عبادی، رحـیم ) .(1382فنـاوری اطلاعـات و آمـوزش و پـرورش. تهـران: وزارت آمـوزش و پرورش، موسسه فرهنگی منادی تربیت. حکیمی، پوران ) .(1383فناوری و آموزش. تهران: کسری خوش کنار، احمد ) (1383بررسی و مقایسه میزان دسترسی و اسـتفاده از فنـاوری اطلاعـات و ارتباطات در میان معلمان و دانش آموزان عطاران، محمد ) .(1381جهانی شدن فنـاوری اطلاعـات و تعلـیم وتربیـت. تهـران: انتشـارات آفتاب مهر رستگارپور، حسن و عبـد الهـی، لیـدا ) .(1384راهبـرد هـای توسـعه تکنولـوژی اطلاعـات و ارتباطات. تهران: انتشارات دانش مردم. جعفر نژاد قمی، عین اله و عباس نژاد، رمضان ) .(1387مبانی فناوری اطلاعـات. )چـاپ اول(. بابل: علوم رایانه شعبانی، حسن ) (1382مهارتهای آموزشی و پرورشی، روشها و فنون تدریس )چاپ ا ول(. تهران: انتشارت سمت.
Waddoups, G. (2004). Tchnology integration, curriculum, and student
achievement:Areview of scientifically-based research and implications
for easy tech. (executive summary). Portland, ore: Learning. com.
Mistler – Jackson, M. &songer, n. (2000).student motivation and
internettechnology: are students empowered to learn science? Journal of
Research in Science Teaching, 37 (5), pp. 459-479.
Kulik, J. (1994). Meta – analytic studies of finding on computer –
based.technology assessment in eduction and training. hillsdale,
Lowrence Erlbaum.
Shank, R. C. (2000).Onlione and Electronic Research by Middle school
Students. Santa Monica, Calif: Milken Family Foundation.