آموزش سواد رسانه ای به دانش آموزان پایه ششم با رویکردی برتفکر انتقادی

بهاره نصیری؛ آمنه بختیاری؛ هادی حسینی

دوره 12، ویژه‌نامه ، فروردین 1397، ، صفحه 819-837

چکیده
  معیار و محک هر برنامه آموزش سواد رسانه ای، مواجهه انتقادی دانش آموزان در استفاده و فهم شخص خودشان از رسانه است، تا بتوانند اطلاعات دریافتی از رسانه های مختلف را رمزگشایی  کرده و توانایی داوری مستقل خود درباره محتوای رسانه ها را ارتقاء بخشند. با توجه به ساختارهای دانش مطرح شده در سواد رسانه ای، پنج مؤلفه اصلی سوادرسانه ای، با تأکید ...  بیشتر