آرنهایم، رودلف (1391). هنر و ادراک بصری، ترجمه مجید اخگر. تهران: انتشارات سمت.
اتکینسون، ریتا آل و همکاران (1393). زمینه روانشناسی هیلگارد. ترجمه محمدتقی براهنی، ویراست جدید. تهران: رشد.
بهرامی، هادی (1391). آزمونهای روانی (مبانی نظری و فنون کاربردی). تهران: دانشگاه علامه طباطبائی.
پورحسین، رضا؛ معزز، رقیه و بشارت، محمدعلی (1389). مقایسه حافظه دیداری تجسمی در کودکان مبتلا به صرع و کودکان سالم (بر اساس تست شکل تجمعی آندره ری). فصلنامه علوم روانشناختی، 9(36)، 405-391.
کرمی، ابوالفضل (1391). آشنایی با آزمونسازی و آزمونهای روانی. تهران: روانسنجی.
کدیور، پروین (1391). روانشناسی یادگیری. تهران: سمت.
یارمحمدیان، احمد (1386) بررسی توان مقیاس هوش کتل و آزمون حافظه بصری در تشخیص دانشجویان استعداد درخشان. نشریه پژوهشهای تربیتی و روانشناختی دانشگاه اصفهان، 3(1)، 94-77.
Bocola, sandro, (1999). The art of modernism. London: Prestel
Bruno, F.J, (1986). Dictionary of Word in Psychology. London: Routledge& Kegan Paul.
Elman, Jeffrey, (1996). Rethinking Innateness: A Connectionist Perspective on Develppment. Cambridg, MA: MIT Press.
Ghafarian Shayestegi M. & Alizadeh, H. (2014). Effect of Visual-Perceptual Exercise. Based on Frostig Model on Reading Improvement in Dyslexic Student. Journal of European Academic Research. http://www.euacademic.org [Accessed 5 May 2014].
Marnat, G. (2001). Hand book of psychological assessment. New York: Willey.
Hauser, PeterC, Julie Cohen, Matthew W.Gpye & Daphne Barelier, (2006). Visual Constructive and Visual Motorskills in Deaf Native Signes. Journal of Deaf Studies and Deaf Education: Oxford. http://www. [Accessed 5 May 20006].
McManus I. C., Chamberlain, R., Phik-Wern L., Riley, H. & Bbrunswick, N.(2010).Art students who cannot draw: Exploring the relations between drawing ability, visual memory, accuracy of copying, and dyslexia. Journal of Psychology off Aesthetics, Creativity and the Arts, 4(1), 18-30.
Mother, G. (2011). Essentials of Sensation and Perception. New York: Routledge.