آ
-
آزمون آمادگی تحصیلی
پیشبینی میزان آمادگی تحصیلی کودکان بدو ورود به دبستان بر اساس هوش هیجانی مادران آنها [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 221-246]
-
آزمون اشکال پیچیده آندرهری
مقایسۀ سازمان ادراکی و زمان واکنش دانشجویان رشته هنر با سایر رشتهها (با استفاده از آزمون آندره ری) [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 144-161]
-
آموزش
تحلیل محتوای مثنویی مولوی بر اساس شاخصهای جبر و اختیار در تربیت و آموزش انسان [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 118-149]
-
آموزش از راه دور
تأثیر آموزش از راه دور مبتنی بر موک بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 1-20]
-
آموزش عالی
ارائه مدل مفهومی صلاحیت حرفه ای ارزشیابان و ممیزان کیفیت در نظام آموزش عالی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 61-99]
-
آموزش عالی
بررسی تطبیقی نظامهای ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزشهای کاربردی در جهان [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 133-166]
-
آموزش عالی
چالش آموزش علوم انسانی در دانشگاههای ایران: یک مطالعهی کیفی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 234-273]
-
آموزش عالی
نقش متغیرهای آموزشی در پیشرفت تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 73-84]
-
آموزش عالی ایران
مطالعه و بررسی تأثیر اجرای خطمشیهای آموزش عالی کشور با توجه به ارزیابی برنامههای سوم و چهارم و پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران بر عملکرد وزارت علوم و تحقیقات و فناوری [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 119-170]
-
آموزش مبتنی بر وب
طراحی الگویی برای آموزشهای مبتنی بر وب بر اساس عامل حضور [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 35-59]
-
آموزشھای کاربردی
بررسی تطبیقی نظامهای ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزشهای کاربردی در جهان [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 133-166]
ا
-
ابتدایی
اثربخشی آموزش تفکر ریاضی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان پسر پایه دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 163-186]
-
اختلال شخصیت ضد اجتماعی
بررسی مؤلفه های مؤثر بر استفاده بهینه از تلفن همراه در راستای تعدیل آسیب های اجتماعی [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 1-34]
-
اختیار
تحلیل محتوای مثنویی مولوی بر اساس شاخصهای جبر و اختیار در تربیت و آموزش انسان [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 118-149]
-
ارزشیابان و ممیزان کیفیت
ارائه مدل مفهومی صلاحیت حرفه ای ارزشیابان و ممیزان کیفیت در نظام آموزش عالی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 61-99]
-
ارزشیابی
بررسی وضعیت موجود صلاحیت های فناورانه دانشجو معلمان بر اساس استانداردهای یونسکو [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 1-22]
-
ارزشیابی
بررسی تطبیقی نظامهای ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزشهای کاربردی در جهان [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 133-166]
-
ارزیابی عملکرد
مدل راهبردی ارزیابی دانشگاههای باز [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 162-185]
-
اعتیاد به کار
الگویابی ساختاری تأثیر کیفیت زندگی کاری بر اعتیاد به کار اعضای هیئت علمی دانشگاه [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 101-116]
-
اعضای هیئتعلمی دانشگاه
الگویابی ساختاری تأثیر کیفیت زندگی کاری بر اعتیاد به کار اعضای هیئت علمی دانشگاه [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 101-116]
-
افت تحصیلی
تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر خودپندارهی دانشآموزان دارای افت تحصیلی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 52-63]
-
افکار
اثربخشی آموزش برنامه شناختی- رفتاری مارتین بر افکار انگیزشی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 167-180]
-
الگوگزینی
تحلیل آماری عوامل مؤثر بر نمره آزمون کارشناسی ارشد با استفاده از مدل لگ خطی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 229-246]
-
الگوهای تعم یمی افته خطی
تحلیل آماری عوامل مؤثر بر نمره آزمون کارشناسی ارشد با استفاده از مدل لگ خطی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 229-246]
-
الگوی طراحی آموزشی تلفیقی
تأثیر الگوی طراحی آموزشی تلفیقی مبتنی بر اصول سازندهگرایانه بر میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس زیست شناسی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 188-199]
-
انگیزه پیشرفت
