بررسی آموزش در کلاس ‏های چند پایه در همه ‏گیری بیماری کرونا: مطالعه موردی در استان مرکزی

کتایون حمیدی زاده

دوره 15، شماره 55 ، دی 1400، ، صفحه 120-132

چکیده
  پژوهش حاضر باهدف تحلیل آموزش در کلاس‏های چندپایه در ایام شیوع بیماری کرونا و آموزش مجازی صورت گرفته است. بدین منظور از رویکرد کیفی و روش پدیدارشناسی توصیفی استفاده شد. جامعه‏ی آماری شامل ۱۸۷ نفر از معلمان مدارس ابتدایی چندپایه در سال‌های ۱۳۹۹-۱۴۰۰ در استان مرکزی است که ۵ معلم به‏صورت هدفمند انتخاب شدند، سپس ۱۰ معلم دیگر از طریق ...  بیشتر