تدوین مدل اضطراب کرونا در دانش ‏آموزان براساس ابعاد روان‌شناسی مثبت‏ گرا

وجیهه ظهورپرونده؛ حسین غفاریان

دوره 15، شماره 55 ، دی 1400، ، صفحه 110-119

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر تدوین مدل اضطراب کرونا در دانش‏آموزان براساس ابعاد روان‌شناسی مثبت‏گرا بود. روش پژوهش توصیفی از نوع مطالعات همبستگی و مدل یابی معادلات ساختاری بود. جامعه آماری شامل کلیه دانش‏آموزان متوسطه دوره دوم ناحیه سه شهر مشهد در سال تحصیلی 1400-1401 به حجم 983 نفر بود که با استفاده از فرمول کوکران و به روش نمونه‌گیری تصادفی ...  بیشتر