آ
-
آراسته، حمیدرضا
بررسی عوامل موثر بر بهرهوری اعضای هیأت علمی دانشگاه، و ارائه مدل جهت بهبود آن(مطالعه موردی، منطقه 8دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 9، شماره 29، 1394، صفحه 55-80]
ا
-
ابوالقاسمی، محمود
تبیین مدل بومی مدیریت مدارس متوسطه استان کرمان (مطالعه موردی شهر کرمان) [دوره 9، شماره 30، 1394، صفحه 27-62]
-
اسمعیلی، نیلوفر
آزمون روابط ساختاری بین باورهای خود کارآمدی تحصیلی، الگوهای اسنادی، راهبردهای مقابله، هیجانهای پیشرفت و اهمالکاری تحصیلی در دانشجویان [دوره 9، شماره 30، 1394، صفحه 63-122]
-
اشرفی، صبا
تاثیر روش آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی بر خودکنترلی دانش آموزان دختر [دوره 9، شماره 28، 1394، صفحه 87-104]
-
افخمی عقدا، محمد
دیدگاه دانشجویان دربارة نقش عوامل اجتماعی در تعلیم و تربیت [دوره 9، شماره 29، 1394، صفحه 144-162]
-
افروز، غلامعلی
نقش مسند مهارگری و خودکارآمدی در پیش بینی انگیزش تحصیلی دانش آموزان [دوره 9، شماره 31، 1394، صفحه 1-18]
-
افروز، غلامعلی
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه هوشبهر هیجانی بار-آن فرم بلند ویژه نوجوانان [دوره 9، شماره 30، 1394، صفحه 7-26]
ب
-
بازرگان، عباس
تحلیل پدیدارشناسانه ادراک و تجربه زیسته معلمان مدارس ابتدایی از نقاط ضعف و قوت برنامه ارزشیابی توصیفی [دوره 9، شماره 31، 1394، صفحه 19-68]
-
باقری، مهدی
بررسی نقش واسطهای اعتماد و خودکار آمدی جمعی بر رابطۀ بین رهبری تحول آفرین و عملکرد تیمی (مطالعه موردی: اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان) [دوره 9، شماره 31، 1394، صفحه 127-162]
-
بشارت، محمد علی
مدل مداخله آموزشی مبتنی بر سبک زندگی عمومی و سلامت قلبی [دوره 9، شماره 29، 1394، صفحه 7-29]
-
بشرپور، سجاد
مقایسهی تنظیم خلق منفی و بیانگری هیجانی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 31، 1394، صفحه 69-90]
-
بهپژوه، احمد
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه هوشبهر هیجانی بار-آن فرم بلند ویژه نوجوانان [دوره 9، شماره 30، 1394، صفحه 7-26]
-
بهرامی احسان، هادی
مدل مداخله آموزشی مبتنی بر سبک زندگی عمومی و سلامت قلبی [دوره 9، شماره 29، 1394، صفحه 7-29]
-
بیات، مرضیه
مدل علی پیشبینی عملکرد درس زبان انگلیسی: نقش ارزش تکلیف، خودکارآمدی زبان انگلیسی، ادراک از ساختار هدفی کلاس، اضطراب زبان خارجی و راهبردهای شناختی [دوره 9، شماره 31، 1394، صفحه 255-285]
-
بیگان، محمد جواد
اثربخشی آموزش طرحواره درمانی به شیوه گروهی بر تعدیل طرحوار ههای ناسازگار اولیه دانش آموزان مورد آزار [دوره 9، شماره 28، 1394، صفحه 7-30]
پ
-
پاکزاد، شهین دخت
آسیب شناسی مقالات پژوهشی، بررسی موردی؛ مقالات علوم سیاسی [دوره 9، شماره 30، 1394، صفحه 187-204]
-
پرزور، پرویز
مقایسهی تنظیم خلق منفی و بیانگری هیجانی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 31، 1394، صفحه 69-90]
-
پورعبدل، سعید
اثربخشی آموزش طرحواره درمانی به شیوه گروهی بر تعدیل طرحوار ههای ناسازگار اولیه دانش آموزان مورد آزار [دوره 9، شماره 28، 1394، صفحه 7-30]
ت
-
تب، سمیه
بررسی نقش واسطهای اعتماد و خودکار آمدی جمعی بر رابطۀ بین رهبری تحول آفرین و عملکرد تیمی (مطالعه موردی: اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان) [دوره 9، شماره 31، 1394، صفحه 127-162]
ج
-
جاهد، حسینعلی
