بررسی راهکارهای افزایش احساس تعلق اجتماعی و انگیزه یادگیری دانش آموزان در آموزش مجازی ازدیدگاه معلمان: یک مطالعه کیفی

محبوبه البرزی؛ فریبا خوشبخت؛ افسانه احمدی فری ابادی

دوره 16، شماره 58 ، مهر 1401، ، صفحه 61-74

https://doi.org/10.22034/jiera.2022.167792

چکیده
  هدف پژوهش حاضر شناخت دیدگاه معلمان در خصوص راهکارهای ایجاد احساس تعلق اجتماعی و انگیزه یادگیری در دانش آموزان در آموزش مجازی بود. پژوهش در رویکرد کیفی با روش تحلیل محتوای مضامین انجام گرفت. مشارکت کنندگان پژوهش(16 نفر) با رویکرد نمونه گیری هدفمند با در نظر گرفتن معیار اشباع نظری، انتخاب شدند. روش گردآوری داده ها، مصاحبه نیمه ساختاریافته ...  بیشتر