آ

  • آجیل چی، بیتا بررسی رابطۀ مهارت مدیریت زمان مدیران با استرس شغلی کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق (قیام دشت) [دوره 7، شماره 23، 1392، صفحه 47-65]

ا

  • احمدیان، لیلا بررسی رابطۀ بین جو گروه های آموزشی باز و بسته با تعهدسازمانی اعضای هیئت علمی [دوره 7، شماره 23، 1392، صفحه 79-93]

  • اخوان، آفرین تأثیر قابلیت های سازمانی و اقدامات مدیریت دانش بر عملکرد دانشگاه ها [دوره 7، شماره 20، 1392، صفحه 53-77]

  • اسدزاده، حسن سبک شناختی، هیجان تحصیلی و عملکرد درسی در دانشجویان [دوره 7، شماره 20، 1392، صفحه 79-96]

  • اکبری، معصومه بررسی رابطۀ مؤلفه های سرمایۀ اجتماعی سازمانی و تعهد کارکنان به سازمان: مطالعۀ موردی دانشگاه خوارزمی [دوره 7، شماره 20، 1392، صفحه 123-141]

  • امین خندقی، مقصود تأثیر نگرش دانشجویان نسبت به یادگیری الکترونیکی بر مشارکت آنان در محیط آموزش الکترونیکی [دوره 7، شماره 21، 1392، صفحه 133-154]

  • اولیاء، محمد صالح تأثیر قابلیت های سازمانی و اقدامات مدیریت دانش بر عملکرد دانشگاه ها [دوره 7، شماره 20، 1392، صفحه 53-77]

ب

  • بابادی عکاشه، زهرا ارتباط بین نگرش و کاربرد ابزارهای الکترونیکی توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه اصفهان [دوره 7، شماره 20، 1392، صفحه 97-121]

  • بختیاری، ابوالفضل بررسی ویژگی های اثربخشی مدیران مدارس متوسطه دولتی شهر تهران و ارائه استراتژی مناسب [دوره 7، شماره 23، 1392، صفحه 155-178]

  • برزگر، کاظم نقش خودکارآمدی تحصیلی، خودنظم دهی فراشناختی و تفکر انتقادی در پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 7، شماره 23، 1392، صفحه 111-122]

پ

  • پاشوی، قاسم سازمان یاددهنده: رهیافتی نو در پیش بینی سازمان یادگیرنده:(دیدگاه های اعضای هیئت علمی دانشگاه ها) [دوره 7، شماره 20، 1392، صفحه 33-51]

  • پژمان فرد، مینا رابطهٔ باورهای هوشی، هدف های پیشرفت و تعلل ورزی تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 21، 1392، صفحه 57-70]

ت

  • توکل، محمد کم و کیف"سلامت اجتماعی" در پژوهش های آموزشی ایران: یک فرات حلیل [دوره 7، شماره 22، 1392، صفحه 23-38]

  • توکل، محمد مشکلات در انتخاب موضوع پایان نامه: مطالعه ای کیفی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد جامعه شناسی دانشگاه های تهران [دوره 7، شماره 20، 1392، صفحه 15-32]

  • توکل کوثری، محمد مطالعه تطبیقی "سلامت اجتماعی" در مجلات علمی پژوهش های آموزشی داخل و خارج [دوره 7، شماره 23، 1392، صفحه 67-77]

ج

  • جاهد، حسینعلی رابطهٔ میان فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش در دانشگاه تربیت مدرس [دوره 7، شماره 21، 1392، صفحه 101-131]

  • جعفری، مصطفی تأثیر قابلیت های سازمانی و اقدامات مدیریت دانش بر عملکرد دانشگاه ها [دوره 7، شماره 20، 1392، صفحه 53-77]

ح

  • حاتمی، جواد رابطهٔ باورهای هوشی، هدف های پیشرفت و تعلل ورزی تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 21، 1392، صفحه 57-70]

  • حاجلو، محمد حسین بررسی نقش آموزش عالی بر مناسبات سیاسی ایران و اتحادیه اروپا با رویکرد بر ساخت گرایی [دوره 7، شماره 22، 1392، صفحه 161-189]

  • حاجی شمسایی، مهدی نقش خودتنظیمی در سازگاری تحصیلی دانش آموزان دختر و پسر [دوره 7، شماره 21، 1392، صفحه 1-17]

  • حسن پور، اکبر توسعۀ تئوری رفتار برنامه ریزی شده: الگویی برای شکل دهی ابتکار عمل کارکنان [دوره 7، شماره 22، 1392، صفحه 61-77]

