آراسته، ح. ر؛ و حسینپور، ر. (1388). تعیین شاخصهای ارزیابی عملکرد مراکز پژوهشی دفاعی. فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی دانشگاه امام حسین (ع). (4)1، 115-136.
آئیننامه ارتقای مرتبه علمی اعضای هیئتعلمی مؤسسههای آموزش عالی، پژوهشی و فنآوری دولتی و غیردولتی، (1395). انتشارات: شورای عالی انقلاب فرهنگی.
پیرحقی، م؛ و صبوری، ع. ا. (1393). داوری تخصصی در نشریات علمی. نشریه نشاء علم، 4(2)، 106-117.
رضایی، م؛ و نوروزی چاکلی، ع. ر. (1393). شناسایی و اعتبارسنجی شاخصهای ارزیابی بهرهوری پژوهشی پژوهشگران ایران. فصلنامه پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات: پژوهشگاه علوم و فنآوری اطلاعات ایران. (1)30، 3-39.
سلاجقه، م؛ و محمدیان، س. (1393). دگرسنجهها: راهی نو در علمسنجی. فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات. 26(1)، 71-84.
صبوری، ع. ا. (1385). تولید علم ایران در سال ۲۰۰۶. رهیافت: فصلنامه سیاست علمی، ۳۸، 40-45.
صبوری، ع. ا. (1391). بررسی کیفیت علم: نشریات بیاعتبار. نشریه نشاء علم، (1)3، 33-42.
صبوری، ع. ا. (1395). اسناد علمی ایران در سال 2015. نشریه نشاء علم. (2) 6. 92-102.
عزیزی، ن. ا. (1392). بررسی راههای بهبود عملکرد اعضای هیئتعلمی در علوم انسانی. مجله راهبرد فرهنگ، 21، 7-33.
علیبیگی، ا. ح. (1386). تحلیل بهرهوری پژوهشی اعضای هیات علمی: مطالعه موردی دانشگاه رازی. فصلنامۀ پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، 46، 125-154.
فرجیارمکی، ا. (1390). ارائه الگویی برای افزایش بهرهوری پژوهشی اعضای هیئتعلمی دانشگاهها (بررسی موردی دانشگاه شهید بهشتی). رساله دکتری. دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی.
فرهودی، ر؛ و بستهنگار، م. (1383). ارائه مدل ارزیابی عملکرد واحدهای پژوهشی دارای مجوز قطعی از وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری. فصلنامه مدیر ساز. 7(15)، 33-53.
معدندارآرانی، ع؛ و کاکیا، ل. (1394). آموزشوپرورش تطبیقی چشماندازهای نوین. تهران: انتشارات آییژ.
یوسلیانی، غ. ع.؛ بهرنگی، م. ر.؛ آراسته، ح. ر؛ و عبداللهی، ب. (1395). طراحی و تدوین شاخصهای ارزیابی عملکرد نظام پژوهش در آموزش و پژوهش (موردمطالعه: پژوهشگاه مطالعات آموزشوپرورش با رویکرد کیفی). فصلنامه مطالعات اندازهگیری و ارزشیابی آموزشی، 6(11)، 69-109.
King, R. (2004). The contemporary university. In R. king(Ed.), The university in the global age (pp.1-26). Basingstoke: palgrave macmillan.
Roemer, R., & Borchardt, R. (2012). From bibliometrics to altmetricsA changing scholarly landscape. College & Research Libraries News, 73(10), 596-600.
Shepherd, C. D., Carley, S. S., & Stuart, R. S. (2009). An exploratory investigation of the periodic performance evaluation processes for marketing faculty: A comparison of doctoral-granting and non-doctoral-granting universities. Journal of Marketing Education, 31, 143-153.
Sri Kantha, S. (1996). Scientific productivity of Einstein, Freud and Landsteiner. Medical Hypotheses, 46, 467-470.
Steward, M. D., & Lewis, B. R. (2010). A comprehensive analysis of marketing journal rankings. Journal of Marketing Education, 32(1), 75-92.
VQR (2011). eValuation of the Quality of Research.Italian Quality research Evaluation VQR 2004–2010. http://www.anvur.org/sites/anvur-miur/files/bando vqr def 07 11
Webber, K. L. (2011). Factors Related to Faculty Research Productivity and Implications for Academic Planners. Planning for higher education. 39(4), 32-43.