استقرار مدیریت دانش در دانشگاه‌های ایران

عباس صدری

دوره 12، شماره 43 ، دی 1397، ، صفحه 41-63

https://doi.org/10.22034/jiera.2018.83763

چکیده
  این پژوهش با دو هدف اصلی شامل اقدامات صورت گرفته توسط دانشگاه‌ها در جهت استقرار مدیریت دانش و شناسایی مؤلفه‌هایی برای استقرار مدیریت دانش از طریق ارائه یک مدل است. تحقیق پیش‌رو از نوع کیفی و نظریه داده‌بنیاد است. برای گردآوری داده‌ها سه روش مورداستفاده قرار گرفته است: پژوهش اسنادی، گروه‌های کانونی و مصاحبه عمیق. جامعه آماری این ...  بیشتر