بررسی نقش تجربه رایانهای بر پذیرش فناوری بر اساس مدل پذیرش فناوری

محدثه اسکندری؛ اباصلت خراسانی؛ محمد یمنی

دوره 8، شماره 24 ، خرداد 1393، ، صفحه 149-176

چکیده
  کاربرد فناوری اطلاعات در نظامهای آموزشی یک برنامه و جریان آموزشی فعال است ، که آموزشنوین را برای حضور مؤثر در هزاره سوم ترسیم میکند، ولی مقدم بر کاربرد آن، باید تلاش عوامل مؤثربر پذیرش، بهرهوری، بهرهبرداری و استفاده از این پدیده شناسایی شود . باوجود تسلط فناوری درمحیطهای آموزشی، کاری وزندگی روزمره، پذیرش استفاده از فناوری ازجمله ...  بیشتر