آ
-
آموزش
نحوۀ پرسیدن سؤال و نقش آن در آموزش از دیدگاه قرآن و تعلیم و تربیت اسلامی [دوره 5، شماره 15، 1390، صفحه 9-28]
-
آموزش
طراحی و تدوین بسته های آموزشی تجارت الکترونیکی در ایران [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 59-89]
-
آموزش از دور
مدل سازی تأثیر راهبردهای انگیزشی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور [دوره 5، شماره 12، 1390، صفحه 9-27]
-
آموزش از طریق وب
مقایسة تأثیر دو روش آموزش از طریق شبکة وب و آموزش به روش سنتی (سخنرانی) بر یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سال دوم دبیرستان مفید شهر تهران [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 9-34]
-
آموزش الکترونیکی
مقایسة تأثیر دو روش آموزش از طریق شبکة وب و آموزش به روش سنتی (سخنرانی) بر یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سال دوم دبیرستان مفید شهر تهران [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 9-34]
-
آموزش الکترونیکی
مقایسۀ برنامه های درسی اجرا شده و کسب شدۀ آموزش حضوری و الکترونیکی رشتۀ مهندسی صنایع در دانشگاه علم و صنعت ایران [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 91-117]
-
آموزش الکترونیکی
ارزشیابی برنامۀ آموزش الکترونیکی رشتۀ مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 119-136]
-
آموزش الکترونیکی
امکان سنجی آموزش الکترونیکی در دانشگاه علامه طباطبائی و ارائۀ راهکار [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 153-170]
-
آموزش الکترونیکی
اصلاح نظام آموزش مجازی در ایران از منظر حقوقی [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 235-253]
-
آموزش تجارت الکترونیکی
طراحی و تدوین بسته های آموزشی تجارت الکترونیکی در ایران [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 59-89]
-
آموزش حضوری
مقایسۀ برنامه های درسی اجرا شده و کسب شدۀ آموزش حضوری و الکترونیکی رشتۀ مهندسی صنایع در دانشگاه علم و صنعت ایران [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 91-117]
-
آموزش سنتی
مقایسة تأثیر دو روش آموزش از طریق شبکة وب و آموزش به روش سنتی (سخنرانی) بر یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سال دوم دبیرستان مفید شهر تهران [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 9-34]
-
آموزش مبتنی بر اینترنت
امکان سنجی آموزش الکترونیکی در دانشگاه علامه طباطبائی و ارائۀ راهکار [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 153-170]
ا
-
ابعاد شخصیتی
ارتباط سبک یادگیری با ابعاد شخصیتی دانش آموزان مراکز آموزش کشاورزی استان کرمانشاه [دوره 5، شماره 12، 1390، صفحه 71-87]
-
ابعاد فرزندپروری
بررسی نقش میانجی ابعاد کمالگرایی در رابطۀ بین ابعاد فرزندپروری و اهمالکاری تحصیلی [دوره 5، شماره 15، 1390، صفحه 59-79]
-
ابعاد کمال گرایی
بررسی نقش میانجی ابعاد کمالگرایی در رابطۀ بین ابعاد فرزندپروری و اهمالکاری تحصیلی [دوره 5، شماره 15، 1390، صفحه 59-79]
-
ارزشیابی آموزش الکترونیکی
ارزشیابی برنامۀ آموزش الکترونیکی رشتۀ مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 119-136]
-
ارزیابی سرمایۀ فکری
مطالعه و تعیین مؤلفه های مؤثر بر ارزیابی سرمایۀ فکری در مؤسسات دانش محور (مطالعۀ موردی: شرکتهای مستقر در پارک علم و فنّاوری یزد) [دوره 5، شماره 15، 1390، صفحه 129-149]
-
اضطراب رایانه
بررسی تأثیر متغیرهای فردی در اضطراب کامپیوتر در میان دانشجویان کارشناسی ارشد مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه تهران [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 173-211]
