اثر آموزشهای ضمن خدمت بر ابعاد توانمندسازی و توسعه حرفه ای معلمان ابتدایی وفق بند 3 سیاستهای کلی«تحول در نظام آموزش پایه»

سیدعلی قریشی؛ منیژه احمدی؛ مریم پرهیزکاری

دوره 16، شماره 59 ، دی 1401، ، صفحه 81-94

https://doi.org/10.22034/jiera.2022.171007

چکیده
  معلمان، از مهمترین متغیرهای نیازمند تغییر به‌منظور بهبود سیستم‌های آموزشی شناخته می‌شوند. هدف پژوهش حاضر؛ بررسی تاثیر آموزشهای ضمن خدمت بر ابعاد توانمندسازی و توسعه معلمان مدارس ابتدایی شهر قزوین وفق بند 3 سیاستهای کلی«ایجاد تحول در نظام آموزش پایه» است. پژوهش از لحاظ هدف،کاربردی و به شیوه مداخله ای نیمه آزمایشی(طرح پیش آزمون_ ...  بیشتر