آ

  • آموزش بررسی نقش آموزش کارآفرینی و قصد کارآفرینی دانشجویان با نقش میانجی خودباوری ، نگرش و ذهنیت (مورد مطالعه دانشجویان استان مازندران) [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 131-145]

ا

  • ادراک خویشتن رابطه باورهای هوشی و انعطاف‌پذیری شناختی با عملکرد تحصیلی : بررسی نقش واسطه‌ای حمایت اجتماعی ادراک‌شده و ادراک خویشتن در دانش‌آموزان [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 76-90]

  • ارزشیابی شناسایی مؤلفه‌های شایستگی معلمان و ارائه چارچوبی جهت ارزشیابی آنان [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 91-104]

  • ارزشیابی شناسایی شایستگی ها و راهبردهای بالندگی اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان در ارتباط با برنامه درسی:یک مطالعه کیفی [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 22-33]

  • انعطاف‌پذیری‌شناختی رابطه باورهای هوشی و انعطاف‌پذیری شناختی با عملکرد تحصیلی : بررسی نقش واسطه‌ای حمایت اجتماعی ادراک‌شده و ادراک خویشتن در دانش‌آموزان [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 76-90]

ب

  • بالندگی شناسایی شایستگی ها و راهبردهای بالندگی اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان در ارتباط با برنامه درسی:یک مطالعه کیفی [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 22-33]

  • باورهای‌هوشی رابطه باورهای هوشی و انعطاف‌پذیری شناختی با عملکرد تحصیلی : بررسی نقش واسطه‌ای حمایت اجتماعی ادراک‌شده و ادراک خویشتن در دانش‌آموزان [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 76-90]

  • برنامه درسی شناسایی شایستگی ها و راهبردهای بالندگی اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان در ارتباط با برنامه درسی:یک مطالعه کیفی [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 22-33]

پ

  • پایایی ساخت و بررسی روایی و پایایی پرسشنامه خودمدیریتی براساس طرح نماد در نوجوانان دختر دوره‌ی متوسطه شهر تهران [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 48-63]

  • پرورش مهارت تحلیل کانونی رابطه پرورش مهارت های مبتنی بر توسعه پایدار با شایستگی نوآوری دانشجویان مهندسی [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 103-114]

ت

  • تحلیل مضمون شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقاءکیفیت پژوهش دانشگاهی در حوزه علوم انسانی و اجتماعی [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 5-21]

  • توسعه پایدار تحلیل کانونی رابطه پرورش مهارت های مبتنی بر توسعه پایدار با شایستگی نوآوری دانشجویان مهندسی [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 103-114]

ح

  • حمایت اجتماعی ادراک‌شده رابطه باورهای هوشی و انعطاف‌پذیری شناختی با عملکرد تحصیلی : بررسی نقش واسطه‌ای حمایت اجتماعی ادراک‌شده و ادراک خویشتن در دانش‌آموزان [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 76-90]

خ

  • خودکارآمدی بررسی نقش آموزش کارآفرینی و قصد کارآفرینی دانشجویان با نقش میانجی خودباوری ، نگرش و ذهنیت (مورد مطالعه دانشجویان استان مازندران) [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 131-145]

  • خودمدیریتی ساخت و بررسی روایی و پایایی پرسشنامه خودمدیریتی براساس طرح نماد در نوجوانان دختر دوره‌ی متوسطه شهر تهران [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 48-63]

د

  • دانشجویان مهندسی تحلیل کانونی رابطه پرورش مهارت های مبتنی بر توسعه پایدار با شایستگی نوآوری دانشجویان مهندسی [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 103-114]

  • دانشگاه فرهنگیان شناسایی شایستگی ها و راهبردهای بالندگی اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان در ارتباط با برنامه درسی:یک مطالعه کیفی [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 22-33]

  • دانشگاه محقق اردبیلی تبیین مدل کارآفرینی دانشگاهی با استفاده از رویکرد سیستمی (مورد مطالعه: دانشگاه محقق اردبیلی) [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 64-75]

  • دوره ابتدائی بررسی معیارهای صلاحیت حرفه ای معلمان دوره ابتدایی (شهرستان پرند) [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 34-47]

