شناسایی مؤلفه های عدالت آموزشی در آموزش و پرورش ایران

فاطمه اسلامی هرندی؛ فریبا کریمی؛ محمدعلی نادی

دوره 13، شماره 47 ، دی 1398، ، صفحه 55-75

https://doi.org/10.22034/jiera.2019.150212.1645

چکیده
  هدف پژوهش حاضر بررسی مؤلفه‏های عدالت آموزشی برای دانش‌آموزان بود. روش پژوهش کیفی، از نوع توصیفی و تحلیل مضمون با رویکرد استقرایی اکتشافی که حوزه پژوهش 76 مورد مقالات، اسناد و کتب مندرج در پایگاه‌ها، وب‌سایت‌ها و کتابخانه‏ها که به تفکیک 61 مقاله، 6 پایان‌نامه، 9 کتاب و سند آموزشی بود. با توجه به ادبیات نظری مؤلفه‏ها و مضامین استخراج ...  بیشتر