مدل مداخله آموزشی مبتنی بر سبک زندگی عمومی و سلامت قلبی [دوره 9، شماره 29، 1394، صفحه 7-29]
-
جاودان، موسی
رابطه علّی بهزیستی ذهنی، کیفیت زندگی و سب کهای هویت با پیشرفت تحصیلی از طریق خود کارآمدی تحصیلی در دانش آموزان پسر دوره متوسطه شهر بندرعباس [دوره 9، شماره 30، 1394، صفحه 123-145]
ح
-
حاتمی، محمد
اثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی در تکانشگری نوجوانان دختر دارای علائم اختلال سلوک [دوره 9، شماره 31، 1394، صفحه 227-254]
-
حاجی پور عبایی، نجمه
تبیین مدل بومی مدیریت مدارس متوسطه استان کرمان (مطالعه موردی شهر کرمان) [دوره 9، شماره 30، 1394، صفحه 27-62]
-
حاجی علی زاده، کبری
رابطه علّی بهزیستی ذهنی، کیفیت زندگی و سب کهای هویت با پیشرفت تحصیلی از طریق خود کارآمدی تحصیلی در دانش آموزان پسر دوره متوسطه شهر بندرعباس [دوره 9، شماره 30، 1394، صفحه 123-145]
-
حربی، آزاده
رابطه خود اثربخشی و جهت گیری مذهبی با هوش فرهنگی و هوش معنوی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز [دوره 9، شماره 29، 1394، صفحه 163-187]
-
حسنی، جعفر
اثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی در تکانشگری نوجوانان دختر دارای علائم اختلال سلوک [دوره 9، شماره 31، 1394، صفحه 227-254]
-
حسینچاری، مسعود
تبیین دلزدگی تحصیلی بر مبنای ویژگیهای شخصیتی و راهبردهای مقابلهای [دوره 9، شماره 31، 1394، صفحه 91-126]
-
حسینی، سیده اسما
مدل مداخله آموزشی مبتنی بر سبک زندگی عمومی و سلامت قلبی [دوره 9، شماره 29، 1394، صفحه 7-29]
-
حیدری، علیرضا
رابطه هوش معنوی و جهت گیری مذهبی با بهزیستی روانشناختی و اضطراب وجودی در دانشجویان [دوره 9، شماره 31، 1394، صفحه 163-190]
-
حیدری، محمود
آزمون روابط ساختاری بین باورهای خود کارآمدی تحصیلی، الگوهای اسنادی، راهبردهای مقابله، هیجانهای پیشرفت و اهمالکاری تحصیلی در دانشجویان [دوره 9، شماره 30، 1394، صفحه 63-122]
خ
-
خانه باز، علی
بررسی تأثیرآموزش کتاب « تفکر و سبک زندگی » بر یادگیری تفکر و سبک زندگی و مهارت های دانش آموزان شهرستان قلعه گنج در سال تحصیلی ۹۴ - ۹ [دوره 9، شماره 29، 1394، صفحه 81-105]
د
-
درتاج، فریبرز
نقش مسند مهارگری و خودکارآمدی در پیش بینی انگیزش تحصیلی دانش آموزان [دوره 9، شماره 31، 1394، صفحه 1-18]
-
دلاورپور، محمداقا
تبیین دلزدگی تحصیلی بر مبنای ویژگیهای شخصیتی و راهبردهای مقابلهای [دوره 9، شماره 31، 1394، صفحه 91-126]
ر
-
راوه نادر، شکو
دیدگاه دانشجویان دربارة نقش عوامل اجتماعی در تعلیم و تربیت [دوره 9، شماره 29، 1394، صفحه 144-162]
-
رحمانی زاده دهکردی، حمیدرضا
آسیب شناسی مقالات پژوهشی، بررسی موردی؛ مقالات علوم سیاسی [دوره 9، شماره 30، 1394، صفحه 187-204]
-
رستمی نسب، عباسعلی
بررسی تأثیرآموزش کتاب « تفکر و سبک زندگی » بر یادگیری تفکر و سبک زندگی و مهارت های دانش آموزان شهرستان قلعه گنج در سال تحصیلی ۹۴ - ۹ [دوره 9، شماره 29، 1394، صفحه 81-105]
-
رضایی، عیسی
مطالعه تطبیقی سرفصل برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی آموزشی با تاکید بر آموزش ویژه در دانشگاه های امریکا و ایران [دوره 9، شماره 28، 1394، صفحه 151-177]
-
رفیعی پور، امین
رابطه علّی بهزیستی ذهنی، کیفیت زندگی و سب کهای هویت با پیشرفت تحصیلی از طریق خود کارآمدی تحصیلی در دانش آموزان پسر دوره متوسطه شهر بندرعباس [دوره 9، شماره 30، 1394، صفحه 123-145]
-
رنجبر، محمد حسین
