طراحی الگوی کیفیت بخشی نظام رتبه بندی معلمان

زهرا عزیزی تراب؛ بهناز مهاجران؛ محمد حسنی

دوره 16، شماره 57 ، تیر 1401، ، صفحه 37-50

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف طراحی الگوی کیفیت بخشی به نظام رتبه بندی معلمان انجام شده است. روش تحقیق به لحاظ هدف کاربردی، از نظر روش تحقیق، آمیخته (کیفی- کمی) و از نظر شیوه گردآوری اطلاعات از نوع توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری در بخش کیفی شامل معلمان مشمول نظام رتبه بندی، مدیران و کارشناسان آشنا با این حوزه، در شهر تهران بود، که به روش‌ نمونه‌گیری ...  بیشتر