بررسی تأثیر «بازخوردهای اصلاحی معلم» بر میزان اضطراب Covid-19 دانش ‏آموزان دختر مبتلا به افسردگی

مهدی مصلح گرمی؛ علی خالق خواه؛ مهدی معینی کیا؛ سجاد علی نژاد

دوره 15، شماره 55 ، دی 1400، ، صفحه 63-73

چکیده
  هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر «بازخوردهای اصلاحی معلم» بر میزان اضطراب Covid-19 دانش‏آموزان دختر مبتلا به افسردگی دوره متوسطه دوم شهر اردبیل بود. این پژوهش به‌صورت نیمه آزمایشی بود که در آن از طرح پیش‏آزمون - پس‏آزمون با گروه کنترل استفاده شد. بدین منظور 40 آزمـودنی از میـان دانـش‏آمـوزان دختـر دوره متوسطه دوم دارای افسردگی ...  بیشتر