بررسی میزان اثربخشی سبک آموزشی مک کارتی(4–MAT) در مقایسه با سبک ‏های سنتی آموزش

جمال سلیمی؛ رضا محمدی

دوره 4، شماره 8 ، خرداد 1389، ، صفحه 155-175

چکیده
  در طراحی و ارائۀ آموزش بر اساس دیدگاه سنتی، اغلب این  فرضیه مطرح است که همۀ یادگیرندگان به شیوۀ یکسان و مشابۀ هم یاد می‏گیرند. حاکمیت چنین دیدگاهی بر آموزش و یادگیری، وجود موضوع مهم تفاوت‏ها در سبک‏های شناختی را نادیده می‏گیرد. سبک‌شناختی یک فرد به شکل قابل­ملاحظه‏ای بر شیوه‏ای که اطلاعات در ضمن تفکر و یادگیری عادتاً ...  بیشتر