-
اعضای هیئت علمی دانشگاه ها
بررسی و مقایسۀ کیفیت زندگی کاری و رضایت شغلی اعضای هیئت علمی: نمونۀ موردی دانشگاه علوم پزشکی و خلیج فارس بوشهر [دوره 5، شماره 15، 1390، صفحه 109-127]
-
انگیزة پیشرفت
بررسی تأثیر متغیرهای فردی در اضطراب کامپیوتر در میان دانشجویان کارشناسی ارشد مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه تهران [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 173-211]
-
انگیزش
مقایسة تأثیر دو روش آموزش از طریق شبکة وب و آموزش به روش سنتی (سخنرانی) بر یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سال دوم دبیرستان مفید شهر تهران [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 9-34]
-
انگیزه
بنیاد روانشناسی و پداگوگی افزایش انگیزۀ مدرسان زن در مؤسسات بازآموزی ایران [دوره 5، شماره 15، 1390، صفحه 151-167]
-
انگیزه
مدل سازی تأثیر راهبردهای انگیزشی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور [دوره 5، شماره 12، 1390، صفحه 9-27]
-
اهداف آموزشی
طراحی و تدوین بسته های آموزشی تجارت الکترونیکی در ایران [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 59-89]
-
اهما لکاری تحصیلی
بررسی نقش میانجی ابعاد کمالگرایی در رابطۀ بین ابعاد فرزندپروری و اهمالکاری تحصیلی [دوره 5، شماره 15، 1390، صفحه 59-79]
-
اوقات فراغت
تحلیل عوامل مؤثر بر مشارکت دانشجویان دانشگاه ایلام در فعالیت های فوق برنامه [دوره 5، شماره 12، 1390، صفحه 53-69]
-
ایران
طراحی و تدوین بسته های آموزشی تجارت الکترونیکی در ایران [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 59-89]
ب
-
باور کردن خود
عوامل و شاخص های مؤثر در کلاس های درس فعال مدارس متوسطه شهر تهران [دوره 5، شماره 12، 1390، صفحه 29-52]
-
برنامههای درسی اجرا شده
مقایسۀ برنامه های درسی اجرا شده و کسب شدۀ آموزش حضوری و الکترونیکی رشتۀ مهندسی صنایع در دانشگاه علم و صنعت ایران [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 91-117]
پ
-
پداگوگی
بنیاد روانشناسی و پداگوگی افزایش انگیزۀ مدرسان زن در مؤسسات بازآموزی ایران [دوره 5، شماره 15، 1390، صفحه 151-167]
-
پیشرفت تحصیلی
مدل سازی تأثیر راهبردهای انگیزشی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور [دوره 5، شماره 12، 1390، صفحه 9-27]
-
پیشرفت تحصیلی
تأثیر روش آموزش تلفیقی یادگیری مشارکتی و یادگیری در حد تسلط بر خودکارامدی ، عزت نفس و پیشرفت تحصیلی [دوره 5، شماره 12، 1390، صفحه 89-107]
-
پیشینه تحصیلی
تبیین نقش عزت نفس و پیشینۀ تحصیلی در عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 5، شماره 12، 1390، صفحه 109-128]
ت
-
تجارت الکترونیکی
طراحی و تدوین بسته های آموزشی تجارت الکترونیکی در ایران [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 59-89]
-
تجربۀ رایانه
بررسی تأثیر متغیرهای فردی در اضطراب کامپیوتر در میان دانشجویان کارشناسی ارشد مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه تهران [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 173-211]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای فصلنامۀ علمی پژوهشی « پژوهش در نظام های آموزشی» [دوره 5، شماره 12، 1390، صفحه 129-140]
-
تضمین کیفیت
اصلاح نظام آموزش مجازی در ایران از منظر حقوقی [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 235-253]
-
تعلیم و تربیت اسلامی
نحوۀ پرسیدن سؤال و نقش آن در آموزش از دیدگاه قرآن و تعلیم و تربیت اسلامی [دوره 5، شماره 15، 1390، صفحه 9-28]
ج
-
جامعۀ الکترونیکی
