نقش واسطه‌ای هیجان‌های پیشرفت در رابطه میان جو روانی- اجتماعی کلاس و فرسودگی تحصیلی

سمیه هاشمی؛ زهرا هاشمی؛ زهرا نقش

دوره 12، شماره 43 ، دی 1397، ، صفحه 131-146

https://doi.org/10.22034/jiera.2018.83768

چکیده
  هدف این پژوهش بررسی نقش واسطه­ای هیجانات پیشرفت در رابطه میان جو روانی- اجتماعی کلاس و فرسودگی تحصیلی در راستای ارائه یک مدل علّی برای روابط بین متغیرهای پژوهش بود. جامعه پژوهشی شامل تمامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) تهران در سال تحصیلی 96-1395 بودند که از میان آن‌ها به روش نمونه‌گیری تصادفی خوشه­ای چندمرحله‌ای، نمونه­ای به تعداد ...  بیشتر