بررسی نقش واسطهای اعتماد و خودکار آمدی جمعی بر رابطۀ بین رهبری تحول آفرین و عملکرد تیمی (مطالعه موردی: اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان) [دوره 9، شماره 31، 1394، صفحه 127-162]
ز
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
مطالعه تطبیقی سرفصل برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی آموزشی با تاکید بر آموزش ویژه در دانشگاه های امریکا و ایران [دوره 9، شماره 28، 1394، صفحه 151-177]
س
-
ساکی، رضا
تبیین مدل بومی مدیریت مدارس متوسطه استان کرمان (مطالعه موردی شهر کرمان) [دوره 9، شماره 30، 1394، صفحه 27-62]
-
سرمدی، محمدرضا
«مطالعۀ وضعیت آموزش عالی مجازی از لحاظ خدمات آموزش ارائه شده در ایران » [دوره 9، شماره 29، 1394، صفحه 32-54]
-
سعد محمدی، معصومه
«مطالعۀ وضعیت آموزش عالی مجازی از لحاظ خدمات آموزش ارائه شده در ایران » [دوره 9، شماره 29، 1394، صفحه 32-54]
-
سید اسیابان، سمیرا
رابطه خود اثربخشی و جهت گیری مذهبی با هوش فرهنگی و هوش معنوی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز [دوره 9، شماره 29، 1394، صفحه 163-187]
ش
-
شریعتمدار، اسیه
پیشبینی انگیزه پیشرفت تحصیلی از طریق سبکهای مقابلهای با مشکلات نوجوانان [دوره 9، شماره 31، 1394، صفحه 191-210]
-
شکری، امید
آزمون روابط ساختاری بین باورهای خود کارآمدی تحصیلی، الگوهای اسنادی، راهبردهای مقابله، هیجانهای پیشرفت و اهمالکاری تحصیلی در دانشجویان [دوره 9، شماره 30، 1394، صفحه 63-122]
-
شکوهی یکتا، محسن
تحلیل پدیدارشناسانه ادراک و تجربه زیسته معلمان مدارس ابتدایی از نقاط ضعف و قوت برنامه ارزشیابی توصیفی [دوره 9، شماره 31، 1394، صفحه 19-68]
-
شکوهی یکتا، محسن
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه هوشبهر هیجانی بار-آن فرم بلند ویژه نوجوانان [دوره 9، شماره 30، 1394، صفحه 7-26]
-
شیخ الاسلامی، علی
تاثیر روش آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی بر خودکنترلی دانش آموزان دختر [دوره 9، شماره 28، 1394، صفحه 87-104]
-
شیخ زاده، رامین
تحلیل همبستگی بین تفکر انتقادی دانش آموزان مدارس عادی و هوشمند با انگیزش تحصیلی آنان [دوره 9، شماره 28، 1394، صفحه 197-217]
-
شیرازی، محمود
تعیین میزان شیوع اضطراب امتحان و ارتباط آن با عملکرد تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی استان سیستان و بلوچستان [دوره 9، شماره 30، 1394، صفحه 167-186]
ص
-
صابری، سید محمود
بررسی عوامل موثر بر بهرهوری اعضای هیأت علمی دانشگاه، و ارائه مدل جهت بهبود آن(مطالعه موردی، منطقه 8دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 9، شماره 29، 1394، صفحه 55-80]
-
صادقی، ناهید
تحلیل پدیدارشناسانه ادراک و تجربه زیسته معلمان مدارس ابتدایی از نقاط ضعف و قوت برنامه ارزشیابی توصیفی [دوره 9، شماره 31، 1394، صفحه 19-68]
-
صادقی راد، سعید
اثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی در تکانشگری نوجوانان دختر دارای علائم اختلال سلوک [دوره 9، شماره 31، 1394، صفحه 227-254]
-
صالحی، کیوان
تحلیل پدیدارشناسانه ادراک و تجربه زیسته معلمان مدارس ابتدایی از نقاط ضعف و قوت برنامه ارزشیابی توصیفی [دوره 9، شماره 31، 1394، صفحه 19-68]
-
صبحی قراملکی، ناصر
اثربخشی آموزش طرحواره درمانی به شیوه گروهی بر تعدیل طرحوار ههای ناسازگار اولیه دانش آموزان مورد آزار [دوره 9، شماره 28، 1394، صفحه 7-30]
-
صحرایی، رضامراد
