دوره 17 (1402)
دوره 16 (1401)
دوره 15 (1400)
دوره 14 (1399)
دوره 13 (1398)
دوره 12 (1397)
دوره 11 (1396)
دوره 10 (1395)
دوره 9 (1394)
دوره 8 (1393)
دوره 7 (1392)
دوره 6 (1391)
دوره 5 (1390)
دوره 4 (1389)
دوره 3 (1388)
دوره 2 (1387)
دوره 1 (1386)
کلیدواژهها = %DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86
تعداد مقالات: 2
عوامل مؤثر بر کندی پیادهسازی خدمات بانکی از دیدگاه کارمندان بانک(مطالعه موردی بانک تجارت)
دوره 10، شماره 33 ، مرداد 1395، ، صفحه 171-189
چکیده
هدف پژوهش حاضر بررسی عوامل مؤثر بر کندی پیادهسازی خدمات بانکی از دیدگاه کارمندان بانک(مطالعه موردی بانک تجارت) بود. تحقیق حاضر از نظر هدف بنیادی و از نظر روش، توصیفی ـ پیمایشی است ( به دنبال شناسایی عوامل پیادهسازی محصولات و خدمات است ). در این تحقیق برای جمعآوری اطلاعات درباره مبانی نظری و ادبیات موضوع تحقیق از روش مطالعات کتابخانه ... بیشتربررسی رابطۀ مهارت مدیریت زمان مدیران با استرس شغلی کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق (قیام دشت)
دوره 7، شماره 23 ، اسفند 1392، ، صفحه 47-65