بررسی اثر بخشی آموزش موقعیت کنترل بر هدف گذاری و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه سیرجان در سال تحصیلی 95- [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 266-279]
-
اهداف آموزش عالی در برنامههای توسعه
مطالعه و بررسی تأثیر اجرای خطمشیهای آموزش عالی کشور با توجه به ارزیابی برنامههای سوم و چهارم و پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران بر عملکرد وزارت علوم و تحقیقات و فناوری [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 119-170]
-
اهداف پیشرفت
نقش واسطهای اهداف پیشرفت در ارتباط بین ساختار هدف نظام آموزشی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 23-51]
ب
-
بار شناختی
تأثیر چندرسانهای آموزشی طراحی شده بر اساس نظریهی بار شناختی بر یادگیری، یاد داری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کمتوان ذهنی در درس علوم [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 59-84]
-
بازارگرایی
بررسی نقش عوامل آموزشی محیطی بر عملکرد شرکتهای تولید محصول ارگانیک [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 101-118]
-
بازیهای آموزشی
تدوین چارچوب طراحی بازی های رایانهای آموزشی موضوعات شناختی در سطح خرد و بررسی میزان اثربخشی آن در یادگیری اصول [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 7-32]
-
بازیهای دیجیتال آموزشی
تدوین چارچوب طراحی بازی های رایانهای آموزشی موضوعات شناختی در سطح خرد و بررسی میزان اثربخشی آن در یادگیری اصول [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 7-32]
-
بازیهای رایانهای
تدوین چارچوب طراحی بازی های رایانهای آموزشی موضوعات شناختی در سطح خرد و بررسی میزان اثربخشی آن در یادگیری اصول [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 7-32]
-
باورهای فرا شناختی
نقش تعلل ورزی، خود تنظیمگری و باورهای فرا شناختی در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره متوسطه [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 51-72]
-
باورهای ناکارآمد
بررسی رابطه باورهای ناکارآمد و سبکهای مقابلهای با گرایش به رفتارهای پرخطر در نوجوانان دختر دبیرستانی 14 تا 18 ساله شهر قم [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 208-234]
-
برنامهریزی راهبردی
مدل راهبردی ارزیابی دانشگاههای باز [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 162-185]
-
برنامه شناختی- رفتاری مارتین
اثربخشی آموزش برنامه شناختی- رفتاری مارتین بر افکار انگیزشی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 167-180]
-
برنامههای توسعه جمهوری اسلامی ایران
مطالعه و بررسی تأثیر اجرای خطمشیهای آموزش عالی کشور با توجه به ارزیابی برنامههای سوم و چهارم و پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران بر عملکرد وزارت علوم و تحقیقات و فناوری [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 119-170]
-
بنیاد ملی نخبگان
بررسی رابطه یادگیری سازمانی با تعهد سازمانی در بنیاد ملی نخبگان(مطالعهی موردی بنیاد ملی نخبگان) [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 181-206]
-
بهداشت روانی
رابطهی بین راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و خلاقیت هیجانی با بهداشت روانی دانشجویان [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 85-100]
-
بهره هوشی
بررسی ویژگیهای زیستی، شخصیتی و بهره هوشی در نوجوانان بزهکار استان سیستان و بلوچستان [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 210-239]
-
بی موبایل هراسی
بررسی مؤلفه های مؤثر بر استفاده بهینه از تلفن همراه در راستای تعدیل آسیب های اجتماعی [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 1-34]
پ
-
پرخاشگری
تأثیر سبکهای فرزند پروری بر میزان پرخاشگری جوانان [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 247-275]
-
پیادهسازی
عوامل مؤثر بر کندی پیادهسازی خدمات بانکی از دیدگاه کارمندان بانک(مطالعه موردی بانک تجارت) [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 171-189]
-
پیشرفت تحصیلی
نقش واسطهای اهداف پیشرفت در ارتباط بین ساختار هدف نظام آموزشی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 23-51]
-
پیشرفت تحصیلی
نقش متغیرهای آموزشی در پیشرفت تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 73-84]
-
پیشرفتتحصیلی
تأثیر الگوی طراحی آموزشی تلفیقی مبتنی بر اصول سازندهگرایانه بر میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس زیست شناسی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 188-199]
ت
-
تجارب سازمانی
تحلیل کیفی اصول مستندسازی تجارب سازمانی روسای دانشگاه: گامی در جهت ارزش آفرینی تجربه سازمانی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 201-228]
