تأثیر برنامه‌ی آموزشی فلسفه برای کودکان بر میزان مهارت استدلال دانش‌آموزان پسر

کاوه رستمی؛ ایراندخت فیاض؛ فرخنده مفیدی؛ حسن ملکی؛ سعید بهشتی

دوره 13، شماره 46 ، آبان 1398، ، صفحه 23-33

https://doi.org/10.22034/jiera.2019.144300.1584

چکیده
  هدف از انجام این پژوهش، بررسی تأثیر برنامه فلسفه برای کودکان بر میزان مهارت استدلال دانش‌آموزان پسر بود. روش پژوهش، از نوع نیمه آزمایشی با طرح پیش‌آزمون و پس‌آزمون با گروه کنترل بود. جامعه آماری، کلیه دانش‌آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی در شهر تهران در سال تحصیلی 97-1396 بودند. از روش نمونه-گیری چندمرحله‌ای (تصادفی خوشه‌ای دومرحله‌ای ...  بیشتر