ارزیابی و مقایسۀ توانمندی دانشجو ـ معلمان با مدرسان آنان در بهره‌گیری از اینترنت در مراکز تربیت معلم

بی بی عشرت زمانی؛ عفت جعفری؛ امین محمدی

دوره 6، شماره 16 ، خرداد 1391، ، صفحه 65-90

چکیده
  چکیده هدف نوشتار حاضر ارزیابی و مقایسه توانمندیها ی دانشجو ـ معلمان و مدرسان مراکـز تربیـ ت معلـم در بهرهگیری از یا نترنت در زمینههای گوناگون آموزشی و تربیتی است. هدف دیگـر ایـن نوشـتار ، شناسـایی دلایل تفاوتها ی احتمالی توانمنـد یهـا در ایـن دو گـروه و شناسـایی موانـع موجـود بـرای اسـتفاده از نوآوریها ی نوین در مراکز تربیت معلم ...  بیشتر

بررسی و مقایسۀ ساختار انگیزش در کاربران 15 تا 28 ساله معتاد به اینترنت و بهنجار در شهر تهران

فریبرز باقری؛ عشرت ساسانی

دوره 4، شماره 9 ، شهریور 1389، ، صفحه 49-68

چکیده
  این پژوهش به منظور مقایسه ساختار انگیزش در افراد معتاد به اینترنت با افراد بهنجار در گروه سنی 15- 28 ساله صورت گرفت. نمونه‏این پژوهش در بر گیرنده 70 آزمودنی است و شامل 35 نفر افراد عادی و 35 نفرکاربر افراطی و معتاد به اینترنت می‏باشند که به صورت نمونه‏گیری تصادفی در دسترس، در کافی نت های سطح تهران انتخاب شده‏اند، با تحلیل یافته‏های ...  بیشتر