باقری، ب.، مهرعلیزاده، ی.، حسینپور، م و بهمنی، ل. (1400). تدوین الگوی کیفیتبخشی در آموزشوپرورش بر اساس سرمایه اجتماعی و کارایی درونی. نوآوریهای مدیریت آموزشی، 17(1)، 107-88.
زارع بنادکوکی، م.، وحدت زاده، م.، اولیا، م و لطفی، م. (1396). آسیبشناسی نظامهای رتبهبندی دانشگاهها از منظر اسناد فرادستی نظم آموزش عالی کشور. کتابداری و اطلاعرسانی، 20(1)، 87-52.
عباس پور، ع.، دلاور، ع.، خورسندی طاسکوه، ع و مهرابی، گ. (1401). شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقاء کیفیت پژوهش دانشگاهی در حوزه علوم انسانی و اجتماعی. پژوهش در نظامهای آموزشی، مقالات آماده انتشار آنلاین.
غلامعلی تبار فیروزجایی، ک؛ و ایزدی، ص. (1394). بررسی چگونگی اجرای برنامههای عملیاتی ارائهشده در سند تحول بنیادین آموزشوپرورش. انجمن مطالعات برنامه درسی ایران: فاصله نظر و عمل، 2، 84-76.
غیور، س. (1397). مقایسه ابعاد بالندگی حرفهای و رفتار نوآورانه معلمان بر اساس نظام رتبهبندی. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه بیرجند، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی.
فدک، ک. (1396). بررسی تأثیر استراتژی فناوری اطلاعات بر ارزیابی عملکرد. کنفرانس سالانه پارادایمهای نوین مدیریت در حوزه هوشمندی، تهران.
قورچیان، ن؛ و شهرکی پور، ح. (1389). بررسی نظامهای ارزیابی آموزش عالی در جهان بهمنظور ارائه مدل مناسب برای آموزش عالی کشور. پژوهشهای مدیریت، 85، 19-1.
کشاورز، س؛ و مقدسی، ز. (1395). تبیین مؤلفههای نظام تربیتمعلم با توجه به اسناد تحولی نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی. خانواده و پژوهش، 40، 29-7.
محمدی، ر. (1392). ضرورت استقرار نظام ارزشیابی کیفیت در دانشگاه آزاد اسلامی و ارائه مدل مناسب آن. پژوهش در نظامهای آموزشی، 7(20)، 216-163.
ملکی، ن. (1398). آسیبشناسی نظام ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه خوارزمی با رویکرد کارآییمحور. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشکده مدیریت.
نظری، ش.، دیوکان، ب؛ و کوثری پور، م. (1398). تبیین شاخصهای ارزیابی عملکرد معلمان تربیتبدنی شهر تهران. تعلیم و تربیت، 141، 127-108.
هاشمی، خ.، مسعودی ندوشن، ع؛ و گلزاری، ز. (1400). ارائه الگوی کیفیتبخشی تبدیل مدرسه فنی و حرفهای به مدرسه کارافن. نوآوریهای آموزشی، 20(1)، 108-83.
Dandalt, E., & Brutus, S. (2020). Teacher performance appraisal regulation: A policy case analysis. NASSP Bulletin, 104(1), 20-33.
Díez, F., Villa, A., López, A. L., & Iraurgi, I. (2020). Impact of quality management systems in the performance of educational centers: educational policies and management processes. Heliyon, 6(4), e03824.
Furqatovna, O. N., Niyozovna, N. I., & Nutfulloyevna, A. H. (2022). Approaches Aimed At Ensuring a High Quality of Education in the Training of Economists. Journal of Ethics and Diversity in International Communication, 2(3), 78-83.
Helda, H., & Syahrani, S. (2022). National Standards of Education in Contents Standards and Education Process Standards in Indonesia. Indonesian Journal of Education (INJOE), 3(2), 257-269.
Hidayah, A., & Syahrani, S. (2022). Internal Quality Assurance System Of Education In Financing Standards and Assessment Standards. Indonesian Journal of Education (INJOE), 3(2), 291-300.
