ارتباط سبک یادگیری با خودکارآمدی در دانشجویان کشاورزی

امیرحسین علی بیگی؛ زهرا اطهری

دوره 1، شماره 2.3 ، مهر 1386، ، صفحه 77-89

چکیده
  هدف کلی این تحقیق توصیفی- همبستگی بررسی ارتباط سبک یادگیری با خودکارآمدی در دانشجویان کشاورزی بود. جامعه آماری این پژوهش، دانشجویان کارشناسی سال آخر دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی بودند (N=200) که تعداد 130 نفر از آنان براساس جدول «کرجسی» و «مورگان» با روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. ...  بیشتر