  • حسن پور، محمد توسعۀ تئوری رفتار برنامه ریزی شده: الگویی برای شکل دهی ابتکار عمل کارکنان [دوره 7، شماره 22، 1392، صفحه 61-77]

  • حسین چاری، مسعود بررسی نقش واسطه‌ای ارزش تکلیف در رابطه بین کمال‌گرایی مثبت و منفی و اهمال‏کاری تحصیلی [دوره 7، شماره 21، 1392، صفحه 19-42]

  • حسینقلی زاده، رضوان شناسایی نیازها و تعیین اولویت های پژوهشی آموزش وپرورش: اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی [دوره 7، شماره 23، 1392، صفحه 123-154]

  • حسینی، سید صمد توسعۀ تئوری رفتار برنامه ریزی شده: الگویی برای شکل دهی ابتکار عمل کارکنان [دوره 7، شماره 22، 1392، صفحه 61-77]

  • حسینی شاوون، امین رابطهٔ میان فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش در دانشگاه تربیت مدرس [دوره 7، شماره 21، 1392، صفحه 101-131]

  • حمید، نجمه اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری مبتنی بر رویکرد منطقی – عاطفی الیس بر منبع کنترل و پیشرفت تحصیلی دانشجویان پزشکی [دوره 7، شماره 22، 1392، صفحه 191-207]

  • حیدری، مجید شناسایی نیازها و تعیین اولویت های پژوهشی آموزش وپرورش: اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی [دوره 7، شماره 23، 1392، صفحه 123-154]

خ

  • خادمی، ملوک ارزشیابی از امکانات، برنامه ها و کارکرد های آموزش کاران آموزشگاه های شبانه روزی دوره ی راهنمایی تحصیلی استان البرز [دوره 7، شماره 22، 1392، صفحه 39-59]

  • خداویردی، ترانه نقش خودکارآمدی تحصیلی، خودنظم دهی فراشناختی و تفکر انتقادی در پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 7، شماره 23، 1392، صفحه 111-122]

  • خراسانی، اباصلت طراحی الگوی تبیین کننده رویکرد مدیران دانشگاهی نسبت به آموزش و بهسازی اعضای هیئت علمی: مدلی برآمده از نظریه ای داده بنیاد [دوره 7، شماره 23، 1392، صفحه 1-45]

د

  • درتاج، اکرم تأثیر آموزش مهارت های مدیریت زمان بر خودکارآمدی دانشجویان روانشناسی دانشگاه شهید باهنر کرمان [دوره 7، شماره 21، 1392، صفحه 43-56]

  • درتاج، فریبرز اثربخشی بحث گروهی و ایفای نقش بر مهارت جرئت ورزی در دانش آموزان پایۀ دوم راهنمایی شهر همدان [دوره 7، شماره 20، 1392، صفحه 1-14]

  • دسترنج، منصوره بررسی تأثیر اشتغال دانشجویان بر موفقیت تحصیلی آنان [دوره 7، شماره 22، 1392، صفحه 145-159]

ذ

  • ذوالفقاری، مرضیه مشکلات در انتخاب موضوع پایان نامه: مطالعه ای کیفی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد جامعه شناسی دانشگاه های تهران [دوره 7، شماره 20، 1392، صفحه 15-32]

ر

  • رحیمی، زهرا نقشفناوری اطلاعات در بهبود فرآیند تدریساز دیدگاه معلمان [دوره 7، شماره 23، 1392، صفحه 203-217]

  • رستمی نسب، عباسعلی تأثیر آموزش مهارت های مدیریت زمان بر خودکارآمدی دانشجویان روانشناسی دانشگاه شهید باهنر کرمان [دوره 7، شماره 21، 1392، صفحه 43-56]

ز

  • زارع مهرجردی، یحیی تأثیر قابلیت های سازمانی و اقدامات مدیریت دانش بر عملکرد دانشگاه ها [دوره 7، شماره 20، 1392، صفحه 53-77]

  • زمانی، اصغر سازمان یاددهنده: رهیافتی نو در پیش بینی سازمان یادگیرنده:(دیدگاه های اعضای هیئت علمی دانشگاه ها) [دوره 7، شماره 20، 1392، صفحه 33-51]

  • زمانی، بی بی عشرت ارتباط بین نگرش و کاربرد ابزارهای الکترونیکی توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه اصفهان [دوره 7، شماره 20، 1392، صفحه 97-121]

