داداشی، ب.، موسیپور، ن. و صفایی موحد، س. (1395). نقش فرهنگ معلمی در مواجهه با تغییرات برنامۀ درسی ریاضیات پایۀ هفتم. نظریه و عمل در برنامه درسی، 4(7)، 137-166.
صادقی، ع. ر. (1391). ویژگیها و ضرورتهای تدوین برنامه درسی چند فرهنگی در ایران؛ بررسی چالشها و ارائه راهکارها. راهبرد فرهنگ، (17 و 18)، 93-122.
فتحی واجارگاه، ک. (1392). راهنمای عملی بازنگری برنامههای درسی در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی. تهران: مهربان نشر.
کاملی، م. ج.، بختیاری، ط.، لطفی اربابان، ا. و پورفرد، ا. (1392). بررسی الگوهای رفتاری کارکنان در مقابل تغییر. فصلنامه مدیریت مطالعات، 23(70)، 103-134.
گال، م.، بورگ، و.، و گال، ج. (1392). روشهای تحقیق کمی و کیفی، ترجمه احمدرضا نصر و همکاران، جلد اول. تهران: سمت.
ملکپور، ا. و حکیمزاده، ر. (1395). تبیین برنامه درسی چند فرهنگی با تأکید بر شناسایی مؤلفههای هویت بینالمللی ملی و بومی برنامه درسی. فصلنامه پژوهشهای کیفی در برنامه درسی، 1(4)، 63-85.
موسیپور، ن. (1391). رویکردهای تغییر در آموزشوپرورش و برنامه درسی ایران: از رویکرد مهندسی به رویکرد فرهنگی. استراتژی فرهنگی، (17 و 18)، 273-243.
موسیپور، ن. (1384). اصول برنامهریزی آموزش متوسطه. ناشر: دانشگاه شهید باهنر (کرمان)، آستان قدس رضوی، به نشر.
Refrences
Taylor, A. (2017). An examination of the relationships between agile leadership factors and curriculum reform in higher education (Doctoral dissertation, Capella University).
Bennett, C. I. (1990). Comprehensive multiculture education: Theory and practice (2nd ed.). Boston: Allyn and Bacon.
Bryson, J. M. (2011). Strategic planning for public and nonprofit organizations: A guide to strengthening and sustaining organizational achievement (4th Ed). San Francisco: Jossey-Bass
Grossman, G. M., Onkol, P. E., & Sands, M. (2007). Curriculum reform in Turkish teacher education: Attitudes of teacher educators towards change in an EU candidate nation. International Journal of Educational Development, 27(2), 138-150.
Johnson, J. A. (2001). Principles of effective change: Curriculum revision that works. Journal of Research for educational Leaders, 1(1), 5-18.
Messo, S. M., & Panhwar, A. I. (2012). A comparative study of teacher education in Japan, Germany and Pakistan. Asian Journal of Business and Management Science, 1(12), 121-130.
Pinar, W. F. (2004). Understanding curriculum (William M, Reynolds, Slattery p,Tubman PM). vol 17, NewYork: Peter Lang Publishing.
Reichman, R. G. (2014). A Case Study of Assessing an International Initiative on Curriculum Reform. Society for Research on Educational Effectiveness. Gordon Academic College. SREE Spring 2014 Conference Abstract Template, Pages 3-5.