Authors

1 دانشیار تعلیم و تربیت، بخش علوم تربیتی، دانشگاه شهید باهنر کرمان

2 کارشناسی ارشد تحقیقات آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان

3 استادیار روان‌شناسی شناختی، بخش روان‌شناسی، دانشگاه شهید باهنر

Abstract

-

آقایی فیشایی، تیمور. ) 1386 (. خلاقیت و نوآوری در انسان ها و سازمان ه.ا تهران: ترمه.
ابوترابی، علی. ) 1386 (. نقد ملاک های نابهنجاری در روانشناسی قم: موسسه آموزشی و پژهشی امام خمینی.
احمدیان، سیمین. ) 1388 (. نیازهای نوجوانان. برگرفته از سایت http://020.ir/index. :
اسدیان، سیروس. ) 1386 (. بررسی و ارزشیابی محتوای کتاب روانشناسی سال سیوم متوسی ه نییری بر اساس اصول انتخاب و سازمان دهی محتوا از دییدگا دبییران و دانیم آمیوزا . ن ژایی ان نامیه کارشناسی ارشد، دانشکدۀ روان شناسی و علوم تربیتی، دانشگا علامه طباطبایی.
الخوالد ، محمد و الشوحه، احمد. ) 2005 (. القیم التربویه المتضمنه فی کتب التربیه الاسلامیه المقفر للصفوف الاربعه العلیا من المرحله الاساسیه فی الاردن. مجله الاتحاد الجامعات العربیه للتربییه و علم النف . س المجلد الثالث. العدد الاول.
امیری، فرشته. ) 1384 (. بررسی میزان تناسب اهداف برنامه درسی روان شناسی با نیازهای دانش آموزان سال سوم دبیرستان های شهر تهران در سال تحصیلی 83-84، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکد ی ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه پیام نور تهران.
اوحدی، محمیود. ) 1386 (. بررسی  برنامه درسی روان شناسی سال سوم دور متوسه. سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی دفتر برنامه ریزی و تألیف کتب درسی.
بگ محمدی، هادی. ) 1390 (. ارزشیابی محتوای کتاب درسی روان شناسی سوم متوسطه بر اساس معیارهای برنامه ریزی درسی از دیدگا دبیران و دانم آموزان شهر پارس آباد مغان پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکد ی روان شناسی و علوم تربیتی، دانشگا علامه طباطبایی.
پروند، محمدحسن. ) 1385 (. مقدمات برنامه ریزی آموزشی و درسی تهران: خورشید.
تقی پورظهیر، علی. ) 1387 (. برنامه ریزی درسی برای مدارس ابتدایی در هزار سوم، تهران: آگاه .
حدادی، الهام. ) 1386 (. نقش محتوا در برانگیختن انگیز درونی دانش آموز. روزنامه آفرینش. www.afarinesh-daily.com
حریزاوی، ناصر. ) 1375 (. بررسی و مطالعه عوامل مؤثر در سازمان دهی محتوای کتاب روان شناسی سال چهارم متوسطه ادبیات و علوم انسانی پایان نامه کارشناسی ارشد ، دانشگاه علامه طباطبایی.
خرازی آذر، زهرا. ) 1388 (. نقش دانشگا آزاد اسلامی در توسعه ی سیاسی. تهران: دانشگاه آزاد اسلامی. معاونت پژوهشی، دفتر گسترش علم.
رضایی، منیر . ) 1387 (. بررسی وضع مطلوب و موجود فرهنگی هنری دانش آموزان و تبیین آن با توجه به مؤلفه های اصلی آموزش وپرورش . جهاد دانشگاهیبرگرفته از http://isna.ir :
ستار، آزیتا. ) 1385 (. بررسی رابطه میان نیازها و علایق دانشجویان با یادگیری مطالب کتاب های درسی دانشگاهی. کتاب درسی دانشگاهی ) 1(: ویژگی ها و ساختارها تهران: سمت.
سیلور، جی. گالن، الکساندر، ویلییام ا. لیوسیس و آرتیور جیی. ) 1380 (. برنامه ریزی درسی برای تدریس و یادگیری بهتر)ترجمه غلامرضا خوی نواد(. مشهد: شرکت به نشر.
شکاری، عباس. ) 1387 (. روش های تدریس پیشرفته جزوه درسی کارشناسی ارشد. دانشگاه کاشان.
عباس زادگان، محمد و ترک زاد ، جعفر. ) 386 (. نیازسنجی آموزش در سازمانها تهران: انتشار.
غلامحسینی، علی. ) 1369 (. بررسی محتوای کتاب روان شناسی در دور آموزش متوسطه عمومی از دیدگا دبیران و دانش آموزان پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده تربیت معلم ، دانشگاه تهران.
فتحی واجارگا ، کورش. ) 1388 (. نیازسنجی آموزشی تهران: انتشارات آییژ.
فیاض، ایراندخت. ) 1387 (. بررسی فرا تحلیلی محتوای کتاب های درسی در رابطه با ارزش های اسلامی –ایرانی. فرهنگ و علم، دانشگا شیراز، شماره اول.
قورچیان، نیادر قلیی. ) 1374 (. گامی در مسیر انتخاب محتوا در حوزه تخصصی برنامه درسی. فصل نامه تعلیم و تربیت، شماره سی و سوم، 37-63.
کاردان، علی محمد. ) 1382 (. نقش کتاب دانشگاهی و ویژگی های آن. فصلنامه سخن سمت، شماره دهم، 13-20
لوی، اریه. ) 1388 (. مبانی برنامه ریزی آموزشی، برنامه ریزی درسی مدارس)ترجمه فرید مشیایخ (.
تهران: سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، انتشارات مدرسی.
ملکی، حسن. ) 1386 (. برنامه ریزی درسی )راهنمای عمل( .مشهد: پیام اندیشه.
ملکی، حسن. ) 1389 (. مقدمات برنامه ریزی درسی .تهران: سمت.
موسی ژور، نعمت الله. ) 1390 (. مبانی برنامه ریزی آموزش متوسطه مشهد: آستان قدس رضوی.
میرزابیگی، علی. ) 1389 (. برنامه ریزی درسی و طرح درس در آموزش رسمی و تربیت نیروی انسانی تهران: یسطرون
میرلوحی، فخری سادات؛ حسین مولوی و سید حمید آتش پور(1386). رابطه بین جو عاطفی خانواده و خلاقیت دانش آموزان کلاس چهارم و پنجم دبستان شهر اصفهان. دانش و  پژوهش در روان شناسی کاربردی، شماره نهم، دوره سی و یکم، صص 63-32