-
تحقیقات و فناوری
مطالعه و بررسی تأثیر اجرای خطمشیهای آموزش عالی کشور با توجه به ارزیابی برنامههای سوم و چهارم و پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران بر عملکرد وزارت علوم و تحقیقات و فناوری [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 119-170]
-
تحلیل کیفی
تحلیل کیفی اصول مستندسازی تجارب سازمانی روسای دانشگاه: گامی در جهت ارزش آفرینی تجربه سازمانی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 201-228]
-
تربیت
تحلیل محتوای مثنویی مولوی بر اساس شاخصهای جبر و اختیار در تربیت و آموزش انسان [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 118-149]
-
تصویر ذهنی از دانشگاه
بررسی مقایسهای تأثیر تصویر ذهنی (برند) دانشگاه بر خودپنداره تحصیلی دانشجویان دانشکدههای روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی و لرستان [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 64-103]
-
تضمین کیفیت
بررسی تطبیقی نظامهای ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزشهای کاربردی در جهان [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 133-166]
-
تعلل ورزی
نقش تعلل ورزی، خود تنظیمگری و باورهای فرا شناختی در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره متوسطه [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 51-72]
-
تعهد زناشویی
بررسی رابطه جهتگیری مذهبی و هوش اخلاقی با تعهد زناشویی دانشجویان متأهل دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 186-207]
-
تعھد سازمانی
بررسی رابطه یادگیری سازمانی با تعهد سازمانی در بنیاد ملی نخبگان(مطالعهی موردی بنیاد ملی نخبگان) [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 181-206]
-
تفکر ریاضی
اثربخشی آموزش تفکر ریاضی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان پسر پایه دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 163-186]
-
تقویتکننده
اثربخشی آموزش برنامه شناختی- رفتاری مارتین بر افکار انگیزشی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 167-180]
-
تکانشوری
مقایسه حل مسأله اجتماعی، تکانشوری و خودکارآمدی در دانش آموزان زورگو و عادی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 124-143]
-
تناسب شغلی
رابطه تناسب شغلی مدیران و عملکرد آنها در مدارس مقاطعمختلف تحصیلی شهر رودسر [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 207-220]
-
تنظیم شناختی هیجانی
رابطهی بین راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و خلاقیت هیجانی با بهداشت روانی دانشجویان [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 85-100]
-
توانایی
رابطه تناسب شغلی مدیران و عملکرد آنها در مدارس مقاطعمختلف تحصیلی شهر رودسر [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 207-220]
-
توانایی حل مسئله اجتماعی
رابطهی توانایی حل مسئله اجتماعی با حافظه کاذب در نوجوانان بزهکار و عادی [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 33-50]
-
توانمندسازی
روابط ساختاری نقش گروههای آموزشی باکیفیت عملکرد معلمان: نقش میانجی توانمند سازی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 104-123]
ج
-
جبر
تحلیل محتوای مثنویی مولوی بر اساس شاخصهای جبر و اختیار در تربیت و آموزش انسان [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 118-149]
-
جداول پیشایندی
تحلیل آماری عوامل مؤثر بر نمره آزمون کارشناسی ارشد با استفاده از مدل لگ خطی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 229-246]
-
جهتگیری مذهبی
بررسی رابطه جهتگیری مذهبی و هوش اخلاقی با تعهد زناشویی دانشجویان متأهل دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 186-207]
-
جوانان
تأثیر سبکهای فرزند پروری بر میزان پرخاشگری جوانان [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 247-275]
چ
-
چارچوب اجتماع اکتشافی
طراحی الگویی برای آموزشهای مبتنی بر وب بر اساس عامل حضور [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 35-59]
-
چند رسانھایھای آموزشی
تأثیر چندرسانهای آموزشی طراحی شده بر اساس نظریهی بار شناختی بر یادگیری، یاد داری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کمتوان ذهنی در درس علوم [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 59-84]
ح
-
حافظهی کاذب
رابطهی توانایی حل مسئله اجتماعی با حافظه کاذب در نوجوانان بزهکار و عادی [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 33-50]
-
حضور آموزشی
طراحی الگویی برای آموزشهای مبتنی بر وب بر اساس عامل حضور [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 35-59]
-
حضور اجتماعی
