1. ارزشیابی از امکانات، برنامه ها و کارکرد های آموزش کاران آموزشگاه های شبانه روزی دوره ی راهنمایی تحصیلی استان البرز

ملوک خادمی؛ نغمه کاشانچی

دوره 7، شماره 22 ، آذر 1392، ، صفحه 39-59

چکیده
  آموزشگاههای شبانهروزی شماری از آموزندگان( دانشآموزان) مناطق محروم و روستایی را بر اساسبرنامهها و اهداف از پیش گردآوری شده، در خود جای دادهاند که با ارزشیابی از برنامهها و کارکردهایآموزشکاران و داشتن تصویری گویا از وضعیت تحصیلی و زندگی آموزند گان این آموزشگاه ها ،میتوان به زدودن کاستیها و توان افزایی نیرومندیها در این مدارس اقدام ...  بیشتر