آموزش زبان فارسی به خارجیان در مدرسة المهدی قم؛ یک الگوی بومی و کارآمد [دوره 9، شماره 29، 1394، صفحه 107-142]
-
صیادی، صادق
پیش بینی رویکردهای مطالعه دانشجویان از طریق صفات شخصیت با واسط هگری اهداف پیشرفت [دوره 9، شماره 28، 1394، صفحه 31-58]
ط
-
طباطبائی، سید حسین
پیش بینی رویکردهای مطالعه دانشجویان از طریق صفات شخصیت با واسط هگری اهداف پیشرفت [دوره 9، شماره 28، 1394، صفحه 31-58]
ع
-
عباسی، مسلم
اثربخشی آموزش طرحواره درمانی به شیوه گروهی بر تعدیل طرحوار ههای ناسازگار اولیه دانش آموزان مورد آزار [دوره 9، شماره 28، 1394، صفحه 7-30]
-
عبودیت، علیرضا
عادات و نگرش های خواندن دانشجویان کارشناسی دانشکده روا نشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 9، شماره 28، 1394، صفحه 59-86]
-
عزیزی، یگانه
کنکاش در عملکرد خانواده: مقایسه موقعیت فرهنگی- اجتماعی، سب کهای والدگری، انسجام و عملکرد خانواده، قابلی تهای درون فردی و بین فردی در دانش آموزان دختر و پسر [دوره 9، شماره 28، 1394، صفحه 179-195]
-
عسگری، پرویز
رابطه هوش معنوی و جهت گیری مذهبی با بهزیستی روانشناختی و اضطراب وجودی در دانشجویان [دوره 9، شماره 31، 1394، صفحه 163-190]
-
عسگری، پرویز
رابطه خود اثربخشی و جهت گیری مذهبی با هوش فرهنگی و هوش معنوی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز [دوره 9، شماره 29، 1394، صفحه 163-187]
-
عسگری، مهراتا
رابطه هوش معنوی و جهت گیری مذهبی با بهزیستی روانشناختی و اضطراب وجودی در دانشجویان [دوره 9، شماره 31، 1394، صفحه 163-190]
-
علی زاده، فاطمه
عادات و نگرش های خواندن دانشجویان کارشناسی دانشکده روا نشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 9، شماره 28، 1394، صفحه 59-86]
-
عمادی، سید رسول
تحلیل همبستگی بین تفکر انتقادی دانش آموزان مدارس عادی و هوشمند با انگیزش تحصیلی آنان [دوره 9، شماره 28، 1394، صفحه 197-217]
-
عیسی مراد، ابوالقاسم
بررسی مقایسهای آسیبشناسی رفتاری اجتماعی دانشآموزان متوسطه شهر تهران [دوره 9، شماره 31، 1394، صفحه 211-226]
غ
-
غباری بناب، باقر
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه هوشبهر هیجانی بار-آن فرم بلند ویژه نوجوانان [دوره 9، شماره 30، 1394، صفحه 7-26]
ف
-
فتح ابادی، جلیل
آزمون روابط ساختاری بین باورهای خود کارآمدی تحصیلی، الگوهای اسنادی، راهبردهای مقابله، هیجانهای پیشرفت و اهمالکاری تحصیلی در دانشجویان [دوره 9، شماره 30، 1394، صفحه 63-122]
-
فرج الهی، مهران
«مطالعۀ وضعیت آموزش عالی مجازی از لحاظ خدمات آموزش ارائه شده در ایران » [دوره 9، شماره 29، 1394، صفحه 32-54]
-
فضیلت پور، مسعود
بررسی تأثیرآموزش کتاب « تفکر و سبک زندگی » بر یادگیری تفکر و سبک زندگی و مهارت های دانش آموزان شهرستان قلعه گنج در سال تحصیلی ۹۴ - ۹ [دوره 9، شماره 29، 1394، صفحه 81-105]
ق
-
قربان نیا دلاور، آرش
«مطالعۀ وضعیت آموزش عالی مجازی از لحاظ خدمات آموزش ارائه شده در ایران » [دوره 9، شماره 29، 1394، صفحه 32-54]
-
قمری کیوی، حسین
تاثیر روش آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی بر خودکنترلی دانش آموزان دختر [دوره 9، شماره 28، 1394، صفحه 87-104]
-
قهرمانی، محمد
تبیین مدل بومی مدیریت مدارس متوسطه استان کرمان (مطالعه موردی شهر کرمان) [دوره 9، شماره 30، 1394، صفحه 27-62]
ک
-
کاظم زاده، جعفر صادق
پیش بینی رویکردهای مطالعه دانشجویان از طریق صفات شخصیت با واسط هگری اهداف پیشرفت [دوره 9، شماره 28، 1394، صفحه 31-58]