طراحی الگویی برای آموزشهای مبتنی بر وب بر اساس عامل حضور [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 35-59]
-
حضور شناختی
طراحی الگویی برای آموزشهای مبتنی بر وب بر اساس عامل حضور [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 35-59]
-
حل مسأله اجتماعی
مقایسه حل مسأله اجتماعی، تکانشوری و خودکارآمدی در دانش آموزان زورگو و عادی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 124-143]
-
حیطه شناختی
تدوین چارچوب طراحی بازی های رایانهای آموزشی موضوعات شناختی در سطح خرد و بررسی میزان اثربخشی آن در یادگیری اصول [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 7-32]
خ
-
خدمات بانکی
عوامل مؤثر بر کندی پیادهسازی خدمات بانکی از دیدگاه کارمندان بانک(مطالعه موردی بانک تجارت) [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 171-189]
-
خطمشی
مطالعه و بررسی تأثیر اجرای خطمشیهای آموزش عالی کشور با توجه به ارزیابی برنامههای سوم و چهارم و پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران بر عملکرد وزارت علوم و تحقیقات و فناوری [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 119-170]
-
خلاقیت هیجانی
رابطهی بین راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و خلاقیت هیجانی با بهداشت روانی دانشجویان [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 85-100]
-
خودپنداره
تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر خودپندارهی دانشآموزان دارای افت تحصیلی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 52-63]
-
خودپنداره تحصیلی
بررسی مقایسهای تأثیر تصویر ذهنی (برند) دانشگاه بر خودپنداره تحصیلی دانشجویان دانشکدههای روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی و لرستان [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 64-103]
-
خود تنظیمگری
نقش تعلل ورزی، خود تنظیمگری و باورهای فرا شناختی در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره متوسطه [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 51-72]
-
خودکارآمدی
مقایسه حل مسأله اجتماعی، تکانشوری و خودکارآمدی در دانش آموزان زورگو و عادی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 124-143]
-
خودنظمجویی تحصیلی
رابطه درگیری شناختی با هیجان های پیشرفت و خودنظم جویی تحصیلی در دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 85-108]
-
خودنظمدهی
تأثیر آموزش مهارتهای تفکر انتقادی بر خود نظم دهی دانش آموزان پایۀ اوّل دورۀ متوسطۀ دوم [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 149-162]
د
-
دانشآموزان
تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر خودپندارهی دانشآموزان دارای افت تحصیلی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 52-63]
-
دانشآموزان
تأثیر آموزش مهارتهای تفکر انتقادی بر خود نظم دهی دانش آموزان پایۀ اوّل دورۀ متوسطۀ دوم [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 149-162]
-
دانشآموزان
اثربخشی آموزش تفکر ریاضی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان پسر پایه دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 163-186]
-
دانشآموزان
اثربخشی آموزش برنامه شناختی- رفتاری مارتین بر افکار انگیزشی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 167-180]
-
دانشآموزان اول متوسطه
بررسی رابطه بین میزان استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی و کیفیت تجارب یادگیری در دانشآموزان [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 212-229]
-
دانشآموزان دختر
بررسی اثربخشی آموزش امید بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 21-34]
-
دانشجو
بررسی نقش واسطهگری درگیری تحصیلی در ارتباط با سبکهای مشارکت در یادگیری و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 109-132]
-
دانشجو معلم
بررسی وضعیت موجود صلاحیت های فناورانه دانشجو معلمان بر اساس استانداردهای یونسکو [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 1-22]
-
دانشجویان
بررسی رابطه جهتگیری مذهبی و هوش اخلاقی با تعهد زناشویی دانشجویان متأهل دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 186-207]
-
دانشجویان هنرهای تجسمی
مقایسۀ سازمان ادراکی و زمان واکنش دانشجویان رشته هنر با سایر رشتهها (با استفاده از آزمون آندره ری) [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 144-161]
-
دانشگاه
تحلیل کیفی اصول مستندسازی تجارب سازمانی روسای دانشگاه: گامی در جهت ارزش آفرینی تجربه سازمانی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 201-228]
-
دانشگاه تھران
بررسی نقش واسطهگری درگیری تحصیلی در ارتباط با سبکهای مشارکت در یادگیری و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 109-132]
