اسلاوین، ر. ای. (2001). روانشناسی تربیتی؛ نظریه و کاربست. ترجمهی یحیی سیدمحمدی، (1385). تهران: روان.
ایزری، م. و یزدخواستی، ع. (۱۳۸۵) فرهنگ مدیریت تغییر و بهبود کیفیت در آموزشوپرورش، هفتمین کنفرانس بینالمللی مدیران کیفیت، تهران.
پاسبان، م. و زنجانی، س. و فاتحی خشکناب، ل. (1392)، بررسی میزان آمادگی کارکنان دانشگاهها برای پیادهسازی و استقرار مدیریت بهرهوری و کیفیت جامع (مطالعه موردی)، مدیریت بهرهوری، 6(24)، 158-141.
داوری، ع. و باباییان ع.، ح. (1394)، امکانسنجی بهکارگیری و زمینههای تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در آموزشوپرورش، موردمطالعه آموزشوپرورش ایلام- شهرستان چرداول، شرکت علمی پژوهشی و مشاورهای آیندهساز- استان مازندران – ساری.
سیدی، س. م.، شهیدی، ن. و شرفی، ر. (1391)، امکانسنجی بهکارگیری مدیریت کیفیت فراگیر بهمنظور ایجاد نوآوری در نواحی چهارگانه آموزشوپرورش شیراز، فصلنامه علمی – پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 3(2)، 1391.
قربان دوردی نژاد، ف. (1384) کاربرد مدیریت کیفیت جامع در فرایند یاددهی- یادگیری، فصلنامه تعلیم و تربیت، (مسلسل 82):31- 58.
کمانی، س. م. و حیدری خالص، م. (1395)، بررسی نقش الگوی تعالی مدیریت کیفیت جامع در تغییر و تحول راهبردی در آموزشوپرورش در سطح شهرستان لردگان، نخستین کنفرانس بینالمللی پارادایمهای نوین مدیریت - هوش تجاری و سازمانی، دانشگاه شهید بهشتی تهران.
محمودی خاتونآباد، ف. (1390)، بررسی میزان آگاهی و بهکارگیری مدیران از مدیریت کیفیت جامع و رابطه آن با اثربخشی از دیدگاه معلمان در سطح هنرستانهای شهر کرج، این نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه پیام نور استان البرز واحد کرج.
Blandford, Sonia. (2013). The Impact of ‘Achievement for All’ on School Leadership. Educational Management Administration & Leadership. 41. 45-62. 10.1177/1741143212462701.
Krejcie, R.V., & Morgan, D.W., (1970). Determining Sample Size for Research Activities. Educational and Psychological Measurement.
Militaru, M., Ungureanu,G, and Chenic,A.S (2013). The prospects of implementing the principles of Total Quality Management (TQM) in education, Procedia - Social and Behavioral Sciences 93 (2013) 1138 – 1141.
Mitreva, E., and Filiposki, O. (2012). Proposal methodology of the subsystem-internal standardization as part of TQM system. International.
Srima, Sudarat & Wannapiroon, Panita & Nilsook, Prachyanun. (2015). Design of Total Quality Management Information System (TQMIS) for Model School on Best Practice. Procedia - Social and Behavioral Sciences. 174. 2160-2165. 10.1016/j.sbspro.2015.02.016.
Srima, S, Panita W & Prachyanun N, (2015) Design of total quality management information system (TQMIS) for model school on best practice, Procedia - Social and Behavioral Sciences 174 2160 – 2165.
Taskov, N.& Mitreva, E. (2015). The motivation and the efficient communication both are the essential pillar within the building of the TQM (Total Quality Management) system within the Macedonian higher education institutions, Procedia - Social and Behavioral Sciences 180, 227 – 234.