عوامل و شاخص های مؤثر در کلاس های درس فعال مدارس متوسطه شهر تهران

عباس خورشیدی؛ زهرا صفرزاده سرآسیابی

دوره 5، شماره 12 ، خرداد 1390، ، صفحه 29-52

چکیده
  این پژوهش به بررسی عوامل و شاخص‏های مؤثر در کلاس‏های درس فعال در دورۀ متوسطه آ. پ شهر تهران اختصاص دارد. نوع تحقیق در این پژوهش با توجه به اهداف و ماهیت موضوع، پیمایشی مقطعی است. ابزار سنجش پژوهش حاضر را یک پرسشنامه 40 سؤالی تشکیل می‏دهد این پرسشنامه از جانب پژوهشگر تدوین شده است که روایی ابزار از طریق آزمون تحلیل عاملی و اعتبار ...  بیشتر