ارائۀ مدلی برای برآورد خط فقر الکترونیک در جوامع الکترونیک [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 213-233]
-
جنسیت
تبیین نقش عزت نفس و پیشینۀ تحصیلی در عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 5، شماره 12، 1390، صفحه 109-128]
-
جهانیشدن
ارائۀ مدلی برای برآورد خط فقر الکترونیک در جوامع الکترونیک [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 213-233]
-
جهت گیری درونی هدف
مدل سازی تأثیر راهبردهای انگیزشی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور [دوره 5، شماره 12، 1390، صفحه 9-27]
خ
-
خلاقیت
مدرسه به مثابۀ بستر رشد خلاقیت (رهیافت الگوهای معماری فضاهای باز آموزشی مبتنی بر تقویت خلاقیت) [دوره 5، شماره 15، 1390، صفحه 81-107]
-
خودکارامدی
مدل سازی تأثیر راهبردهای انگیزشی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش از دور [دوره 5، شماره 12، 1390، صفحه 9-27]
-
خودکارامدی
تأثیر روش آموزش تلفیقی یادگیری مشارکتی و یادگیری در حد تسلط بر خودکارامدی ، عزت نفس و پیشرفت تحصیلی [دوره 5، شماره 12، 1390، صفحه 89-107]
د
-
دانش آموز کشاورزی
ارتباط سبک یادگیری با ابعاد شخصیتی دانش آموزان مراکز آموزش کشاورزی استان کرمانشاه [دوره 5، شماره 12، 1390، صفحه 71-87]
-
دانشجویان
بررسی نقش میانجی ابعاد کمالگرایی در رابطۀ بین ابعاد فرزندپروری و اهمالکاری تحصیلی [دوره 5، شماره 15، 1390، صفحه 59-79]
-
دانشجویان
بررسی نگرش دانشجویان نسبت به یادگیری الکترونیکی [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 137-152]
-
دانشجویان
تحلیل عوامل مؤثر بر مشارکت دانشجویان دانشگاه ایلام در فعالیت های فوق برنامه [دوره 5، شماره 12، 1390، صفحه 53-69]
-
دانشگاه ایلام
تحلیل عوامل مؤثر بر مشارکت دانشجویان دانشگاه ایلام در فعالیت های فوق برنامه [دوره 5، شماره 12، 1390، صفحه 53-69]
-
دانشگاه علوم پزشکی مشهد
بررسی نگرش دانشجویان نسبت به یادگیری الکترونیکی [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 137-152]
-
دانشگاه مجازی
ارزشیابی برنامۀ آموزش الکترونیکی رشتۀ مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 119-136]
-
دانشگاه های مجازی
امکان سنجی آموزش الکترونیکی در دانشگاه علامه طباطبائی و ارائۀ راهکار [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 153-170]
-
درک مطلب
اثربخشی ساختارهای متن بر درک مطلب دانشجویان [دوره 5، شماره 15، 1390، صفحه 41-58]
ر
-
رشتۀ مهندسی صنایع
مقایسۀ برنامه های درسی اجرا شده و کسب شدۀ آموزش حضوری و الکترونیکی رشتۀ مهندسی صنایع در دانشگاه علم و صنعت ایران [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 91-117]
-
رضایت شغلی
بررسی و مقایسۀ کیفیت زندگی کاری و رضایت شغلی اعضای هیئت علمی: نمونۀ موردی دانشگاه علوم پزشکی و خلیج فارس بوشهر [دوره 5، شماره 15، 1390، صفحه 109-127]
-
رضایت مندی
رابطة سواد اطلاعاتی دانشجویان آموزش الکترونیکی با عملکرد تحصیلی و رضایتمندی آنان از دورهشان [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 35-58]
-
رعایت مقررات کلاس
عوامل و شاخص های مؤثر در کلاس های درس فعال مدارس متوسطه شهر تهران [دوره 5، شماره 12، 1390، صفحه 29-52]
س
-
سؤال
نحوۀ پرسیدن سؤال و نقش آن در آموزش از دیدگاه قرآن و تعلیم و تربیت اسلامی [دوره 5، شماره 15، 1390، صفحه 9-28]
-
ساختارهای تحلیلی
اثربخشی ساختارهای متن بر درک مطلب دانشجویان [دوره 5، شماره 15، 1390، صفحه 41-58]
-
ساختارهای متن
اثربخشی ساختارهای متن بر درک مطلب دانشجویان [دوره 5، شماره 15، 1390، صفحه 41-58]
-
سبک شرح متن
