپور، م. و خسروی، ع. ا. (1392). رویکرد تلفیقی در برنامهی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان. دو فصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی، 1(2)، 149-164.
References
Aghazadeh, M., & Sana, A. (2011). History of physical education curriculum. Journal of Growth education physical education, 39, 20-23. [In Persian]
Ahmadi, P. (2011). Design and organize course program content: An interdisiciplinary approach to integrated curriculum, first edition. Tehran: Ayiyz. [In Persian]
Ahmdi, P. (2008). An analysis of the plurality and diversity of the concept of integration in the curriculum. Alzahra university. [In Persian]
Alizadeh, B., Mohammadzadeh, H., & Hossini, F. S. (2013). Comparison of body measurements, physical activity and basic skills of male students aged 7-10 years with different socioeconomic status. journal of motor behavior, 13, 155-166. [In Persian]
Aminzadeh, A., & Hasanabadi, H. (2012). Basic in children with mathematics disability and co-morbid mathematics and reading disability. Developmental psychological, Iranian psychologists, 8(31), 235-245. [In Persian]
Azmoon, J., & Javadi, M. (2012). Physical education teacher’s guide primary special for secondary primary teachers, first edition: Ministry of education. [In Persian]
Berlin, D. F., & Lee, H. (2005). Integrating science and mathematics education: Historical analysis. School Science and Mathematics, 105(1), 15-24.
Bryan, J. A., & Fennell, B. D. (2009). Wave modelling: a lesson illustrating the integration of mathematics, science and technology through multiple representations. Physics education, 44(4), 403.
Erwin, H. E., Abel, M. G., Beighle, A., & Beets, M. W. (2011). Promoting children’s health through physically active math classes: a pilot study. Health Promotion Practice, 12(2), 244-251.
Fahiminejad, A. (2013). Comparison of the effect of two traditional and final teaching methods on the amount of mathematical and physical education and physical education in elementary school students. Ph.D. Thesis.Azad Islamic university, science & research branch, Tehran, Faculty of Humanities. [In Persian]
Hadavi, F. (2009). Measurement and evaluation in physical education (concepts-applications-tests), fifth edition. Tehran: Tarbiat Moalem University. [In Persian]
Hatami, H. (2014). Comparison of the effectiveness of traditional and combined teaching methods of physical education on the learning of the empirical scince and development of social skills of skills of secondary school students. Ph.D. thesis, Islamic Azad university of sciences and research branch, Tehran. [In Persian]
Housner, L. D. (2009). Integratied physical Education ’A Gige for The Elementery classroom Teacher. (2ED) west university, 89-92.
Hraste, M., De Giorgio, A., Jelaska, P. M., Padulo, J., & Granić, I. (2018). When mathematics meets physical activity in the school-aged child: The effect of an integrated motor and cognitive approach to learning geometry. PLoS One, 13(8), e0196024.
Kalantar Goraishi, M. (2011). The Impact of Combined Learning on Participatory Learning and Learning in the Level of Self-Efficacy, Self-Esteem, and Academic Achievement. journal of research in educational systems, 5(12), 89-107. [In Persian]
Katlin, R. (1992). Integration from The Student Perspective: Costructing Meaning. Center of The Learning and Teaching of Elementary Subjects.
Kazempour, A. (2016). The Impact of Combined Arithmetic in Math on Students' Learning and Creativity. Quarterly Journal of Creative Arts in the Humanities, 6(1), 73-90. [In Persian]
Maleki, H. (2005). Integrated Approach to the Curriculum (Book of the Year of the Curriculum Association of Iran): Association of Parents and Managers. [In Persian]
Mehrmohammadi, M. (2008). Curriculum of views, approaches and perspectives (Second Edition). Tehran: Samt. Human Sciences Research and Development Center, Mashhad, Publishing Company (Astan Quds Razavi Publishing). [In Persian]
Mozaffari, S. A. A. (2001). Learning lessons in combination with physical education. Journal of Daneshvar, 338, 8(33), 65-70. [In Persian]
Nezakatgoo, B., & Fathi, J. (2019).Effectiveness of language teaching with Moodle's help on performance of comprehension in Iranian Learners. Journal of research in educational systems, 13(44), 119-137. [In Persian]
Placek, J. H., & Sullivan, O. M. (1997). The Many Face of Integrated Physical Education. JOPERD., 68(1), 98-105.
Rauschenbach, J. (1996). Tying It All Together Integrating Physical Education & Other Subject Areas. JOPERD, 67(2), 2-8.
Rostami Nasab, A. A., Khanehbaz, A., & Fazilatpour, M. (2015). The study of the effect of teaching the book of thought and life style on learning the thinking and lifestyle and students skills in Qaleh Ganj city in the academic year of 1393-94. Journal of research in educational system, 9(29), 81-105. [In Persian]
Smith, T. K. (1997). Authentic assessment: Using a portfolio card in physical education. Journal of Physical Education, Recreation & Dance, 68(4), 46-52.
Thompson, S. D., & Robertson, J. L. (2015). The Effects of integrating mathematics into the physical education setting. Master of Arts in Education action Reaserch, 101.
Vazou, S., Saint-Maurice, P. F., Skrade, M., & Welk, G. (2018). Effect of integrated physical activities with mathematics on objectively assessed physical activity. Children, 5(10), 140.
Yaghoti, H., Javadipour, M., & Khosravi, A.A. (2014). Integrated approach in primary school physical education curriculum: a possible explanation of the export’s view. Journal of theory & practice in curriculum, 1(2), 149-164. [In Persian]