  • زین آبادی، حسن رضا پیامدهای توزیع رهبری در مدرسه: نگاهی ویژه به رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 7، شماره 22، 1392، صفحه 79-100]

س

  • سعادت طلب، آیت طراحی الگوی تبیین کننده رویکرد مدیران دانشگاهی نسبت به آموزش و بهسازی اعضای هیئت علمی: مدلی برآمده از نظریه ای داده بنیاد [دوره 7، شماره 23، 1392، صفحه 1-45]

  • سفیری، خدیجه بررسی عوامل مؤثر بر فرهنگکار در بین هیئت علمی دانشگاهها(اعضای هیئت علمی دانشگاههای الزهراء و شهید بهشتی) [دوره 7، شماره 22، 1392، صفحه 101-144]

  • سلیمی، الهه بررسی ویژگی های اثربخشی مدیران مدارس متوسطه دولتی شهر تهران و ارائه استراتژی مناسب [دوره 7، شماره 23، 1392، صفحه 155-178]

  • سلیمی، جمال بررسی میزان تأثیر آموزش مهارت های حل مسئله بر اضطراب امتحان دانشجویان پسر [دوره 7، شماره 21، 1392، صفحه 71-84]

  • سید اسماعیلی قمی، نسترن نقش ویژگی های شخصیت در پیش بینی سبک های هویت دانشجویان [دوره 7، شماره 23، 1392، صفحه 219-240]

  • سیدی، معصومه نقش ویژگی های شخصیت در پیش بینی سبک های هویت دانشجویان [دوره 7، شماره 23، 1392، صفحه 219-240]

ش

  • شیخ الاسلام، علی نقش خودکارآمدی تحصیلی، خودنظم دهی فراشناختی و تفکر انتقادی در پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 7، شماره 23، 1392، صفحه 111-122]

ص

  • صادق زاده، علیرضا اصالت بخشی به ارزشیابی فرایندمحور در تربیت دینی به جای اتکا بر نتیجه محوری بر اساس آموزه های اسلامی [دوره 7، شماره 22، 1392، صفحه 1-22]

  • صالح نجفی، مهسا رابطهٔ باورهای هوشی، هدف های پیشرفت و تعلل ورزی تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 21، 1392، صفحه 57-70]

ع

  • عابدینی، محمدعلی بررسی عوامل مؤثر بر فرهنگکار در بین هیئت علمی دانشگاهها(اعضای هیئت علمی دانشگاههای الزهراء و شهید بهشتی) [دوره 7، شماره 22، 1392، صفحه 101-144]

  • عباس زاده، محمد توسعۀ تئوری رفتار برنامه ریزی شده: الگویی برای شکل دهی ابتکار عمل کارکنان [دوره 7، شماره 22، 1392، صفحه 61-77]

  • عبداللهی، سید مجید ارتباط بین نگرش و کاربرد ابزارهای الکترونیکی توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه اصفهان [دوره 7، شماره 20، 1392، صفحه 97-121]

  • عبدلی سلطان احمدی، جواد سازمان یاددهنده: رهیافتی نو در پیش بینی سازمان یادگیرنده:(دیدگاه های اعضای هیئت علمی دانشگاه ها) [دوره 7، شماره 20، 1392، صفحه 33-51]

  • عسگریان، مصطفی بررسی رابطۀ بین جو گروه های آموزشی باز و بسته با تعهدسازمانی اعضای هیئت علمی [دوره 7، شماره 23، 1392، صفحه 79-93]

  • عطااللهی، فاطمه بررسی عوامل مؤثر بر فرهنگکار در بین هیئت علمی دانشگاهها(اعضای هیئت علمی دانشگاههای الزهراء و شهید بهشتی) [دوره 7، شماره 22، 1392، صفحه 101-144]

  • عطایی مغانلو، وحید اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری مبتنی بر رویکرد منطقی – عاطفی الیس بر منبع کنترل و پیشرفت تحصیلی دانشجویان پزشکی [دوره 7، شماره 22، 1392، صفحه 191-207]

  • علی سلیمی، اسماعیل بررسی نقش فناوری ارتباطات و اطلاعات در آموزش زبان و نگرش های موجود [دوره 7، شماره 23، 1392، صفحه 179-201]

  • عنصری، محمد سعید کم و کیف"سلامت اجتماعی" در پژوهش های آموزشی ایران: یک فرات حلیل [دوره 7، شماره 22، 1392، صفحه 23-38]

  • عیدی بایگی، مجید اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری مبتنی بر رویکرد منطقی – عاطفی الیس بر منبع کنترل و پیشرفت تحصیلی دانشجویان پزشکی [دوره 7، شماره 22، 1392، صفحه 191-207]

