ارائه مدلی جامع برای چابک سازی ادارت آموزش و پرورش کشور

مهدیه ابوالقاسمی؛ علی اصغر شریفی؛ محمدنقی ایمانی

دوره 12، ویژه‌نامه ، فروردین 1397، ، صفحه 901-926

چکیده
  هدف این پژوهش ارائه مدلی برای چابک سازی ادارت آموزش و پرورش کشور در  یک مدل فرایندی بود. روش پژوهش از نظر هدف کاربردی؛ از نظر روش جمع­آوری داده­ها توصیفی – پیمایشی و از نظر نوع داده، ترکیبی (کیفی-کمی) از نوع اکتشافی بود. جامعۀ آماری بخش کیفی پژوهش، خبرگان جامعۀ علمی دانشگاهی و متخصصان آموزش و پرورش بودند و در بخش کمی شامل کلیه ...  بیشتر