افسانه اوضاعی؛ علی صنایعی؛ سید اکبر نیلی پور طباطبایی
دوره 10، شماره 33 ، مرداد 1395، ، صفحه 171-189
چکیده
هدف پژوهش حاضر بررسی عوامل مؤثر بر کندی پیادهسازی خدمات بانکی از دیدگاه کارمندان بانک(مطالعه موردی بانک تجارت) بود. تحقیق حاضر از نظر هدف بنیادی و از نظر روش، توصیفی ـ پیمایشی است ( به دنبال شناسایی عوامل پیادهسازی محصولات و خدمات است ). در این تحقیق برای جمعآوری اطلاعات درباره مبانی نظری و ادبیات موضوع تحقیق از روش مطالعات کتابخانه ...
بیشتر
هدف پژوهش حاضر بررسی عوامل مؤثر بر کندی پیادهسازی خدمات بانکی از دیدگاه کارمندان بانک(مطالعه موردی بانک تجارت) بود. تحقیق حاضر از نظر هدف بنیادی و از نظر روش، توصیفی ـ پیمایشی است ( به دنبال شناسایی عوامل پیادهسازی محصولات و خدمات است ). در این تحقیق برای جمعآوری اطلاعات درباره مبانی نظری و ادبیات موضوع تحقیق از روش مطالعات کتابخانه ای و از طریق بررسی کتب، مجلات علمی ـ پژوهشی، سایت های اینترنتی ، مقالات و پایاننامههای دانشجویی استفاده شده است .روش نمونهگیری این بخش، تصادفی ـ طبقهای بوده و افراد متخصص و مرتبط در حوزه توسعه محصول مدنظر قرارگرفته شده است. نمونهگیری نیز از کارشناسان و مسئولین مجری توسعه محصول در بخش های مذکور 116 نفر تعیین شد. پس از بررسی و تحلیل یافتهها مؤلفه های مور بر کندی پیادهسازی خدمات بانکی استخراج شد.