اثر آگاهی از برند محوطه‏ها و بناهای ثبت میراث جهانی بر یادگیری تجربی کودکان از برند مقصدهای گردشگری

یزدان شیرمحمدی؛ ولی محمد درینی؛ بدری سادات زاهدی

دوره 14، شماره 51 ، دی 1399، ، صفحه 159-174

چکیده
  هدفِ از پژوهش حاضر بررسی تأثیر سفرهای آموزشی کودکان بر یادگیری تجربی آن‏ها بود. جامعه آماری پژوهش شامل تمامی والدین کودکانِ (4 تا 7 سال) که با تور تفریحی از محوطه میراث فرهنگی باغ فین کاشان به مدت یک هفته بازدید داشته‏اند، بود. این پژوهش ازنظر هدف کاربردی و ازنظر روش جزو تحقیقات توصیفی پیمایشی بوده است. روش نمونه‏گیری این پژوهش ...  بیشتر