اثربخشی ساختارهای متن بر درک مطلب دانشجویان [دوره 5، شماره 15، 1390، صفحه 41-58]
-
سبک یادگیری
ارتباط سبک یادگیری با ابعاد شخصیتی دانش آموزان مراکز آموزش کشاورزی استان کرمانشاه [دوره 5، شماره 12، 1390، صفحه 71-87]
-
سرمایۀ انسانی
مطالعه و تعیین مؤلفه های مؤثر بر ارزیابی سرمایۀ فکری در مؤسسات دانش محور (مطالعۀ موردی: شرکتهای مستقر در پارک علم و فنّاوری یزد) [دوره 5، شماره 15، 1390، صفحه 129-149]
-
سرمایۀ ساختاری
مطالعه و تعیین مؤلفه های مؤثر بر ارزیابی سرمایۀ فکری در مؤسسات دانش محور (مطالعۀ موردی: شرکتهای مستقر در پارک علم و فنّاوری یزد) [دوره 5، شماره 15، 1390، صفحه 129-149]
-
سرمایۀ مشتری
مطالعه و تعیین مؤلفه های مؤثر بر ارزیابی سرمایۀ فکری در مؤسسات دانش محور (مطالعۀ موردی: شرکتهای مستقر در پارک علم و فنّاوری یزد) [دوره 5، شماره 15، 1390، صفحه 129-149]
-
سنجش اصیل
مقایسة میزان یادگیری و یادسپاری زبان انگلیسی دانش آموزان متوسطه در رویکردهای مبتنی بر سنجش اصیل و سنتی [دوره 5، شماره 15، 1390، صفحه 29-39]
-
سنجش سنتی
مقایسة میزان یادگیری و یادسپاری زبان انگلیسی دانش آموزان متوسطه در رویکردهای مبتنی بر سنجش اصیل و سنتی [دوره 5، شماره 15، 1390، صفحه 29-39]
-
سواد اطلاعاتی
رابطة سواد اطلاعاتی دانشجویان آموزش الکترونیکی با عملکرد تحصیلی و رضایتمندی آنان از دورهشان [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 35-58]
ش
-
شهروند الکترونیک
ارائۀ مدلی برای برآورد خط فقر الکترونیک در جوامع الکترونیک [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 213-233]
ص
-
صحبت با والدین
عوامل و شاخص های مؤثر در کلاس های درس فعال مدارس متوسطه شهر تهران [دوره 5، شماره 12، 1390، صفحه 29-52]
ع
-
عزت نفس
تبیین نقش عزت نفس و پیشینۀ تحصیلی در عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 5، شماره 12، 1390، صفحه 109-128]
-
عملکرد تحصیلی
رابطة سواد اطلاعاتی دانشجویان آموزش الکترونیکی با عملکرد تحصیلی و رضایتمندی آنان از دورهشان [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 35-58]
-
عملکردتحصیلی
تبیین نقش عزت نفس و پیشینۀ تحصیلی در عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه های دولتی شهر تهران [دوره 5، شماره 12، 1390، صفحه 109-128]
ف
-
فصلنامۀ پژوهش در نظام های آموزشی
تحلیل محتوای فصلنامۀ علمی پژوهشی « پژوهش در نظام های آموزشی» [دوره 5، شماره 12، 1390، صفحه 129-140]
-
فضاهای باز آموزشی
مدرسه به مثابۀ بستر رشد خلاقیت (رهیافت الگوهای معماری فضاهای باز آموزشی مبتنی بر تقویت خلاقیت) [دوره 5، شماره 15، 1390، صفحه 81-107]
-
فعالیت های فوق برنامه
تحلیل عوامل مؤثر بر مشارکت دانشجویان دانشگاه ایلام در فعالیت های فوق برنامه [دوره 5، شماره 12، 1390، صفحه 53-69]
-
فنّاوری اطلاعات و ارتباطات
ارائۀ مدلی برای برآورد خط فقر الکترونیک در جوامع الکترونیک [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 213-233]
ق
-
قرآن کریم
نحوۀ پرسیدن سؤال و نقش آن در آموزش از دیدگاه قرآن و تعلیم و تربیت اسلامی [دوره 5، شماره 15، 1390، صفحه 9-28]
ک
-
کامپیوتر
بررسی تأثیر متغیرهای فردی در اضطراب کامپیوتر در میان دانشجویان کارشناسی ارشد مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه تهران [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 173-211]
-
کیفیت زندگی کاری
بررسی و مقایسۀ کیفیت زندگی کاری و رضایت شغلی اعضای هیئت علمی: نمونۀ موردی دانشگاه علوم پزشکی و خلیج فارس بوشهر [دوره 5، شماره 15، 1390، صفحه 109-127]
م
-
مؤسسات بازآموزی ایران