Kamali, F., Yamani, N., Changiz, T., & Zoubin, F. (2018). Factors influencing the results of faculty evaluation in Isfahan University of Medical Sciences. J Educ Health Promot, 7, 13-20.
Khan, P. A., Johl, S. K., Akhtar, S., Asif, M., Salameh, A. A., & Kanesan, T. (2022). Open Innovation of Institutional Investors and Higher Education System in Creating Open Approach for SDG-4 Quality Education: A Conceptual Review. Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity, 8(1), 49.
Kondrasuk, J. N. (2011). So what would an ideal performance appraisal look like? Journal of Applied Business and Economics, 12(1), 57-71.
Paufler, N. A., King, K. M., & Zhu, P. (2020). Promoting professional growth in new teacher evaluation systems: Practitioners’ lived experiences in changing policy contexts. Studies in Educational Evaluation.
Rodriguez, L. A., Swain, W. A., & Springer, M. G. (2020). Sorting through performance evaluations: The influence of performance evaluation reform on teacher attrition and mobility. American Educational Research Journal, 57(6), 2339-2377.
Stone, P. J., Dunphy, D. C., & Smith, M. S. (1966). The general inquirer: A computer approach to content analysis.
Tanang, H., & Abu, B. (2014). Teacher Professionalism and Professional Development Practices in South Sulawesi, Indonesia. Journal of curriculum and teaching, 3(2), 25-42.
Abbaspour, A., Delawar, A., Khorsandi Taskoh, A.,& Mehrabi, A. (2022). Identifying factors affecting the improvement of the quality of university research in the field of humanities and social sciences, research in educational systems, articles ready for online publication. ]in persian[.
Bagheri, B., Mehr Alizadeh, Y., Hosseinpour, M.& Bahmani, L. (2021). Development of quality model in education based on social capital and internal efficiency, educational management innovations, 17(1), 107-88.]in persian[.
Ghayor, S. (2017). Comparing the dimensions of professional growth and innovative behavior of teachers based on the rating system. Master's thesis, Birjand University, Faculty of Educational Sciences and Psychology.]in persian[.
GholamAliFiroozjaei, K., & Izadi, S. (2017). Examining how to implement the operational plans presented in the document on the fundamental transformation of education. Iranian Curriculum Studies Association: Distance and Action, 2, 76-84.]in persian[.
Ghorchian, N. Gh., & Shahrakipour, H. (2010). Study of higher education evaluation systems in the world in order to provide a suitable model for higher education in the country. Management Research, 85, 1-19. ]in persian[.
Hashemi, Kh., Masoudi Nadushan, A., & Golzari, Z. (2021). Presenting the partial quality model of transforming a technical and vocational school into a professional school, Educational Innovations, 20(1), 108-83.]in persian[.
Keshavarz, S., & Moghaddasi, Z. (2015). Explain the components of the teacher education system according to the evolutionary documents of the formal and public education system. Family and Research, 40, 7-29. ]in persian[.
Maleki, N. (2019). Pathology of Kharazmi University staff performance evaluation system with efficiency-oriented approach. Master Thesis, Islamic Azad University, Central Tehran Branch, Faculty of Management.]in persian[.
Mohammadi, R. (2013). The necessity of establishing a quality evaluation system in Islamic Azad University and presenting its appropriate model, Research in Educational Systems, 7(20), 163-216.]in persian[.
Nazari, Sh., Diokan, B., & Kowsaripour, M. (2019). Explaining the performance evaluation indicators of physical education teachers in Tehran. Education, 141, 108-127.]in persian[.
Qadak, K. (2017). Investigating the Impact of IT Strategy on Performance Evaluation. Annual Conference on New Management Paradigms in the Field of Intelligence, Tehran.]in persian[.
Zare Bandadokouki, M. R., Vahdatzadeh, M.A., & Lotfi, M.M. (2017). Pathology of university ranking systems from the perspective of superior documents of the higher education order of the country. Library and Information Science, 20 (1), 52-87.]in persian[.