-
دانشگاه سیستان و بلوچستان
بررسی رابطه جهتگیری مذهبی و هوش اخلاقی با تعهد زناشویی دانشجویان متأهل دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 186-207]
-
دانشگاههای باز
مدل راهبردی ارزیابی دانشگاههای باز [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 162-185]
-
درس زیستشناسی
تأثیر الگوی طراحی آموزشی تلفیقی مبتنی بر اصول سازندهگرایانه بر میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس زیست شناسی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 188-199]
-
درگیری تحصیلی
بررسی نقش واسطهگری درگیری تحصیلی در ارتباط با سبکهای مشارکت در یادگیری و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 109-132]
-
درگیری شناختی
رابطه درگیری شناختی با هیجان های پیشرفت و خودنظم جویی تحصیلی در دانشجویان کارشناسی ارشد [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 85-108]
ر
-
روسای دانشگاه
تحلیل کیفی اصول مستندسازی تجارب سازمانی روسای دانشگاه: گامی در جهت ارزش آفرینی تجربه سازمانی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 201-228]
ز
-
زمان واکنش
مقایسۀ سازمان ادراکی و زمان واکنش دانشجویان رشته هنر با سایر رشتهها (با استفاده از آزمون آندره ری) [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 144-161]
-
زورگویی
مقایسه حل مسأله اجتماعی، تکانشوری و خودکارآمدی در دانش آموزان زورگو و عادی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 124-143]
س
-
ساختار هدف
نقش واسطهای اهداف پیشرفت در ارتباط بین ساختار هدف نظام آموزشی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 23-51]
-
سازمان ادراکی
مقایسۀ سازمان ادراکی و زمان واکنش دانشجویان رشته هنر با سایر رشتهها (با استفاده از آزمون آندره ری) [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 144-161]
-
سازندهگرایانه
تأثیر الگوی طراحی آموزشی تلفیقی مبتنی بر اصول سازندهگرایانه بر میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس زیست شناسی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 188-199]
-
سبک مسئله مدار
بررسی رابطه باورهای ناکارآمد و سبکهای مقابلهای با گرایش به رفتارهای پرخطر در نوجوانان دختر دبیرستانی 14 تا 18 ساله شهر قم [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 208-234]
-
سبکهای مقابلهای
بررسی رابطه باورهای ناکارآمد و سبکهای مقابلهای با گرایش به رفتارهای پرخطر در نوجوانان دختر دبیرستانی 14 تا 18 ساله شهر قم [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 208-234]
-
سبک هیجان مدار
بررسی رابطه باورهای ناکارآمد و سبکهای مقابلهای با گرایش به رفتارهای پرخطر در نوجوانان دختر دبیرستانی 14 تا 18 ساله شهر قم [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 208-234]
-
سبکھای یادگیری
بررسی نقش واسطهگری درگیری تحصیلی در ارتباط با سبکهای مشارکت در یادگیری و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 109-132]
-
سرزندگی تحصیلی
بررسی اثربخشی آموزش امید بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 21-34]
-
سرکوبکننده
اثربخشی آموزش برنامه شناختی- رفتاری مارتین بر افکار انگیزشی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 167-180]
-
سرمایه اجتماعی
بررسی مؤلفه های مؤثر بر استفاده بهینه از تلفن همراه در راستای تعدیل آسیب های اجتماعی [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 1-34]
-
سرمایه فرهنگی
بررسی مؤلفه های مؤثر بر استفاده بهینه از تلفن همراه در راستای تعدیل آسیب های اجتماعی [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 1-34]
-
سیستان و بلوچستان
بررسی ویژگیهای زیستی، شخصیتی و بهره هوشی در نوجوانان بزهکار استان سیستان و بلوچستان [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 210-239]
ش
-
شایستگی/ صلاحیت حرفهای
ارائه مدل مفهومی صلاحیت حرفه ای ارزشیابان و ممیزان کیفیت در نظام آموزش عالی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 61-99]
-
شبکههای اجتماعی مجازی
بررسی رابطه بین میزان استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی و کیفیت تجارب یادگیری در دانشآموزان [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 212-229]
-
شخصیت
رابطه تناسب شغلی مدیران و عملکرد آنها در مدارس مقاطعمختلف تحصیلی شهر رودسر [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 207-220]
-
شغل
رابطه تناسب شغلی مدیران و عملکرد آنها در مدارس مقاطعمختلف تحصیلی شهر رودسر [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 207-220]
ص
-
صلاحیتهای فناورانه