-
کرمی پور، مجتبی
رابطه مهارت های ارتباطی و مهارت های کار آفرینی در میان دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی و خوارزمی [دوره 9، شماره 31، 1394، صفحه 285-325]
-
کلهر، منصوره
تآثیر آموزش با نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 9، شماره 29، 1394، صفحه 193-217]
-
کمالی زارچ، محمود
دیدگاه دانشجویان دربارة نقش عوامل اجتماعی در تعلیم و تربیت [دوره 9، شماره 29، 1394، صفحه 144-162]
ل
-
لطفی عظیمی، افسانه
نقش مسند مهارگری و خودکارآمدی در پیش بینی انگیزش تحصیلی دانش آموزان [دوره 9، شماره 31، 1394، صفحه 1-18]
م
-
محمد خانی، کامران
بررسی عوامل موثر بر بهرهوری اعضای هیأت علمی دانشگاه، و ارائه مدل جهت بهبود آن(مطالعه موردی، منطقه 8دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 9، شماره 29، 1394، صفحه 55-80]
-
محمد درینی، ولی
بررسی تاثیر سرمایه نمادین بر تسهیم دانش و فرهنگ مشارکت تیمی در آموزش عالی مورد مطالعه، اعضای هیئت علمی دانشگاه دولتی ایلام [دوره 9، شماره 28، 1394، صفحه 105-149]
-
محمدی چمناری، حسین
رابطه مهارت های ارتباطی و مهارت های کار آفرینی در میان دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی و خوارزمی [دوره 9، شماره 31، 1394، صفحه 285-325]
-
معتمدی شارک، فرزانه
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه هوشبهر هیجانی بار-آن فرم بلند ویژه نوجوانان [دوره 9، شماره 30، 1394، صفحه 7-26]
-
مهران، گلنار
تآثیر آموزش با نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 9، شماره 29، 1394، صفحه 193-217]
-
مومنی، عصمت
عادات و نگرش های خواندن دانشجویان کارشناسی دانشکده روا نشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی [دوره 9، شماره 28، 1394، صفحه 59-86]
ن
-
نامدار، احسان
بررسی تاثیر سرمایه نمادین بر تسهیم دانش و فرهنگ مشارکت تیمی در آموزش عالی مورد مطالعه، اعضای هیئت علمی دانشگاه دولتی ایلام [دوره 9، شماره 28، 1394، صفحه 105-149]
-
نبی دوست، علیرضا
اثربخشی آموزش طرحواره درمانی به شیوه گروهی بر تعدیل طرحوار ههای ناسازگار اولیه دانش آموزان مورد آزار [دوره 9، شماره 28، 1394، صفحه 7-30]
-
نریمانی، محمد
مقایسهی تنظیم خلق منفی و بیانگری هیجانی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 31، 1394، صفحه 69-90]
-
نعمت طاوسی، محترم
نقش مسند مهارگری و خودکارآمدی در پیش بینی انگیزش تحصیلی دانش آموزان [دوره 9، شماره 31، 1394، صفحه 1-18]
-
نعمتی، محمد علی
رابطه مهارت های ارتباطی و مهارت های کار آفرینی در میان دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی و خوارزمی [دوره 9، شماره 31، 1394، صفحه 285-325]
-
نعیمی، مریم
پیشبینی انگیزه پیشرفت تحصیلی از طریق سبکهای مقابلهای با مشکلات نوجوانان [دوره 9، شماره 31، 1394، صفحه 191-210]
-
نقش، زهرا
مدل علی پیشبینی عملکرد درس زبان انگلیسی: نقش ارزش تکلیف، خودکارآمدی زبان انگلیسی، ادراک از ساختار هدفی کلاس، اضطراب زبان خارجی و راهبردهای شناختی [دوره 9، شماره 31، 1394، صفحه 255-285]
-
نیک پژوه، اکبر
مدل مداخله آموزشی مبتنی بر سبک زندگی عمومی و سلامت قلبی [دوره 9، شماره 29، 1394، صفحه 7-29]
ه
-
هاشمی، زهرا
مدل علی پیشبینی عملکرد درس زبان انگلیسی: نقش ارزش تکلیف، خودکارآمدی زبان انگلیسی، ادراک از ساختار هدفی کلاس، اضطراب زبان خارجی و راهبردهای شناختی [دوره 9، شماره 31، 1394، صفحه 255-285]