@article { author = {vf, c and fh, ghb and fv, fv}, title = {dc}, journal = {Journal of Research in Educational Systems}, volume = {5}, number = {12}, pages = {129-140}, year = {2011}, publisher = {Iranian Educational Research Association}, issn = {2383-1324}, eissn = {2783-2341}, doi = {}, abstract = {}, keywords = {}, title_fa = {تحلیل محتوای فصلنامۀ علمی پژوهشی « پژوهش در نظام های آموزشی»}, abstract_fa = {هدف پژوهش، بررسی وضعیت محتوای مقاله­های فصلنامۀ « پژوهش در نظام­های آموزشی» به منظور شناسایی و بررسی قلمرو موضوعی و روش پژوهشی مورد استفادۀ آنها در دورۀ سه ساله (از آغاز انتشار در سال 86 تا پایان سال 1389) بوده است. روش پژوهش تحلیل محتواست که روشی استنباطی است که به صورت منظم و عینی به منظور تعیین ویژگی‏های مورد نظر در 64 مقالۀ­ فصلنامه به کار برده شد. یافته‏های پژوهش نشان می‏دهد که بیشتر مقاله­ با موضوع پژوهش در آموزش(25 درصد مقاله­ها)، روش پژوهشی پیمایشی (31.2 درصد مقاله­ها) و جامعۀ هدف کارشناسان، تحقیقات قبلی و نظام آموزشی کشور (32.8 درصد مقاله­ها) انتشار یافته‏اند.}, keywords_fa = {تحلیل محتوا,مقاله,فصلنامۀ پژوهش در نظام های آموزشی}, url = {https://www.jiera.ir/article_53463.html}, eprint = {https://www.jiera.ir/article_53463_26a79625d7ce864b2a1a21fd151a6fd5.pdf} }