بررسی وضعیت موجود صلاحیت های فناورانه دانشجو معلمان بر اساس استانداردهای یونسکو [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 1-22]
ع
-
علوم انسانی
چالش آموزش علوم انسانی در دانشگاههای ایران: یک مطالعهی کیفی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 234-273]
-
عملکرد
رابطه تناسب شغلی مدیران و عملکرد آنها در مدارس مقاطعمختلف تحصیلی شهر رودسر [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 207-220]
-
عملکرد
بررسی نقش عوامل آموزشی محیطی بر عملکرد شرکتهای تولید محصول ارگانیک [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 101-118]
-
عملکرد تحصیلی
تأثیر آموزش از راه دور مبتنی بر موک بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 1-20]
-
عملکرد تحصیلی
بررسی نقش واسطهگری درگیری تحصیلی در ارتباط با سبکهای مشارکت در یادگیری و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 109-132]
-
عملکرد تحصیلی
بررسی مقایسهای تأثیر تصویر ذهنی (برند) دانشگاه بر خودپنداره تحصیلی دانشجویان دانشکدههای روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی و لرستان [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 64-103]
-
عملکرد ریاضی
اثربخشی آموزش تفکر ریاضی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان پسر پایه دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 163-186]
-
عملکرد شناختی- حرکتی
پیشبینی میزان آمادگی تحصیلی کودکان بدو ورود به دبستان بر اساس هوش هیجانی مادران آنها [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 221-246]
-
عملکرد کلامی
پیشبینی میزان آمادگی تحصیلی کودکان بدو ورود به دبستان بر اساس هوش هیجانی مادران آنها [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 221-246]
-
عملکرد کلی و ھوش ھیجانی
پیشبینی میزان آمادگی تحصیلی کودکان بدو ورود به دبستان بر اساس هوش هیجانی مادران آنها [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 221-246]
-
عوامل آموزشی-محیطی
بررسی نقش عوامل آموزشی محیطی بر عملکرد شرکتهای تولید محصول ارگانیک [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 101-118]
ف
-
فرایند آموزش
چالش آموزش علوم انسانی در دانشگاههای ایران: یک مطالعهی کیفی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 234-273]
-
فرزندپروری
تأثیر سبکهای فرزند پروری بر میزان پرخاشگری جوانان [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 247-275]
-
فرسودگی تحصیلی
نقش تعلل ورزی، خود تنظیمگری و باورهای فرا شناختی در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره متوسطه [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 51-72]
-
فناوری آموزشی
تأثیر آموزش از راه دور مبتنی بر موک بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 1-20]
ک
-
کارت امتیازی متوازن
مدل راهبردی ارزیابی دانشگاههای باز [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 162-185]
-
کارمندان
عوامل مؤثر بر کندی پیادهسازی خدمات بانکی از دیدگاه کارمندان بانک(مطالعه موردی بانک تجارت) [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 171-189]
-
کمتوانی ذھنی
تأثیر چندرسانهای آموزشی طراحی شده بر اساس نظریهی بار شناختی بر یادگیری، یاد داری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کمتوان ذهنی در درس علوم [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 59-84]
-
کیفیت تجارب یادگیری
بررسی رابطه بین میزان استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی و کیفیت تجارب یادگیری در دانشآموزان [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 212-229]
-
کیفیت زندگی کاری
الگویابی ساختاری تأثیر کیفیت زندگی کاری بر اعتیاد به کار اعضای هیئت علمی دانشگاه [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 101-116]
-
کیفیت عملکرد
روابط ساختاری نقش گروههای آموزشی باکیفیت عملکرد معلمان: نقش میانجی توانمند سازی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 104-123]
گ
-
گرایش به رفتارهای پرخطر
بررسی رابطه باورهای ناکارآمد و سبکهای مقابلهای با گرایش به رفتارهای پرخطر در نوجوانان دختر دبیرستانی 14 تا 18 ساله شهر قم [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 208-234]
م
-
متغ ری گز ینی
تحلیل آماری عوامل مؤثر بر نمره آزمون کارشناسی ارشد با استفاده از مدل لگ خطی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 229-246]
-
متغیرهای آموزشی
نقش متغیرهای آموزشی در پیشرفت تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 73-84]
-
مثنوی مولوی
تحلیل محتوای مثنویی مولوی بر اساس شاخصهای جبر و اختیار در تربیت و آموزش انسان [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 118-149]
-
محصولات ارگانیک
