• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
    • داوران سال 1398
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
دوره و شماره: دوره 3، شماره 6، بهار 1388 
1. Introducing a Non-Dichotomous Method for Scoring Selected-Response Tests

صفحه 1-15

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 459.69 K

2. People Development Management and Knowledge Management

صفحه 17-42

  • مشاهده مقاله

3. The Study of Effective Factors with Emphasis on Training for Employees' Empowerment in Center for Medical Documents in Social Security Organization

صفحه 43-56

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 354.39 K

4. E-Education in Iran

صفحه 57-68

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 220.68 K

5. A Qualitative Investigation Into Conceptual Understanding at Iranian Elementary Schools

صفحه 69-92

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 366.54 K

6. Art and Design Education in the UK

صفحه 93-106

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 474.11 K

7. Effective Distance Teaching and learning in Higher Education

صفحه 107-130

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 373.81 K

نشریه پژوهش در نظام های آموزشی
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 14 (1399)
دوره 13 (1398)
دوره 12 (1397)
دوره 11 (1396)
دوره 10 (1395)
دوره 9 (1394)
دوره 8 (1393)
دوره 7 (1392)
دوره 6 (1391)
دوره 5 (1390)
دوره 4 (1389)
دوره 3 (1388)
شماره 7
شماره 6
دوره 2 (1387)
دوره 1 (1386)

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • استخراج به پایگاه‌های علمی
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • اشتراک نسخه چاپی نشریه
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

  • چاپ مقالات برگزیده ششمین همایش بین المللی روان شناسی مدرسه 1399-05-07

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب