الیاسی، م. و همکاران. (1390). بررسی عوامل مؤثر بر مصرف کالاهای فرهنگی دربین جوانان، مجله جامعه فرهنگی، 2(2)، 65-56.
ارمکی آزاد، ت. و سلیمان پور. ش. (1394). مصرف متظاهرانه معلمهای منطقه 4 شهر تهران، نشریه جامعه، فرهنگ، رسانه، 5(17)، 30-11.
باکاک، ر. (۱۳۸2). مصرف، ترجمه خسرو صبوری، تهران: انتشارات شیرازه.
باکاک، ر. (1381). مصرف، ترجمه خسرو صبری، تهران: انتشارات شیرازه.
بوردیو، پ. (1384). شکلهای سرمایه، سرمایه اجتماعی؛ اعتماد، دمکراسی و توسعه، مترجم افشین خاکباز و حسن پویان، تهران: انتشارات شیرازه.
بوردیو، پ. (1395). تمایز (نقد اجتماعی قضاوتهای ذوقی)، مترجم حسن چاوشیان، تهران: نشر ثالث.
پاتنام، ر. و همکاران، (1385)، سرمایههای اجتماعی: اعتماد، دموکراسی و توسعه، ترجمه: افشین خاک باز، حسین پویان، تهران: نشر شیراز
عابدینی، ص. و مولایی، ق. (1391). بررسی جامعهشناختی رابطه سرمایههای اجتماعی، با میزان مصرف کالاهای فرهنگی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خلخال. پژوهشنامه علوم اجتماعی. 6(3)، 96-77.
فلاحی، ا.، مولایی، ع.، قاضی، ش. (1391). اثر روش تدریس تغییریافته طرح کارایی تیم (TED) و سخنرانی بر رضایتمندی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان، فصلنامه آموزش پزشکی، 1(1)، 12-7.
ریتزر، ج. و داگلاس جی، گ. (1390). نظریه جامعه شناسی مدرن، مترجم خلیل میرزایی و عباس لطفی زاده، تهران: انتشارات جامعه شناسان.
سوندرز، پ. (1391). نظریه اجتماعی ومسئله شهری، ترجمه محمودشارع پور، تهران: تیسا.
وبلن، ت) 13۸۳) نظریه طبقه مرفه، ترجمه فرهنگ ارشاد، تهران: نشر نی.
Bocock, R. (1992).consumption and lifestyle. in: Bocock.R and Kenneth, T (eds), social and cultural forms of modernity, polity press in association with open university.
Bukodi, E. (2007). Social Stratification and cultural consumption in Hungry.
Bourdieu, P. (1984). Distinction. London: Routledge and Kegan Paul.
Bourdieu, P. (1996).The Rules of Art, Translated By Susan Emanuel, Polity Press.
Bourdieu, P. (1979)."Distinction", trans. Richard Nice, London and New vork, Routledge & Kagan paul.
Chan, T. & et al. (2007). Social stratification and cultural Consumption.
Clark, david. (2003), The consumer society and postmodern city, Routledge