بررسی نقش عوامل آموزشی محیطی بر عملکرد شرکتهای تولید محصول ارگانیک [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 101-118]
-
مدیریت دانش
تحلیل کیفی اصول مستندسازی تجارب سازمانی روسای دانشگاه: گامی در جهت ارزش آفرینی تجربه سازمانی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 201-228]
-
مستندسازی تجربیات
تحلیل کیفی اصول مستندسازی تجارب سازمانی روسای دانشگاه: گامی در جهت ارزش آفرینی تجربه سازمانی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 201-228]
-
معلمان
روابط ساختاری نقش گروههای آموزشی باکیفیت عملکرد معلمان: نقش میانجی توانمند سازی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 104-123]
-
معیارھا- شایستھیابی و شایستھ گزینی – اعضای ھیئتعلمی
ارزیابی معیارهای موثر بر شایستهیابی و شایسته گزینی اعضای هیئت علمی دانشگاهها از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 35-58]
-
مهارتهای تفکر انتقادی
تأثیر آموزش مهارتهای تفکر انتقادی بر خود نظم دهی دانش آموزان پایۀ اوّل دورۀ متوسطۀ دوم [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 149-162]
-
مهارتهای زندگی
تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر خودپندارهی دانشآموزان دارای افت تحصیلی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 52-63]
-
موقعیت کنترل
بررسی اثر بخشی آموزش موقعیت کنترل بر هدف گذاری و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه سیرجان در سال تحصیلی 95- [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 266-279]
-
موک
تأثیر آموزش از راه دور مبتنی بر موک بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 1-20]
ن
-
نظام آموزشی
تحلیل آماری عوامل مؤثر بر نمره آزمون کارشناسی ارشد با استفاده از مدل لگ خطی [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 229-246]
-
نقش گروههای آموزشی
روابط ساختاری نقش گروههای آموزشی باکیفیت عملکرد معلمان: نقش میانجی توانمند سازی [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 104-123]
-
نوجوانان بزهکار
رابطهی توانایی حل مسئله اجتماعی با حافظه کاذب در نوجوانان بزهکار و عادی [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 33-50]
-
نوجوانان بزهکار
بررسی ویژگیهای زیستی، شخصیتی و بهره هوشی در نوجوانان بزهکار استان سیستان و بلوچستان [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 210-239]
و
-
واژگان کلیدی: امید
بررسی اثربخشی آموزش امید بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 21-34]
-
وزارت علوم
مطالعه و بررسی تأثیر اجرای خطمشیهای آموزش عالی کشور با توجه به ارزیابی برنامههای سوم و چهارم و پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران بر عملکرد وزارت علوم و تحقیقات و فناوری [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 119-170]
-
ویژگیهای زیستی
بررسی ویژگیهای زیستی، شخصیتی و بهره هوشی در نوجوانان بزهکار استان سیستان و بلوچستان [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 210-239]
-
ویژگیهای شخصیتی
بررسی ویژگیهای زیستی، شخصیتی و بهره هوشی در نوجوانان بزهکار استان سیستان و بلوچستان [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 210-239]
ه
-
هدف گذاری
بررسی اثر بخشی آموزش موقعیت کنترل بر هدف گذاری و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه سیرجان در سال تحصیلی 95- [دوره 10، شماره 35، 1395، صفحه 266-279]
-
هوش اخلاقی
بررسی رابطه جهتگیری مذهبی و هوش اخلاقی با تعهد زناشویی دانشجویان متأهل دانشگاه سیستان و بلوچستان [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 186-207]
-
هوش هیجانی-خلاقیت-دانش آموز
بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت در بین دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 10، شماره 33، 1395، صفحه 190-209]
ی
-
یادداری
تأثیر چندرسانهای آموزشی طراحی شده بر اساس نظریهی بار شناختی بر یادگیری، یاد داری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کمتوان ذهنی در درس علوم [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 59-84]
-
یادگیری
تأثیر چندرسانهای آموزشی طراحی شده بر اساس نظریهی بار شناختی بر یادگیری، یاد داری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کمتوان ذهنی در درس علوم [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 59-84]
-
یادگیری سازمانی
بررسی رابطه یادگیری سازمانی با تعهد سازمانی در بنیاد ملی نخبگان(مطالعهی موردی بنیاد ملی نخبگان) [دوره 10، شماره 34، 1395، صفحه 181-206]
-
یونسکو
بررسی وضعیت موجود صلاحیت های فناورانه دانشجو معلمان بر اساس استانداردهای یونسکو [دوره 10، شماره 32، 1395، صفحه 1-22]