ف

  • فتحی، کورش طراحی الگوی تبیین کننده رویکرد مدیران دانشگاهی نسبت به آموزش و بهسازی اعضای هیئت علمی: مدلی برآمده از نظریه ای داده بنیاد [دوره 7، شماره 23، 1392، صفحه 1-45]

  • فراستخواه، مقصود طراحی الگوی تبیین کننده رویکرد مدیران دانشگاهی نسبت به آموزش و بهسازی اعضای هیئت علمی: مدلی برآمده از نظریه ای داده بنیاد [دوره 7، شماره 23، 1392، صفحه 1-45]

  • فرج اللهی، مهران بررسی تأثیر آموزش مهارت های زندگی بر عزت نفس دانش آموزان 1389- مدارس راهنمایی شهرستان نیشابور سال تحصیلی 90 [دوره 7، شماره 21، 1392، صفحه 85-100]

  • فرجی ده سرخی، حاتم بررسی رابطۀ مؤلفه های سرمایۀ اجتماعی سازمانی و تعهد کارکنان به سازمان: مطالعۀ موردی دانشگاه خوارزمی [دوره 7، شماره 20، 1392، صفحه 123-141]

  • فرجی ده سرخی، محمد بررسی رابطۀ مؤلفه های سرمایۀ اجتماعی سازمانی و تعهد کارکنان به سازمان: مطالعۀ موردی دانشگاه خوارزمی [دوره 7، شماره 20، 1392، صفحه 123-141]

  • فرزانه، جبرائیل بررسی مشکلات نظام آموزش از راه دور در فرایند تعلیم و تربیت مؤسسات و مراکز آموزش عالی: چالش ها و راهکارها [دوره 7، شماره 23، 1392، صفحه 241-261]

  • فولادچنگ، محبوبه بررسی نقش واسطه‌ای ارزش تکلیف در رابطه بین کمال‌گرایی مثبت و منفی و اهمال‏کاری تحصیلی [دوره 7، شماره 21، 1392، صفحه 19-42]

ق

  • قلایی، بهروز ارزیابی مدل علَی روابط بین پیشینۀ تحصیلی، خودکارآمدی، اهداف عملکردی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان [دوره 7، شماره 23، 1392، صفحه 95-110]

  • قنادی، فاطمه بررسی رابطۀ خودپندارة تحصیلی با عملکرد ریاضی در دورة راهنمایی [دوره 7، شماره 20، 1392، صفحه 143-161]

ک

  • کارشکی، حسین نقش خودتنظیمی در سازگاری تحصیلی دانش آموزان دختر و پسر [دوره 7، شماره 21، 1392، صفحه 1-17]

  • کاشانچی، نغمه ارزشیابی از امکانات، برنامه ها و کارکرد های آموزش کاران آموزشگاه های شبانه روزی دوره ی راهنمایی تحصیلی استان البرز [دوره 7، شماره 22، 1392، صفحه 39-59]

  • کاظمی قره چه، مهوش تأثیر نگرش دانشجویان نسبت به یادگیری الکترونیکی بر مشارکت آنان در محیط آموزش الکترونیکی [دوره 7، شماره 21، 1392، صفحه 133-154]

  • کریمی، یوسف بررسی رابطۀ مهارت مدیریت زمان مدیران با استرس شغلی کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق (قیام دشت) [دوره 7، شماره 23، 1392، صفحه 47-65]

  • کیان ارثی، فرحناز نقش ویژگی های شخصیت در پیش بینی سبک های هویت دانشجویان [دوره 7، شماره 23، 1392، صفحه 219-240]

ل

  • لسانی، مهدی تأثیر آموزش مهارت های مدیریت زمان بر خودکارآمدی دانشجویان روانشناسی دانشگاه شهید باهنر کرمان [دوره 7، شماره 21، 1392، صفحه 43-56]

  • لطیفیان، مرتضی بررسی نقش واسطه‌ای ارزش تکلیف در رابطه بین کمال‌گرایی مثبت و منفی و اهمال‏کاری تحصیلی [دوره 7، شماره 21، 1392، صفحه 19-42]

م

  • محمدی، رضا بررسی میزان تأثیر آموزش مهارت های حل مسئله بر اضطراب امتحان دانشجویان پسر [دوره 7، شماره 21، 1392، صفحه 71-84]

  • محمدی، رضا ضرورت استقرار نظام ارزشیابی کیفیت در دانشگاه آزاد اسلامی و ارائۀ مدل مناسب آن [دوره 7، شماره 20، 1392، صفحه 163-216]