ذ

  • ذهنیت بررسی نقش آموزش کارآفرینی و قصد کارآفرینی دانشجویان با نقش میانجی خودباوری ، نگرش و ذهنیت (مورد مطالعه دانشجویان استان مازندران) [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 131-145]

ر

  • روایی ساخت و بررسی روایی و پایایی پرسشنامه خودمدیریتی براساس طرح نماد در نوجوانان دختر دوره‌ی متوسطه شهر تهران [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 48-63]

  • رویکرد سیستمی تبیین مدل کارآفرینی دانشگاهی با استفاده از رویکرد سیستمی (مورد مطالعه: دانشگاه محقق اردبیلی) [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 64-75]

س

  • ساختار سازمانی تدوین و برازش مدل سازمان یاد گیرنده درآموزش و پرورش با تأکید بر مدیریت دانش [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 115-130]

  • سازمان یادگیرنده تدوین و برازش مدل سازمان یاد گیرنده درآموزش و پرورش با تأکید بر مدیریت دانش [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 115-130]

  • سیستم کارآفرینی دانشگاهی تبیین مدل کارآفرینی دانشگاهی با استفاده از رویکرد سیستمی (مورد مطالعه: دانشگاه محقق اردبیلی) [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 64-75]

ش

  • شایستگی معلمان شناسایی مؤلفه‌های شایستگی معلمان و ارائه چارچوبی جهت ارزشیابی آنان [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 91-104]

  • شایستگی نوآوری تحلیل کانونی رابطه پرورش مهارت های مبتنی بر توسعه پایدار با شایستگی نوآوری دانشجویان مهندسی [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 103-114]

ص

ع

  • علوم انسانی و اجتماعی شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقاءکیفیت پژوهش دانشگاهی در حوزه علوم انسانی و اجتماعی [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 5-21]

  • عملکردتحصیلی رابطه باورهای هوشی و انعطاف‌پذیری شناختی با عملکرد تحصیلی : بررسی نقش واسطه‌ای حمایت اجتماعی ادراک‌شده و ادراک خویشتن در دانش‌آموزان [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 76-90]

ک

  • کارآفرینی بررسی نقش آموزش کارآفرینی و قصد کارآفرینی دانشجویان با نقش میانجی خودباوری ، نگرش و ذهنیت (مورد مطالعه دانشجویان استان مازندران) [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 131-145]

  • کلیدواژه‌ها: کیفیت پژوهش دانشگاهی شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقاءکیفیت پژوهش دانشگاهی در حوزه علوم انسانی و اجتماعی [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 5-21]

م

  • محتوا شناسایی شایستگی ها و راهبردهای بالندگی اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان در ارتباط با برنامه درسی:یک مطالعه کیفی [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 22-33]

  • مدیریت دانش تدوین و برازش مدل سازمان یاد گیرنده درآموزش و پرورش با تأکید بر مدیریت دانش [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 115-130]

  • مرور نظام‌مند ادبیات شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقاءکیفیت پژوهش دانشگاهی در حوزه علوم انسانی و اجتماعی [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 5-21]

  • معلمان بررسی معیارهای صلاحیت حرفه ای معلمان دوره ابتدایی (شهرستان پرند) [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 34-47]

  • معیارهای صلاحیت حرفه ای بررسی معیارهای صلاحیت حرفه ای معلمان دوره ابتدایی (شهرستان پرند) [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 34-47]

ن

  • نظام مراقبت‌های اجتماعی از دانش‌آموزان ساخت و بررسی روایی و پایایی پرسشنامه خودمدیریتی براساس طرح نماد در نوجوانان دختر دوره‌ی متوسطه شهر تهران [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 48-63]

  • نگرش بررسی نقش آموزش کارآفرینی و قصد کارآفرینی دانشجویان با نقش میانجی خودباوری ، نگرش و ذهنیت (مورد مطالعه دانشجویان استان مازندران) [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 131-145]

ی

  • یادگیری تدوین و برازش مدل سازمان یاد گیرنده درآموزش و پرورش با تأکید بر مدیریت دانش [دوره 16، شماره 56، 1401، صفحه 115-130]