جایگاه تفکرانتقادی در اسناد بالادستی آموزش و پرورش ایران

صابر شریفی؛ مریم سیف نراقی؛ عزت اله نادری؛ قدسی احقر

دوره 12، ویژه‌نامه ، فروردین 1397، ، صفحه 249-266

چکیده
  هدف مقاله حاضر، بررسی جایگاه تفکرانتقادی در اسناد بالادستی آموزش و پرورش ایران است. به همین منظور  در این پژوهش که نوعی مطالعه ارزشیابی است از فعالیت تحلیل محتوا استفاده شده است  و به دلیل اینکه محقق خود شخصا به مطالعه و جستجوی ملاک ها و شاخص ها می پردازد از روش توصیفی بهره گرفته شده است.در پژوهش ، ابتدا با بررسی ادبیات و پیشینه ...  بیشتر