آذر، ع.، خسروانی، ف. و جلالی، ر. (1397). پژوهش در عملیات نرم رویکردهایِ ساختاردهی مسئله. تهران: سازمان مدیریت صنعتی.
بازرگان، ع. (1397). ارزشیابی آموزشی. تهران: سمت.
جعفرپور، م. (1394). ارزیابی مؤلفههای کیفی آموزش ترکیبی و ارائه راهکار. رسالة کارشناسی ارشد رشتة تکنولوژی آموزشی، دانشگاه خوارزمی.
جلالی، ر. (1391). نمونهگیری در پژوهشهای کیفی. مجلة پژوهشهای کیفی در علوم سلامت، 1(4)، 310-320.
رود ساز، ح.، کمالیان، ا.، امیری، م. و قائممقامی تبریزی، ا. (1396). شناسایی عوامل علّی مؤثر بر الگوی آموزشهای مجازی دانشگاهی در ایران. فصلنامة پژوهش در نظامهای آموزشی، 11(36)، 121-144.
سیدی، م. و یعقوبی، ز. (1391). طراحی و پیادهسازی نظام آموزش ترکیبی برای آموزش دانشجویان رشتههای توانبخشی. مجلة میانرشتهای آموزش مجازی در علوم پزشکی، 3(2)، 42- 50.
طرقی بیدآبادی، ج. (1398). مدیریت آموزش عالی. اصفهان: جهاد دانشگاهی واحد اصفهان.
معقول، ع.، نادرزاده، م.، چرابین، م. و زندهدل، ا. (1397)، شناسایی عوامل ارزیابی عملکرد سازمانی گروههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد. فصلنامه علوم پزشکی نیشابور، 6(3)، 52-63.
نادرزاده، م.، معقول، ع. و زندهدل، ا. (1398)، طراحی مدل ارزیابی عملکرد گروههای آموزشی دانشکدههای دانشگاه علوم پزشکی مشهد. فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی، 13(2)، 249-266.
نادریفر، م.، گلی، ح. و قلجایی، ف. (1396)، گلولهبرفی روشی هدفمند در نمونهگیری پژوهشهای کیفی. نشریه گامهای توسعه در آموزش پزشکی، 14(41)، 101-121.
نجفی، ح. (1396). رابطه بین ابعاد و شاخصهای آموزش ترکیبی و کیفیتبخشی به یادگیری در دانشگاه پیام نور. فصلنامة فناوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، 7(4)، 59-80.
نصیریان ثمرین، ک.، ثمری، ع.، نامور، ی. و سلیمانی، ت. (1398). طراحی الگوی ارزشیابی کیفیت آموزشی در دانشگاه فنی و حرفهای به روش آمیخته. فصلنامه اندیشههای نوین تربیتی، 15(3)، 199-228.
وارث، م. و قره قانی، ط. (1398). یادگیری ترکیبی، جدیدترین نظریه در آموزشهای بههمپیوسته. چهارمین کنفرانس بینالمللی دستاوردهای نوین پژوهشی در علوم اجتماعی، علوم تربیتی و روانشناسی.
همتی، ز.، ایرج پور، ع.، اله بخشیان، م.، ورزش نژاد، م. و عبدی شهشهانی، م. (1397). ارزشیابی دوره کارشناسی ارشد پرستاری مراقبتهای ویژه نوزادان بر اساس الگوی CIPP در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 8(36)، 324-332.
References
Attride-Stirling, J. (2001). Thematic networks: an analytic tool for qualitative research. Qualitative research, 1(3), 385-405.
Barbara, M. (2010). Virtual Education in Roule Island Public Schools: Current status and perceptions of administrators.
Bukit, A. V., Bastari, A., & Putra, G. E. (2019). Evaluation of Learning Programs in Indonesian Naval Technology College with the Context, Input, Process, and Product (CIPP) Model. International Journal of Applied Engineering Research, 14(20), 3823-3827.
Darma, I. K. (2019). The effectiveness of teaching program of CIPP evaluation model. International research journal of engineering, IT & scientific research, 5(3), 1-13.
Garrison, D. R., & Kanuka, H. (2004). Blended learning: Uncovering its transformative potential in higher education. Internet and Higher Education, 7(2), 95-105.
Garrisson. R., & Vaughan, N. (2008). Blended learning in higher Education: Framework, principles and guide line. San Francisco Jossey-Bass.
Han, F., & Ellis, R. A. (2019). Identifying consistent patterns of quality learning discussions in blended learning. The Internet and Higher Education, 40, 12-19.
Hoic-Bozic, N., Mornar, V., & Boticki, I. (2009). A Blended Learning Approach to Course Design and Implementation. Education, IEEE Transactions, 52(2), 19-30.
Holsti, O. R. (1969). Content analysis for the social sciences and humanities, Reading, MA: Addison-Wesley.
Martínez, G. R., Pinta, D. A., & Santacruz, L. Á. B. (2018). CIPP model to evaluate the principles applied to develop the Input Skills in the Bachelor Degree Program of EFL. International Journal of Education and Learning Systems, 3, 17-128.
Said, H. (2008). Towards a blended learning model for teaching and learning computer programming: A case study. Informatics in Education, 7(2), 181-210.
Stacey, E., & Gerbic, P. (2008). Success factors for blended learning. In Hello! Where are you in the landscape of educational technology?. Proceedings of Ascilite Melbourne.
Stufflebeam, D. (2002). CIPP Evaluation Model Checklist: A Tool for Applying the Fifth Installment of the CIPP Model to Assess Long-term Enterprises, The Evaluation Center at Western Michigan University's website.
Wang, W. (2011). A Content Analysis of Reliability in Advertising Content Analysis Studies., East Tennessee State University.
Yeh, T. T., Chang, K. C., & Wu, C. Y. (2019). The active ingredient of cognitive restoration: A multicenter randomized controlled trial of sequential combination of aerobic exercise and computer-based cognitive training in stroke survivors with cognitive decline. Archives of physical medicine and rehabilitation, 100(5), 821-827.
Zhang, X. (2019). Research and application of combination of war and training mode in real combat.