بنیاد روانشناسی و پداگوگی افزایش انگیزۀ مدرسان زن در مؤسسات بازآموزی ایران [دوره 5، شماره 15، 1390، صفحه 151-167]
-
مؤلفه ها ی سرمایۀ فکری
مطالعه و تعیین مؤلفه های مؤثر بر ارزیابی سرمایۀ فکری در مؤسسات دانش محور (مطالعۀ موردی: شرکتهای مستقر در پارک علم و فنّاوری یزد) [دوره 5، شماره 15، 1390، صفحه 129-149]
-
محیط یادگیری
بررسی نگرش دانشجویان نسبت به یادگیری الکترونیکی [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 137-152]
-
مدرسان زن
بنیاد روانشناسی و پداگوگی افزایش انگیزۀ مدرسان زن در مؤسسات بازآموزی ایران [دوره 5، شماره 15، 1390، صفحه 151-167]
-
مدرسه ابتدایی
مدرسه به مثابۀ بستر رشد خلاقیت (رهیافت الگوهای معماری فضاهای باز آموزشی مبتنی بر تقویت خلاقیت) [دوره 5، شماره 15، 1390، صفحه 81-107]
-
مرکز آموزش کشاورزی
ارتباط سبک یادگیری با ابعاد شخصیتی دانش آموزان مراکز آموزش کشاورزی استان کرمانشاه [دوره 5، شماره 12، 1390، صفحه 71-87]
-
مسئولیت پذیری
عوامل و شاخص های مؤثر در کلاس های درس فعال مدارس متوسطه شهر تهران [دوره 5، شماره 12، 1390، صفحه 29-52]
-
مشارکت
تحلیل عوامل مؤثر بر مشارکت دانشجویان دانشگاه ایلام در فعالیت های فوق برنامه [دوره 5، شماره 12، 1390، صفحه 53-69]
-
معماری فضاهای باز
مدرسه به مثابۀ بستر رشد خلاقیت (رهیافت الگوهای معماری فضاهای باز آموزشی مبتنی بر تقویت خلاقیت) [دوره 5، شماره 15، 1390، صفحه 81-107]
-
مقاله
تحلیل محتوای فصلنامۀ علمی پژوهشی « پژوهش در نظام های آموزشی» [دوره 5، شماره 12، 1390، صفحه 129-140]
ن
-
نظارت و ارزیابی
اصلاح نظام آموزش مجازی در ایران از منظر حقوقی [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 235-253]
-
نقش ها ی تجارت الکترونیکی
طراحی و تدوین بسته های آموزشی تجارت الکترونیکی در ایران [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 59-89]
-
نگرش
بررسی نگرش دانشجویان نسبت به یادگیری الکترونیکی [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 137-152]
ه
-
همکلاسی های دانش آموزان
عوامل و شاخص های مؤثر در کلاس های درس فعال مدارس متوسطه شهر تهران [دوره 5، شماره 12، 1390، صفحه 29-52]
ی
-
یادسپاری
مقایسة میزان یادگیری و یادسپاری زبان انگلیسی دانش آموزان متوسطه در رویکردهای مبتنی بر سنجش اصیل و سنتی [دوره 5، شماره 15، 1390، صفحه 29-39]
-
یادگیری
مقایسة میزان یادگیری و یادسپاری زبان انگلیسی دانش آموزان متوسطه در رویکردهای مبتنی بر سنجش اصیل و سنتی [دوره 5، شماره 15، 1390، صفحه 29-39]
-
یادگیری
مقایسة تأثیر دو روش آموزش از طریق شبکة وب و آموزش به روش سنتی (سخنرانی) بر یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سال دوم دبیرستان مفید شهر تهران [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 9-34]
-
یادگیری الکترونیکی
رابطة سواد اطلاعاتی دانشجویان آموزش الکترونیکی با عملکرد تحصیلی و رضایتمندی آنان از دورهشان [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 35-58]
-
یادگیری الکترونیکی
بررسی نگرش دانشجویان نسبت به یادگیری الکترونیکی [دوره 5، شماره 13، 1390، صفحه 137-152]
-
یادگیری در حد تسلط
تأثیر روش آموزش تلفیقی یادگیری مشارکتی و یادگیری در حد تسلط بر خودکارامدی ، عزت نفس و پیشرفت تحصیلی [دوره 5، شماره 12، 1390، صفحه 89-107]
-
یادگیری عملکردی
مقایسة میزان یادگیری و یادسپاری زبان انگلیسی دانش آموزان متوسطه در رویکردهای مبتنی بر سنجش اصیل و سنتی [دوره 5، شماره 15، 1390، صفحه 29-39]
-
یادگیری مشارکتی
تأثیر روش آموزش تلفیقی یادگیری مشارکتی و یادگیری در حد تسلط بر خودکارامدی ، عزت نفس و پیشرفت تحصیلی [دوره 5، شماره 12، 1390، صفحه 89-107]