آذرشب، ح. (1396). معرفی مدلهای بینالمللی سازی آموزش عالی. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی، قشم.
حقیقی، ف؛ و فرجاللهی، م. (1393). تقلب الکترونیکی و سرقت ادبی چهره پنهان و چالشبرانگیز نظام سنجش دانشگاههای باز و آموزش از دور و راهکارهای ممانعت از آن: مطالعه موردی دانشگاه پیام نور. آموزش و ارزشیابی، 28(7)، 50- 39.
صفوی، ع. ا؛ و دبیری، آ. (1395). آزمایشگاههای مجازی و جایگاه آنها در آموزش الکترونیکی، دومین کنفرانس آموزش الکترونیکی، 11-1.
فشالنج، ل؛ و بازرگان، ع. (1393). چگونگی بینالمللی شدن یک دانشگاه در کارکردهای آموزش، پژوهش و خدمات تخصصی: موردی از یک دانشگاه بینالمللی. دو فصلنامه مدیریت و برنامهریزی در نظامهای آموزشی، 7(13)، 27- 9.
محمدی، ن. (1395). عوامل مؤثر بر بینالمللی سازی دانشگاه آزاد، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد، بندرعباس.
محمدی دوستدار، ح. (1396). پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم.
مهدی، ر. (1396). پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم.
نبوی، ع. (1396). پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم.
Arif, M. & Kanwal, S. (2009). Acceptance of digital library among female students and effects of limited access of digital library on their performance in research work: A case of International Islamic University. The International Information & Library Review, 41(3), 122-128. doi:http://dx.doi.org/10.1016/j.iilr.2009.07.003.
Fedotova, O., & Latun, V. (2015). Slavonic Universities as a Form of Realization of Strategies Development of International Interstate Community. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 180, 61-65. doi:http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.02.086
Fell, E. V. & Lukianova, N. A. (2015). British Universities: International Students’ Alleged Lack of Critical Thinking. Procedia, Social and Behavioral Sciences, 215, 2-8. doi:http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.11.565.
Jöns, H., & Hoyler, M. (2013). Global geographies of higher education: The perspective of world university rankings. The perspective of world university rankings Geoforum, (46), 45-59. doi:http://dx.doi.org/10.1016/j.geoforum.2012.12.014.
Johnson, M. Shi, W. & Shao, X. (2010). Exploring library service models at Fudan University and Appalachian State University: Experiences from an International Librarian Exchange program. The International Information & Library Review, 42(3), 186-194. doi:http://dx.doi.org/10.1016/j.iilr.2010.07.002
Knight, J. (2008). International Universities: Misunderstandings and Emerging Models? Journal Student of International Education, 19(2):107–21. doi:10.1177/1028315315572899
Wang, YS. Li, CR. Yeh, CH. Cheng, ST. Chiou, CC. Tang, YC & et al. (2016). A conceptual model for assessing blog-based learning system success in the context of business education. International Journal of Management Education, 14(3):379–87. doi:10.1016/j.ijme.2016.09.002.