  • محمدی، فایق پیامدهای توزیع رهبری در مدرسه: نگاهی ویژه به رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 7، شماره 22، 1392، صفحه 79-100]

  • محمدیان، زهرا بررسی نقش فناوری ارتباطات و اطلاعات در آموزش زبان و نگرش های موجود [دوره 7، شماره 23، 1392، صفحه 179-201]

  • مختاریان، فرانک رابطهٔ میان فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش در دانشگاه تربیت مدرس [دوره 7، شماره 21، 1392، صفحه 101-131]

  • مطلبی، ثریا اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری مبتنی بر رویکرد منطقی – عاطفی الیس بر منبع کنترل و پیشرفت تحصیلی دانشجویان پزشکی [دوره 7، شماره 22، 1392، صفحه 191-207]

  • مقامی، حمید بررسی رابطۀ خودپندارة تحصیلی با عملکرد ریاضی در دورة راهنمایی [دوره 7، شماره 20، 1392، صفحه 143-161]

  • منصورنیا، راضیه بررسی تأثیر آموزش مهارت های زندگی بر عزت نفس دانش آموزان 1389- مدارس راهنمایی شهرستان نیشابور سال تحصیلی 90 [دوره 7، شماره 21، 1392، صفحه 85-100]

  • مهرابی، گلپر نقشفناوری اطلاعات در بهبود فرآیند تدریساز دیدگاه معلمان [دوره 7، شماره 23، 1392، صفحه 203-217]

  • مهر محمدی، محمود اصالت بخشی به ارزشیابی فرایندمحور در تربیت دینی به جای اتکا بر نتیجه محوری بر اساس آموزه های اسلامی [دوره 7، شماره 22، 1392، صفحه 1-22]

  • موحدی، مرضیه اصالت بخشی به ارزشیابی فرایندمحور در تربیت دینی به جای اتکا بر نتیجه محوری بر اساس آموزه های اسلامی [دوره 7، شماره 22، 1392، صفحه 1-22]

ن

  • نجف بیگی، رضا بررسی ویژگی های اثربخشی مدیران مدارس متوسطه دولتی شهر تهران و ارائه استراتژی مناسب [دوره 7، شماره 23، 1392، صفحه 155-178]

  • نجفی، محمود نقش ویژگی های شخصیت در پیش بینی سبک های هویت دانشجویان [دوره 7، شماره 23، 1392، صفحه 219-240]

  • نقی زاده، حسن اصالت بخشی به ارزشیابی فرایندمحور در تربیت دینی به جای اتکا بر نتیجه محوری بر اساس آموزه های اسلامی [دوره 7، شماره 22، 1392، صفحه 1-22]

  • نوروززاده، رضا بررسی تأثیر آموزش مهارت های زندگی بر عزت نفس دانش آموزان 1389- مدارس راهنمایی شهرستان نیشابور سال تحصیلی 90 [دوره 7، شماره 21، 1392، صفحه 85-100]

ه

  • هاشمی، لادن بررسی نقش واسطه‌ای ارزش تکلیف در رابطه بین کمال‌گرایی مثبت و منفی و اهمال‏کاری تحصیلی [دوره 7، شماره 21، 1392، صفحه 19-42]

ی

  • یارمحمدی واصل، مسیب بررسی رابطۀ خودپندارة تحصیلی با عملکرد ریاضی در دورة راهنمایی [دوره 7، شماره 20، 1392، صفحه 143-161]

  • یاسینی، طاهره بررسی رابطۀ مؤلفه های سرمایۀ اجتماعی سازمانی و تعهد کارکنان به سازمان: مطالعۀ موردی دانشگاه خوارزمی [دوره 7، شماره 20، 1392، صفحه 123-141]

  • یاسینی، علی بررسی رابطۀ مؤلفه های سرمایۀ اجتماعی سازمانی و تعهد کارکنان به سازمان: مطالعۀ موردی دانشگاه خوارزمی [دوره 7، شماره 20، 1392، صفحه 123-141]

  • یزدی، سید امیر امین نقش خودتنظیمی در سازگاری تحصیلی دانش آموزان دختر و پسر [دوره 7، شماره 21، 1392، صفحه 1-17]

  • یعقوبی، ابوالقاسم ارزیابی مدل علَی روابط بین پیشینۀ تحصیلی، خودکارآمدی، اهداف عملکردی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان [دوره 7، شماره 23، 1392، صفحه 95-110]