بیات، س.، قلی پور، آ. و پورعزت، ع. (1393). شناسایی عوامل مؤثر در شکلگیری شهر یادگیرنده در منطقه 6 شهرداری تهران. فصلنامه مدیریت و برنامهریزی شهری ، 11(31)، 156-139
بینش، م. و حسینیان، س. (1391). بالندگی فردی و سازمان: چگونه میتوانیم در زندگی فردی و سازمانی پرانرژی، نوآور و موفق باشیم؟. تهران: سازمان مدیریت صنعتی.
پیدایی، م. (1388). آسیبشناسی آموزش کارکنان با تأکید بر اثربخشی آن در سازمانهای ایرانی. دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری
رستمی، م. (1384). توسعه منابع انسانی از برنامهریزی تا عمل. تهران: مدیریت امور اداری و تشکیلات.
عباسی ا.، رشیدی. ع. (1391). بررسی تأثیر اجرای دورههای آموزشی بر عملکرد کارکنان سازمان تأمین اجتماعی.فرایند مدیریت و توسعه، ۲۵ (۳): ۱۲۱-۱۴۳.
عموزاد، م.، قهرمانی، م.، خراسانی، ا و فراستخواه، م (1394). بررسی نظام آموزش و توسعه کارکنان در سازمانهای ایرانی (مطالعه وضعیت موجود). آموزش و توسعه منابع انسانی، 2(6)، 25-1
Everett, J. A. C., Faber, N. S., Savulescu, J., & Crockett, M. J. (2018). The costs of being consequentialist: Social inference from instrumental harm and impartial beneficence. Journal of Experimental Social Psychology, 79, 200-216. doi: 10.1016/j.jesp.2018.07.004.
Fallen, T. (1997). Core symptom pattern of social phobia. Depress-Anxiety. 4(5): 223-232.
Gazdar, A. (2017). PL05. 01: Pathology. Journal of Thoracic Oncology, 12(1), S12-S13.
Han, H., Kim, J., Jeong, C., & Cohen, G. L. (2017). Attainable and relevant moral exemplars are more effective than extraordinary exemplars in promoting voluntary service engagement. Frontiers in Psychology, 8, Article 283.
Helzer, E. G., & Critcher, C. R. (2018). What do we evaluate when we evaluate moral character? In K. Gray, & J. Graham (Eds.), Atlas of moral psychology (pp. 99–107). New York, NY: The Guilford Press.
Krause, K. W. (2016). Pathology or Paradigm Shift? Human Evolution, Ad Hominem Science and the Anomolous Hobbits of Flores. Skeptical Inquirer.
Mayer J (2001). Lay participation in care in a Hospital setting. Nursing Praxis: Portsmouth, England: International.
Peters, M. (1997). Education and the postmodern condition. Praeger Publishers.
Rummler, G. A. (1986). Organization redesign. Introduction to performance technology, 1.
Yu, H., Gao, X., Zhou, Y., & Zhou, X. (2018). Decomposing gratitude: Representation and integration of cognitive antecedents of gratitude in the brain. Journal of Neuroscience, 38, 4886–4898.