بررسی میزان توجه به مؤلفه‌های هویت در کتاب درسی مطالعات اجتماعی

عزت خبازی؛ پریناز بنیسی

دوره 14، ویژه نامه ، تیر 1399، ، صفحه 637-665

چکیده
  هدف پژوهش حاضر بررسی میزان توجه به مؤلفه‌های هویت در کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه هفتم، هشتم و نهم بود. پژوهش حاضر از لحاظ هدف، کاربردی و از لحاظ روش گردآوری داده‌ها ترکیبی بود. جامعه آماری در بخش کیفی شامل خبرگان حوزه تعلیم و تربیت بودند که در این پژوهش تعداد 9 نفر تا سطح اشباع نظری در پژوهش مشارکت داشتند؛ در بخش کمی نیز معلمان علوم ...  بیشتر