تحلیل پدیدارشناسی معنای ذهنی دانشجو از دانشگاه

مسعود کوثری؛ مژگان خوشنام

دوره 11، شماره 38 ، آذر 1396، ، صفحه 171-193

https://doi.org/10.22034/jiera.2017.59732

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر دستیابی به معنای ذهنی دانشجویان و درک آن‌ها از دانشگاه پیش از ورود به این محیط بوده است؛ بنابراین از روش پدیدارشناسی استفاده شد و با انجام مصاحبه‌های عمیق با ۵۳ دانشجوی دوره کارشناسی دانشگاه تهران از دانشکده­های علوم اجتماعی، فنی-مهندسی-علوم پایه، حقوق و علوم سیاسی، ادبیات و علوم انسانی و هنرهای زیبا به تحلیل ...  بیشتر