شقاقی، و. (1396). نقش اقتصاد دانشبنیان در همگرایی تجاری کشورهای اسلامی (رویکرد برونگرایی اقتصاد مقاومتی). دو فصلنامه جستارهای اقتصادی ایران، 28، 9-31.
فخرایی، م. (1393). از کارآفرینی تا توسعه: پیامدهای گسترش کارآفرینی در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی. انتشارات: آیندهپژوه.
قیصری، و. (1390). مبانی کارآفرینی (کارآفرینی ازنظر دیدگاههای اقتصادی، انواع مدلهای کارآفرینی، کارآفرینی در سازمان، اولینها در کارآفرینی). انتشارات: تبلور دانش.
مهرابی، ا. (1396). آموزش کارآفرینی در سرزمین طلای سرخ. ماهنامه رشد مدرسه فردا، 107.
References
Barba-Sánchez, V., & Atienza-Sahuquillo, C. (2017). Entrepreneurial motivation and self-employment: evidence from expectancy theory. International Entrepreneurship and Management Journal, 13(4), 1097-1115.
Başçı, E. S., & Alkan, R. M. (2015). Entrepreneurship education at universities: suggestion for a model using financial support. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 195, 856-861.
Battistella, C., De Toni, A. F., & Pessot, E. (2017). Open accelerators for start-ups success: a case study. European Journal of Innovation Management, 20(1), 80-111.
Block, J. H., Thurik, R., & Zhou, H. (2013). What turns knowledge into innovative products? The role of entrepreneurship and knowledge spillovers. Journal of Evolutionary Economics, 23(4), 693-718.
Bridge, S. (2017). Is “entrepreneurship” the problem in entrepreneurship education?. Education+ Training, 59(7/8), 740-750.
Chatterjee, S., Hammad, A., Katzin, E. N., & Hua, J. (2013). U.S. Patent No. 8,577,803. Washington, DC: U.S. Patent and Trademark Office.
Huber, L. R., Sloof, R., & Van Praag, M. (2014). The effect of early entrepreneurship education: Evidence from a field experiment. European Economic Review, 72, 76-97.
Mandel, R., & Noyes, E. (2016). Survey of experiential entrepreneurship education offerings among top undergraduate entrepreneurship programs. Education+ training, 58(2), 164-178.
Maritz, A. (2015). SENIOR ENTREPRENEURSHIP IN AUSTRALIA: AN EXPLORATORY APPROACH. International Journal of Organizational Innovation, 7(3).
Morris, M. H. (2017). Why Content and Lecture Matter in Entrepreneurship Education. In The Great Debates in Entrepreneurship (pp. 1-8). Emerald Publishing Limited.
Rasmussen, E., Mosey, S., & Wright, M. (2015). The transformation of network ties to develop entrepreneurial competencies for university spin-offs. Entrepreneurship & Regional Development, 27(7-8), 430-457.